eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oc³awek¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM DLA POWIATOWEGO URZÊDU PRACY WE W£OC£AWKU



Og³oszenie z dnia 2024-12-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM DLA POWIATOWEGO URZÊDU PRACY WE W£OC£AWKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowy Urz±d Pracy we W³oc³awku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910933109

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kapitulna 24

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wloclawek.praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: pupwloclawek.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM DLA POWIATOWEGO URZÊDU PRACY WE W£OC£AWKU

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8a501b68-66ac-473f-a9eb-2b3cfc84550e

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00639066

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a501b68-66ac-473f-a9eb-2b3cfc84550e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8a501b68-66ac-473f-a9eb-2b3cfc84550e

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Niniejsze informacje dostêpne s± w
CZÊ¦Æ VII Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) przedmiotowego postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Wype³niaj±c obowi±zek prawny uregulowany zapisami rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119, s.1), dalej jako „RODO”, Powiatowy Urz±d Pracy we W³oc³awku informuje, i¿:
1. Administratorem Danych Osobowych Pani/Pana jest Powiatowy Urz±d Pracy we W³oc³awku z siedzib± we W³oc³awku przy ul. Kapitulnej 24, 87-800 W³oc³awek, tel. kontaktowy 542340089, e-mail: towl@praca.gov.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: tel. 542340089 wew. 30, e-mail: iodwloclawek@wloclawek.praca.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy prawa reguluj±ce sposób tego udostêpniania.
5. Dane osobowe mog± byæ przekazywane organom pañstwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, S±d) lub organom samorz±du terytorialnego w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem na podstawie umotywowanego wniosku z poprawn± podstaw± prawn± lub które zawar³y z administratorem danych umowy.
6. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego ani do organizacji miêdzynarodowej.
7. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
8. Obowi±zek podania Pani/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem wynikaj±cym z regulaminów, wytycznych, zwi±zanych z udzielaniem zamówieñ publicznych.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
10. Pani/Pan i osoby których dane Pani/Pan przekaza³ w ramach obowi±zku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO posiadaj±:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych ich dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ich dotycz±cych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
11. Pani/Pan i osoby których dane Pani/Pan przekaza³ w ramach obowi±zku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Pani/Pana jak i osób których Pani/Pan przekaza³ w ramach obowi±zku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KO-200-21/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 190815,07 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi pocztowe okre¶lone w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. 2023 poz. 1640 z pó¼n. zm.), polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym przez Operatora Pocztowego na rzecz Powiatowego Urzêdu Pracy we W³oc³awku oraz filii Urzêdu: w Kowalu oraz Lubrañcu.
2. Przez przesy³ki pocztowe bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê:
- przesy³ki listowe nierejestrowane ekonomiczne (EK) krajowe,
- przesy³ki listowe rejestrowane ekonomiczne (EK) krajowe nadane i dorêczane za pokwitowaniem odbioru.
- przesy³ki listowe rejestrowane priorytetowe (PR) krajowe nadane i dorêczane za pokwitowaniem odbioru.
3. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ przesy³ki:
a) Ekonomiczne do trzech dni roboczych po dniu nadania (D+3).
b) Priorytetowe w nastêpny dzieñ roboczy po dniu nadania (D+1).
4. Przewidywany termin rozpoczêcia realizacji zamówienia: 2 stycznia 2025 r.
5. Termin zakoñczenia realizacji ca³o¶ci zamówienia: do dnia 31 grudnia 2025 r.
Pozosta³a czê¶æ opisu przedmiotu zamówienia znajduje siê w Specyfikacji warunków zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ¦ledzenie przesy³ek rejestrowanych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowe, o ile to wynika to z odrêbnych przepisów,
2) zdolno¶ci technicznej i zawodowej.
2. Za spe³niaj±cego warunek okre¶lony w pkt 1.1) Zamawiaj±cy uzna Wykonawcê, który posiada wpis do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. 2023 poz. 1640 z pó¼n. zm.).
3. Za spe³niaj±cego warunek okre¶lony w pkt 1.2) Zamawiaj±cy uzna Wykonawcê, który wyka¿e, ¿e:
1) w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje nale¿ycie, co najmniej jedn± us³ugê obejmuj±c± ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 180 000,00 z³otych brutto.
UWAGA: Wykonawca nie mo¿e sumowaæ kilku zrealizowanych us³ug o mniejszej warto¶ci.
2) bêdzie dysponowaæ minimum jedn± sta³± placówkê pocztow± na terenie miasta: W³oc³awek (kod pocztowy 87-800), Kowala (kod pocztowy 87-820) oraz Lubrañca (kod pocztowy 87-890) spe³niaj±cymi wymagania okre¶lone w CZʦCI V pkt 9 i 10 SWZ, a tak¿e punktami odbioru niedorêczonych pod adres przesy³ek awizowanych w ka¿dej gminie na terytorium ca³ej Polski.
Placówka pocztowo – nadawcza oraz ka¿dy punkt odbioru Wykonawcy musi spe³niaæ w szczególno¶ci nastêpuj±ce warunki:
- bêd± czynne we wszystkie dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach co najmniej od 8:00 do 15:00,
- bêd± oznakowane w sposób widoczny szyldem z nazw± b±d¼ logiem Wykonawcy umieszczonym w obrêbie witryny jednoznacznie wskazuj±cym placówkê Wykonawcy,
- gdy znajduj± siê w lokalu, w którym prowadzona jest inna dzia³alno¶æ gospodarcza, bêd± posiadaæ wyodrêbnione stanowisko obs³ugi klientów w zakresie us³ug pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazw± lub logiem Wykonawcy.

