eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaDostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd" - II



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd” - II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 15

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 156433709

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mienie@stalowowolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db953560-1fe3-461b-9a6d-c9019128a94d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd” - II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db953560-1fe3-461b-9a6d-c9019128a94d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027763/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578857

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IMP.272.2.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 580994 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I – „Dostawa sprzętu serwerowego z systemem wirtualizacji, rozwiązania backupu oraz uruchomienie systemu monitorowania infrastruktury dla Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli”.
2. Część I obejmuje: dostawę sprzętu serwerowego z systemem wirtualizacji, rozwiązania backupu oraz uruchomienie systemu monitorowania infrastruktury dla Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli.
2.1. W ramach części I wchodzą zadania:
a. Zadanie I - Wykonanie Projektu technicznego obejmującego całość wdrożenia oraz przygotowanie procedur i scenariuszy testowych.
b. Zadanie II – Dostawa, instalacja, uruchomienie i konfiguracja klastra HA z wdrożeniem oprogramowania wirtualizacji, migracja posiadanych przez Zamawiającego serwerów wirtualnych Windows do dostarczonej w niniejszym zamówieniu, najnowszej wersji, przystosowanie infrastruktury do dalszej rozbudowy do szybkości 10 Gbit/s.
c. Zadanie III – Dostawa sprzętu i wdrożenie oprogramowania do backupu.
d. Zadanie IV – Instalacja, konfiguracja oprogramowania zarządzania infrastrukturą.
e. Zadanie V - Przeprowadzenie testów całego środowiska oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
f. Zadanie VI - Szkolenia administratorów.
2.2. Sprzęt/oprogramowanie należy dostarczyć bezpośrednio do budynku Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli, ul. Podleśna 15, 37 – 450 Stalowa Wola, w ilościach i asortymencie zgodnym ze specyfikacją – załącznik 7 do SWZ.
2.3. Specyfikacje sprzętu/oprogramowania, który należy dostarczyć w ramach zadań opisane są w załącznikach :
- nr 7.2a, 7.2b, 7.2c, 7.2d, 7.2e , 7.2 f– dotyczy zadania II
- nr 7.3a, 7.3b – dotyczy zadania III,
- nr 7.4 – dotyczy zadania IV.
2.4. Opisane w w/w załącznikach parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu oraz oprogramowania.
2.5. Zamawiający wymaga od podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego (dotyczy macierzy i serwerów) w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, aby uszkodzony dysk twardy pozostał u Zamawiającego.
2.6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał status certyfikowanego partnera producenta oprogramowania oferowanego w zadaniu IV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 467842,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część II – „Dostawa macierzy dyskowej, oprogramowania wraz z usługą wdrożenia wirtualizacji dla Powiatowego Urzędu Pracy w Stalowej Woli."
2. Część II obejmuje: dostawę macierzy dyskowej, oprogramowania wraz z usługą wdrożenia wirtualizacji dla Powiatowego Urzędu Pracy w Stalowej Woli.
2.1. Prace wdrożeniowe muszą zostać wykonane wspólnie z przedstawicielem – użytkownikiem (PUP w Stalowej Woli). Powyższe czynności należy wykonać w okresie realizacji Zamówienia, w ramach jednego weekendu (piątek godz. 16:00 – Niedziela godz. 22:00) po wcześniejszym uzgodnieniu harmonogramu wdrożenia z użytkownikiem (PUP w Stalowej Woli). Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wsparcia technicznego w postaci jednej osoby w siedzibie użytkownika w ciągu pierwszych dwóch dni roboczych następujących po pracach wdrożeniowo – instalacyjnych w godzinach od 7.30 do 16.00. W tym czasie przedstawiciele Wykonawcy zobowiązani są do rozwiązywania problemów technicznych, które wystąpią na etapie oddawania systemu do eksploatacji. W tym czasie przedstawiciele Wykonawcy dokonają także przeszkolenia pracownika Użytkownika (PUP w Stalowej Woli) z zakresu zastosowanych technologii oraz poprawnej eksploatacji wdrożonych rozwiązań.
2.2. Zamawiający dopuszcza, aby wszystkie prace niekolidujące z pracą Urzędu (np. aktualizacja serwerów, instalacja środowiska wirtualizacyjnego, itp.) mogły być wykonywane w ciągu dnia roboczego w godzinach pracy Urzędu. Zakres tych prac Użytkownik ustali z Wykonawcą.
2.3. Zamawiający wymaga świadczenia opieki serwisowej w ilości 10 godzin miesięcznie, przez okres minimum 6 miesięcy, od momentu podpisania protokołu odbioru, z czasem reakcji na zaistniałe problemy wynoszącym 4 godziny, z zakresu realizowanego wdrożenia oraz powstałego sytemu teleinformatycznego. Czas reakcji jest rozumiany, jako podjęcie działań mających na celu rozwiązanie zaistniałych problemów technicznych. Niewykorzystana pula godzin w danym miesiącu przechodzi na kolejny miesiąc sumując się.
2.4. Sprzęt należy dostarczyć bezpośrednio do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 8, 37 – 450 Stalowa Wola w ilościach i asortymencie zgodnym ze specyfikacją – Załącznik nr 8 – Specyfikacja część II.
2.5. Opisane w Załączniku nr 8 parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu oraz oprogramowania
2.6. Zamawiający wymaga od podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego (dotyczy macierzy) w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, aby uszkodzony dysk twardy pozostał u Użytkownika (PUP w Stalowej Woli).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 113152,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 618025,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 618025,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 618025,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vecto sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141389106

7.3.3) Ulica: Al. Lotników 32/46

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-668

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 617025,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141978,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144525,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141978,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEM DATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180173809

7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 42

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141978,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.