Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00583296/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Coaching indywidualny dla uczniów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOŚCIERADÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gościeradów Ukazowy 61
1.5.2.) Miejscowość: Gościeradów Ukazowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-275
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 158381105
1.5.8.) Numer faksu: 158381140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@goscieradow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.goscieradow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goscieradow.ezamawiajacy.pl/pn/goscieradow/demand/177256/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Coaching indywidualny dla uczniów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-108c0682-c8f3-4d13-a4af-40beace92f74
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071645/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Coaching indywidulany dla uczniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt z dotacji z Unii Europejskiej „Skuteczna edukacja” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583296
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Coaching indywidualny dla uczniów ma na celu wsparcie mentalne w procesie budowania pewności siebie i motywacji do nauki czyli obszary wymagające wsparcia uczniów wynikających z diagnozy.
Zrealizowanych zostanie 1160 godzin dla 290 uczniów - 2 spotkania po 2 godziny na każdego ucznia. Przez 1 godzinę coachingu rozumie się 60 minut zegarowych. Zajęcia będą prowadzone w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w przedziale godzinowym od 8.00 do 16.00. Zajęcia będą zrealizowane w sposób indywidualny dostosowany do potrzeb i możliwości ucznia. Grupą docelową coachingu jest 290 uczniów z 4 szkół z terenu Gminy Gościeradów:
1. Zespół Placówek Oświatowych im. Jana Pawła II w Gościeradowie,
2. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Janiny Wierzchowskiej w Liśniku Dużym,
3. Zespół Szkół im. Józefa Twaroga w Księżomierzy,
4. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Mniszku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79634000-7 - Usługi kierowania karierą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Szkoleń Coachingu i Przedsiębiorczości Agnieszka Siekierska-Misiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151368345
7.3.4) Miejscowość: Motycz 31C
7.3.5) Kod pocztowy: 21-030
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prowadzenie coachingu dla uczniów
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie grupowe dla dzieci w pieczy zastępczej oraz dla rodzin zastępczych
- Warsztaty dotyczące dobrych praktyk wellbeingowych dla pracowników i kadry kierowniczej Urzędu Miasta Poznania
- "Kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika" połączone z usługą stylisty obejmującą zakup ubioru zakończone metamorfozą dla max. 20 osób uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu "Zdrowie pracowników szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Samorząd Województwa Pomorskiego"
- Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w ramach projektu pn.: "POLANOWSKIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH"
- Klub rozwoju cyfrowego w Ozorkowie - edukatorzy- Część 2
więcej: Usługi kierowania karierą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.