Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00617395/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Przedszkola w Wancerzowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole w Wancerzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150009370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 11
1.5.2.) Miejscowość: Wancerzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-244
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolewancerzow@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwancerzow.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2411fda5-2747-4adf-9e4a-d31d39b06bb01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Przedszkola w Wancerzowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2411fda5-2747-4adf-9e4a-d31d39b06bb0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617395
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.W.260.1.2024.J.K.C
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Produkty mleczarskie – nabiałSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.1. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 18475,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Mięso świeże: wołowe, wieprzowe i cielęce, produkty mięsne, wędlinySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.2. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 10290,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - DróbSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.3. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 8616,73 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Warzywa świeże i owoceSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.4. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 7930,75 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - RybySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.5. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 4563,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI - Produkty głęboko mrożoneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.6. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 9750,09 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII - Pieczywo i wyroby piekarniczeSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.7. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 9306,02 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII - JajaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.8. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 2400 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX - Różne produkty spożywczeSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.9. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 30401,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %
W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%
Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.
Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %
W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%
Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.
Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %
W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%
Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.
Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %
W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%
Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.
Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %
W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%
Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.
Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %
W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%
Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.
Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %
W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%
Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.
Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %
W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%
Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.
Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %
W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%
Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.
Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pieczywa i artykułów piekarniczych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmskiego
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w II półroczu 2025 roku
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 16 - I/2025
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Prószkowie w roku 2026
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Placówek Oświatowych im. Unii Europejskiej w Boronowie w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2025 r."
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.