Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00611858/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA
W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W PAWŁOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292459516
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 21
1.5.2.) Miejscowość: Pawłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-411
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@michalow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: michalow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9b3ca16-3b0a-4dba-b5c3-f03376d9707f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ochotnicza Straż Pożarna w Pawłowicach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWAW POWIECIE PIŃCZOWSKIM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9b3ca16-3b0a-4dba-b5c3-f03376d9707f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00587644/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611858
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024.OSP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz sprzętu dla OSP Pawłowice w celu podniesienia poziomubezpieczeństwa w powiecie pińczowskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (z załącznikiem – opis przedmiotu zamówienia) – dla
każdej części zamówienia – stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie składa się z dwóch części:
Część 1 – odzież specjalna;
Część 2 – sprzęt strażacki i ratowniczy.
Wyposażenie i sprzęt muszą:
1) być fabrycznie nowe i nieużywane;
2) być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta;
3) posiadać stosowne certyfikaty, atesty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie Polski;
Wskazane w opisie wymagania stanowią minimalne wymaganie Zamawiającego.
Wyspecyfikowany sprzęt Wykonawca musi dostarczyć zgodnie z zamówieniem do siedziby OSP Pawłowice.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 35110000-8 – Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
Dodatkowy kod dla części 1 zamówienia:
35113400-3 – Odzież ochronna i zabezpieczająca; 18400000-3 – Odzież specjalna i dodatki.
Dodatkowy kod dla części 2 zamówienia:
34134100-2 – Pompy zanurzeniowe; 35111000-5 – Sprzęt gaśniczy; 44512940-3 – Zestawy narzędziowe.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub
szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć,
że Zamawiający podał taki opis w celu ustalenia standardu i określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać
produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu
zamówienia. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne
pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i posiada parametry techniczne (w szczególności:
konstrukcja, zastosowane materiały, rozmiary itp.) i użytkowe nie gorsze niż określone w SWZ, a także jest zgodny z
obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Zamawiający do oceny równoważności będzie brał pod uwagę parametry
wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat,
specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z
art. 101 ust. 4 Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo gdy
wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto
sformułowania „lub równoważna”.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest
wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W szczególności Wykonawca
zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą dokładny opis oferowanego rozwiązania równoważnego.
7. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 33022,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
bezpieczeństwa w powiecie pińczowskim.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (z załącznikiem – opis przedmiotu zamówienia) – dla
każdej części zamówienia – stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie składa się z dwóch części:
Część 1 – odzież specjalna;
Część 2 – sprzęt strażacki i ratowniczy.
Wyposażenie i sprzęt muszą:
1) być fabrycznie nowe i nieużywane;
2) być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta;
3) posiadać stosowne certyfikaty, atesty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie Polski;
Wskazane w opisie wymagania stanowią minimalne wymaganie Zamawiającego.
Wyspecyfikowany sprzęt Wykonawca musi dostarczyć zgodnie z zamówieniem do siedziby OSP Pawłowice.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 35110000-8 – Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
Dodatkowy kod dla części 1 zamówienia:
35113400-3 – Odzież ochronna i zabezpieczająca; 18400000-3 – Odzież specjalna i dodatki.
Dodatkowy kod dla części 2 zamówienia:
34134100-2 – Pompy zanurzeniowe; 35111000-5 – Sprzęt gaśniczy; 44512940-3 – Zestawy narzędziowe.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub
szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć,
że Zamawiający podał taki opis w celu ustalenia standardu i określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać
produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu
zamówienia. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne
pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i posiada parametry techniczne (w szczególności:
konstrukcja, zastosowane materiały, rozmiary itp.) i użytkowe nie gorsze niż określone w SWZ, a także jest zgodny z
obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Zamawiający do oceny równoważności będzie brał pod uwagę parametry
wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat,
specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z
art. 101 ust. 4 Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo gdy
wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto
sformułowania „lub równoważna”.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest
wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W szczególności Wykonawca
zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą dokładny opis oferowanego rozwiązania równoważnego.
7. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
43134100-2 - Pompy zanurzeniowe
4.5.5.) Wartość części: 294224,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI PAWŁOWICE
- 126/2025 Mieszanka paszowa dla tuczników SK-2 w ilości 15 ton
- 127/2025 Miał węglowy typ 32.1, klasy 24-18-0,8 w ilości 100 ton
- 128/2025 Aminokwas DL-metionina w ilości 800 kg
- 121/2025 Środek ochrony roślin NIKOSAR 060 OD lub równoważny w ilości 30 litrów
- 122/2025 Środek ochrony roślin LUMAX DUO PAK lub równoważny w ilości 30 sztuk
- 123/2025 Stymulator rozwoju roślin KAISHI lub równoważny w ilości 240 litrów
więcej: przetargi PAWŁOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fartuchów foliowych jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 37/D
- Dostawa odzieży specjalnej dla funkcjonariuszy Policji
- Zakup wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Tursku Małym
- Dostawa wyposażenia specjalnego dla nieetatowych grup realizacyjnych garnizonu dolnośląskiego
- Zakup i dostawa wyposażenia strażackiego dla OSP Szczuczyn w ramach projektu pn. Eko Straż w Jednostce Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczuczynie
więcej: Odzież specjalna i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.