eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynŚwiadczenie usługi odbierania, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów MOPS w Olsztynie w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi odbierania, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów MOPS w Olsztynie w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004447867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-449

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mops.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi odbierania, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów MOPS w Olsztynie w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fcb9330-7dd0-4b5d-9ea8-ccfacab02371

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044920/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Odbieranie, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w roku 2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.olsztyn.eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z Platformy zakupowej:
1)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
4)Włączona obsługa JavaScript;
5)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie *.pdf.;
6)Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).
2. W postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu.
4.Korzystanie z platformy jest bezpłatne, aby korzystać z usług Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn Wykonawca powinien utworzyć konto użytkownika.
5. Informacje opisujące czynności Wykonawcy dotyczące przystąpienia i złożenia oferty
z wykorzystaniem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn znajdują się na stronie Platformy pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu w zakładce „Pomoc” – instrukcja
dla Wykonawcy i regulamin korzystania z platformy. Przystępując do postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z regulaminem korzystania z systemu oraz instrukcją użytkownika systemu Platforma Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn.

6. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego posiadający konto na Platformie Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn ma dostęp
do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
7. Zamawiający informuje, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z Help Desk ZETO Lublin hd@zeto.lublin.pl lub pod numerem telefonu 81 71 84 227 dostępnym w dni robocze
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określony w rozdziale XXV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS.DZPiI.261.35.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 213882,89 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbierania, wywozu odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów z obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. tj.
1) Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul. Rzepakowa 12
2) Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul. Wiecherta 23a
3) Schronisko dla Bezdomnych ul. Towarowa 18b
4) Noclegownia w Olsztynie ul. Towarowa 18
5) Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ZPŚ Nr 3, Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej ul. Świtezianki 4
6) Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Orłowicza 27
7) Dzienny Dom Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych ul. Emilii Plater 13
8) Ośrodek Wsparcia nad Dzieckiem i Rodziną, Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Nagórkowa Dolina” ul. Wańkowicza 3
9) Biuro MOPS i Dzienny Dom Pomocy Społecznej al. Marsz J. Piłsudskiego 61A
10) Zespół Asysty Rodzinnej ul. 1 Maja 3/1
11) Zespół Specjalistów ul. Gietkowska 9i
12) Zespół Pracy Środowiskowej Nr 1 ul. Kajki 6
13)Piecza Zastępcza, ZPŚ Nr 2 ul. Dąbrowszczaków 10
14) Zespół Pracy Socjalnej Nr 3 ul. Kopernika 45
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do wyposażenia obiektów Zamawiającego
w pojemniki, worki na odpady, pojemniki oznakowane naklejką dotyczącą oznaczenia zbieranej frakcji oraz zasad segregacji. Ustawienia pojemników w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego zgodnie z wykazem lokalizacji zawartym w tabeli nr 2 do OPZ oraz do utrzymywania pojemników, w odpowiednim stanie technicznym, sanitarnym.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów dla każdej lokalizacji, który zapewni regularność i powtarzalność odbierania odpadów. Harmonogram zostanie dostarczony do zamawiającego niezwłocznie, nie później niż 7 dni od dnia podpisania umowy.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczący usługę posiadał:
1) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość całkowita przedmiotu zamówienia oraz utrzymanie tego ubezpieczenia przez okres świadczenia usługi.
2) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o którym mowa w art. 9b ust. 2 Ustawy z dnia 13 września 1996 r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2023 r poz. 1469).
6.Wykonawca dołoży należytej staranność przy realizacji zamówienia, usługę wykona
w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz zgodnie z wymaganiami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny – waga 100 pkt znaczenia w ocenie oferty, czyli całkowita cena brutto oferty
(z podatkiem VAT).

Zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy Pzp kryterium ceny może być zastosowane jako jedyne kryterium, jeżeli przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny oraz ma ustalone standardy jakościowe. Opis przedmiotu zamówienia jest na tyle szczegółowy, że bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. Przedmiot zamówienia wyczerpuje swoim charakterem powyższe przesłanki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie w zakresie
art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 ustawy Pzp,
b) art. 109 ust. 1 pkt 1,4, 7 i 8 ustawy Pzp,
c) art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej,
wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymagał złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

formularz ofertowy ,
formularz cenowy ,
(jeżeli dotyczy) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
(jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo,
(jeżeli dotyczy) oświadczenie i/lub dokument na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, którą część usługi wykonają poszczególni Wykonawcy załącznik nr 4 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy określa § 9 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn, adres: https://zamowienia.olsztyn.eu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.