eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecZaprojektowanie i wykonanie rozdzielenia zasilania w energię elektryczną kancelarii kilku leśnictw (Pakiet I) oraz zaprojektowanie i wykonanie systemu alarmowego w siedzibie Nadleśnictwa ( Pakiet II )



Ogłoszenie z dnia 2024-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie rozdzielenia zasilania w energię elektryczną kancelarii kilku leśnictw (Pakiet I) oraz zaprojektowanie i wykonanie systemu alarmowego w siedzibie Nadleśnictwa ( Pakiet II )

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grójec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670080767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podole 91

1.5.2.) Miejscowość: Grójec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grojec@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://grojec.radom.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_grojec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie rozdzielenia zasilania w energię elektryczną kancelarii kilku leśnictw (Pakiet I) oraz zaprojektowanie i wykonanie systemu alarmowego w siedzibie Nadleśnictwa ( Pakiet II )

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe9b52fb-58ee-4a09-918e-69ae4beb6e70

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554068

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.2.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I – Zaprojektowanie i wykonanie rozdzielenia zasilania w energię elektryczną kancelarii leśnictw: Michałów, Borowiec, Borowina i Gospodarstwa Szkółkarskiego

Pakiet I - Zakres prac obejmuje:
1) kosztorys inwestorski dla celów informacyjnych,
2) przedmiar robót,
3) dokumentacje tj. opis techniczny, rysunki/schematy lub inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania,

W ramach Przedmiotu umowy Wykonawca wykona następujące czynności, prace i roboty:
1) uzgodni z PGE wyłączenia prądu z sieci, jeśli zajdzie konieczność,
2) usunie ewentualne kolizje z infrastrukturą na terenie inwestycji,
3) wykona modernizację istniejącej instalacji elektrycznej,
4) dokona dostawy i montażu urządzeń oraz wykona roboty niezbędne do realizacji zadania inwestycyjnego (rozbiórka istniejącej infrastruktury, wykop i montaż instalacji elektrycznej, oddzielne opomiarowanie dla kancelarii 4 leśnictw),
5) wykona rozruchy i testy dostarczonych instalacji i urządzeń,
6) przeniesie prawa autorskie do dokumentacji na wskazanych w umowie polach eksploatacji,
7) będzie pełnić nadzór autorski w trakcie realizacji robót,
8) wykona świadczenia gwarancyjne przez okres: roboty instalacyjne 2 lata oraz na dostarczony i zamontowany sprzęt zgodnie z kartami technicznymi produktów nie mniej niż 2 lata oraz objęcie kierownictwa budowy przez kierownika budowy.

Umowy oaz warunki przyłączenia do 4 leśnictw, tj: Michałów, Borowiec, Borowina, Gospodarstwo Szkółkarskie stanowią załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet II – Zaprojektowanie i wykonanie systemu alarmowego w siedzibie Nadleśnictwa Grójec.

Pakiet II - Zakres prac obejmuje:
1) kosztorys inwestorski dla celów informacyjnych,
2) przedmiar robót,
3) dokumentacje tj. opis techniczny, rysunki/schematy lub inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania,

W ramach Przedmiotu umowy Wykonawca wykona następujące czynności, prace i roboty:
1) Zaprojektowanie i wykonanie systemu monitorująco- alarmowego siedziby Nadleśnictwa Grójec: obejmuje monitoring zewnętrzny terenu nieruchomości, system alarmowy budynku nadleśnictwa, budynku biurowo- magazynowego oraz w budynku garażowo- gospodarczym, uzbrajanie i rozbrajanie systemu),
2) Prowadzenie usługi ochrony nieruchomości siedziby Nadleśnictwa Grójec znajdującej się w Podolu 91,05-600 Grójec z wykorzystanie SUFO.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEAM PROJEKT FM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831858456

7.3.3) Ulica: Świętego Marcina

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-806

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.