Oceny spe³niania warunków w celu udzielenia zamówienia Zamawiaj±cy dokona na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich.
W sytuacji udostêpnienia Wykonawcy zasobów do realizacji zamówienia przez inny podmiot lub Podwykonawcy o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z podmiotów udostêpniaj±cych zasoby lub Podwykonawca.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich.
W sytuacji udostêpnienia Wykonawcy zasobów do realizacji zamówienia przez inny podmiot, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z podmiotów udostêpniaj±cych w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
2. Wykaz us³ug wykonanych lub wykonywanych, zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ
3. Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
4. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (o¶wiadczenie sk³ada m.in. konsorcjum, spó³ka cywilna), zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
6. Dowody dotycz±ce us³ug wykonanych lub wykonywanych okre¶lonych w wykazie us³ug.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy, udostêpniony na Platformie e-Zamówienia dla przedmiotowego postêpowania (wype³nienie tego formularza mo¿liwe wy³±cznie dla zalogowanego Wykonawcy).
2. Formularz Cenowy i Informacyjny, zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
3. Pe³nomocnictwo, gdy Wykonawca sk³ada ofertê przez ustanowionego pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo musi zawieraæ w szczególno¶ci: dane ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, w tym celu ustanawiaj± pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w
art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i
zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj±
us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj±
odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
5. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt. 4 odnosi siê równie¿ do Wykonawców, prowadz±cych
dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej.
6. W przypadku polegania przez cz³onków konsorcjum na uprawieniach, do¶wiadczeniu, kwalifikacjach lub wykszta³ceniu
cz³onka takiego konsorcjum, wymagane zdolno¶ci powinien posiadaæ co najmniej ten z konsorcjantów, który w ramach
przyjêtego wewnêtrznie podzia³u zadañ, wyznaczony zostanie do realizowania danej czê¶ci zamówienia, z któr± wi±¿e siê
obowi±zek posiadania konkretnych uprawnieñ, do¶wiadczenia, kwalifikacji lub wykszta³cenia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne zmiany postanowieñ zawartej umowy oraz okre¶lenie warunków tych zmian, mog± w szczególno¶ci nast±piæ w przypadku:
a) zmian przepisów okre¶laj±cych wysoko¶æ nale¿nego podatku VAT za przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest do poinformowania Zamawiaj±cego o zmianie przepisów w terminie 7 dni od uchwalenia/wydania przepisów, wskazuj±c zmianê i okre¶laj±c jaki ma ona wp³yw na realizacjê umowy,
b) zmiany cennika us³ug powszechnych w obrocie krajowym zatwierdzonego przez Urz±d Komunikacji Elektronicznej, wówczas Wykonawca zastosuje op³aty zgodnie z dokumentem zatwierdzaj±cym te zmiany. W innych przypadkach w okresie obowi±zywania umowy ceny podane w Formularzu Cenowym i Informacyjnym nie podlegaj± zmianie,
c) wprowadzenia przepisów prawa o charakterze bezwzglêdnie obowi±zuj±cym, z którymi postanowienia umowy pozostawa³yby w sprzeczno¶ci.
2. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli konieczno¶æ zmiany spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci brutto przedmiotu umowy.
3. Dopuszczalne s± równie¿ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci brutto przedmiotu umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
4. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci umo¿liwiaj±cych zastosowanie klauzul waloryzacyjnych okre¶lonych w umowie.
5. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 lit. a) i c), pkt. 2 i 3 wymagaj± formy pisemnej w drodze aneksu o ile polegaj± na zmianie tre¶ci umowy.
6. Warto¶æ zmiany umowy ustala siê w oparciu o zmienion± cenê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-16 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8a501b68-66ac-473f-a9eb-2b3cfc84550e

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.