eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa rożnych artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby bufetów szpitalnych



Ogłoszenie z dnia 2024-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa rożnych artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby bufetów szpitalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000316068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Józefa 53-59

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566793642

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow_publ@wszz.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/wszz_torun

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa rożnych artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby bufetów szpitalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-457b1242-212a-40bd-ab09-272dbc58ed28

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027131/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.9 Dostawa art. żywnościowych, w tym: różne art. spożywcze, mleko i wyroby mleczarskie, mięso i wyroby wędliniarskie, pieczywo i wyroby cukiernicze, jaja, ryby, ziemniaki, warzywa i owoce, mrożonki, etc.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506976

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: W.Sz.Z: TZ-280-100/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2800000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 – dostawa wody mineralnej i napojów
1.1. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową określa Załącznik Nr 2/1 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
1.2.Stosownie do wymogu określonego w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający stosując kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%, określił w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2/1 do SWZ) wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15982000-5 - Napoje orzeźwiające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 141000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2 – dostawa różnych artykułów spożywczych w tym słodyczy
1.1. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową określa Załącznik Nr 2/2 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
1.2.Stosownie do wymogu określonego w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający stosując kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%, określił w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2/2 do SWZ) wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 3 – dostawa mleka i przetworów mlecznych
1.1. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową określa Załącznik Nr 2/3 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
1.2.Stosownie do wymogu określonego w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający stosując kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%, określił w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2/3 do SWZ) wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 19000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 4 – dostawa różnych artykułów spożywczych
1.1. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową określa Załącznik Nr 2/4 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
1.2.Stosownie do wymogu określonego w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający stosując kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%, określił w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2/4 do SWZ) wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części dotyczącej Zadania Nr 1 (tj. dostawa wody mineralnej i napojów), unieważniono w oparciu o art. 255 pkt 1 i art. 259 ustawy Pzp (t.j. Dz.U z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), ponieważ w części dotyczącej wskazanego zadania do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109014,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109014,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109014,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABER Sp. z o.o. Oddział w Bydgoszczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-758

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109014,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17511,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17511,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17511,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABER Sp. z o.o. Oddział w Bydgoszczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-758

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17511,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6463,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6463,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6463,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABER Sp. z o.o. Oddział w Bydgoszczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-758

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6463,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.