Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606567/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łubnice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Łubnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łubnice 66A
1.5.2.) Miejscowość: Łubnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-232
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158659236
1.5.8.) Numer faksu: 158659236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubnice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubnice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55858c24-23a3-40d3-944b-382cb4b47fce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55858c24-23a3-40d3-944b-382cb4b47fce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012484/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa autobusu używanego na potrzeby Gminy Łubnice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606567
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 216150,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego autobusu, który winien spełniać wymagania polskich przepisów o
ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (Dz. U. z 2017 r., poz. 128 z późn.
zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy. Pojazd winien spełniać wszelkie wymogi przepisów dopuszczających go
do ruchu po drogach publicznych.
2. Oferowany autobus winien być wolny od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich, w dobrym stanie
technicznym, wizualnym i spełniać niżej wymienione warunki:
1) Rok produkcji: 2013 r. lub młodszy,
2) Norma emisji spalin: min. EURO 5,
3) Silnik: wysokoprężny o mocy min. 170 KM i poj. min. 2900 cm.3
4) Przebieg: do 350 tys. km, udokumentowany (książka serwisowa i/lub wydruk z serwisu itp.)
5) Badanie techniczne: aktualne badanie techniczne pojazdu ważne nie krócej niż miesiąc od dnia upływu terminu składania
ofert,
6) Liczba osi: 2,
7) Ilość miejsc siedzących: min. 34 – max. 40,
8) Skrzynia biegów: manualna,
9) Wyposażenie dodatkowe: klimatyzacja, retarder, webasto, alkomat, elektryczne drzwi boczne.
3. Oferowany autobus winien być kompletny, w pełni sprawny technicznie i użytkowo, bez widocznych uszkodzeń
mechanicznych. Nie powinien posiadać żadnych widocznych śladów rdzy, korozji, wycieków.
Zamawiający zastrzega możliwość oględzin pojazdu i weryfikacji jego stanu technicznego przed wyborem oferty. W
przypadku stwierdzenia niezgodności stanu faktycznego ze stanem podawanym w ofercie
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227550 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&Z Agnieszka Zyguła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657285825
7.3.3) Ulica: Wolności 3
7.3.4) Miejscowość: Bodzentyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-010
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227550 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu 24 osób
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa autokaru do ZSCKU Wojsławice.
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół na terenie Miasta Mława
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Rusinów
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Załuski
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.