eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odzko"Poprawa dostêpno¶ci w obszarze Masywu ¦nie¿nika II"



Og³oszenie z dnia 2024-12-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
"Poprawa dostêpno¶ci w obszarze Masywu ¦nie¿nika II"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Powiatowych w K³odzku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723858

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wyspiañskiego 2k

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 868 01 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zdp.bip.klodzko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_klodzko

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


dzia³alno¶æ us³ugowa wspomagaj±ca transport l±dowy, zarz±dzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Poprawa dostêpno¶ci w obszarze Masywu ¦nie¿nika II"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5cbf139c-73c1-4754-9b8c-6364d451b9a8

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00638878

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00046799/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.23 Poprawa dostêpno¶ci w obszarze Masywu ¦nie¿nika II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program INTERREG Czechy - Polska nr CZ.11.03.01/00/23_005/0000074

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00568596

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.241.AZ.56.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania nadana przez zamawiaj±cego: „Poprawa dostêpno¶ci w obszarze Masywu ¦nie¿nika II”
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego s±: roboty budowlane
A. ODCINEK 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 3233D na odcinku Gajnik - Goworów - Szklarnia [KM 1+510 - 4+397]
- wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych;
- wykonanie robót ziemnych;
- wykonanie odwodnienia korpusu drogowego;
- wykonanie podbudowy i nawierzchni;
- wykonanie robót wykoñczeniowych;
- wykonanie i monta¿ urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego;
- wykonanie muru oporowego z kamienia ³amanego;
B. ODCINEK 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 3233D na odcinku Gajnik - Goworów - Szklarnia [KM 4+812 - 7+434]
- wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych;
- wykonanie robót ziemnych;
- wykonanie odwodnienia korpusu drogowego;
- wykonanie podbudowy i nawierzchni;
- wykonanie robót wykoñczeniowych;
- wykonanie i monta¿ urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego;
Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania Przedmiotu Umowy z uwzglêdnieniem wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±:
1) opis techniczny - ZA£¡CZNIK NR 11 do SWZ;
2) zatwierdzona organizacja ruchu cz. opisowa i rysunkowa - ZA£¡CZNIK NR 12 DO SWZ;
3) mapa lokalizuj±ca - ZA£¡CZNIK NR 13 DO SWZ;
4) czê¶æ rysunkowa - ZA£¡CZNIKJ NR 14 DO SWZ;
4. Szczegó³owe warunki wykonania robót okre¶la: Szczegó³owa Specyfikacja Techniczna stanowi±ca ZA£¡CZNIK NR 15 DO SWZ (SST).
5. W ka¿dym przypadku u¿ycia w dokumentacji projektowej odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP Wykonawca powinien przyj±æ, ¿e odniesieniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”.
W przypadku u¿ycia w dokumentacji projektowej odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje wszystkie etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety lub równowa¿nej etykiety, zamawiaj±cy, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonej etykiety lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego.
6. U¿ycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany Wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi, cechy lub kryteria okre¶lone w opisie przed-miotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± techniczn±.
7. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SWZ.
8. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy, licz±c od dnia odbioru koñcowego zadania.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 8924763,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 11678674,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8924763,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Robót Drogowo Mostowych DROGMOST Sp. z o.o. w K³odzku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831646111

7.3.4) Miejscowo¶æ: K³odzko

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 8924763,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.