eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WancerzówSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Przedszkola w Wancerzowie



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Przedszkola w Wancerzowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole w Wancerzowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150009370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 11

1.5.2.) Miejscowość: Wancerzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-244

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolewancerzow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwancerzow.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2411fda5-2747-4adf-9e4a-d31d39b06bb0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Przedszkola w Wancerzowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2411fda5-2747-4adf-9e4a-d31d39b06bb0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617395

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P.W.260.1.2024.J.K.C

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Produkty mleczarskie – nabiał

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.1. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 18475,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Mięso świeże: wołowe, wieprzowe i cielęce, produkty mięsne, wędliny

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.2. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 10290,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Drób

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.3. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 8616,73 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Warzywa świeże i owoce

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.4. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 7930,75 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Ryby

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.5. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 4563,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI - Produkty głęboko mrożone

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.6. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 9750,09 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII - Pieczywo i wyroby piekarnicze

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.7. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 9306,02 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII - Jaja

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.8. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 2400 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX - Różne produkty spożywcze

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik 4.9. do SWZ – formularz cenowy, stanowiący integralną część SWZ, wymagane przy ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 30401,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %

W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%

Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.

Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %

W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%

Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.

Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %

W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%

Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.

Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %

W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%

Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.

Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %

W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%

Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.

Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %

W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%

Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.

Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %

W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%

Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.

Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %

W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%

Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.

Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu nastąpiło w dniu 06.12.2024 roku. Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
- cena ofertowa - 90 %
- czas realizacji reklamacji dostarczanej żywności – 10 %

W dniu otwarcia ofert Zamawiający powziął wiedzę, iż istnieje wada niniejszego postępowania, polegająca na braku w dokumentach zamówienia (Załącznik Nr 1 - Wzór Formularza oferty) pozycji, którą powinni wypełnić Wykonawcy, dotyczącej jednego z ww. dwóch kryterium oceny oferty, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności o wadze 10%

Brak określenia przez Zamawiającego we wzorze formularza oferty, wymaganego od Wykonawców zakresu i sposobu konkretyzacji treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert, tj. czasu reklamacji dostarczanej żywności, uniemożliwia przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny ofert w tym postępowaniu. Tym samym, nie jest możliwe obiektywne porównanie ofert złożonych w tymże postępowaniu, pod względem czasu reklamacji dostarczanej żywności (zgodnie z zasada „im krótszy, tym lepszy”), a co z tym się wiąże, nie sposób wskazać, która ze złożonych ofert jest lepsza i bardziej realizuje intencje Zamawiającego w zakresie zminimalizowania czasu reklamacji dostarczanej żywności.

Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.