Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00590677/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
- 2025/BZP 00033764/01 - Wynik z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług odbioru i wywozu odpadów komunalnych (segregowanych i niesegregowanych) z obiektów ZUS Oddział Szczecin i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600317
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 22
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-530
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914596578
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czp_szczecin@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług odbioru i wywozu odpadów komunalnych (segregowanych i niesegregowanych) z obiektów ZUS Oddział Szczecin i podległych terenowych jednostek organizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a16eb52e-27eb-4f3a-9dd3-5e678ea7c10b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00462632/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług odbioru i wywozu odpadów komunalnych (segregowanych i niesegregowanych) z obiektów ZUS Oddział Szczecin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590677
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.TPBN.U.16.ZAP.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Budynki Oddziału położone w Szczecinie przy ul. J. Matejki 22 i ul. Citroena 2Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz odpadów niesegregowanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 318728,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Budynek Inspektoratu położonego w Stargardzie przy ul. Składowej 2Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz odpadów niesegregowanych i segregowanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 45196,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Budynek Inspektoratu położonego w Choszcznie przy ul. Jagiełły 28Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz odpadów niesegregowanych i segregowanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 3890,01 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Budynek Inspektoratu położonego w Pyrzycach przy ul. Sportowej 1Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz odpadów niesegregowanych i segregowanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 11455,16 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. Budynek Inspektoratu położonego w Gryfinie przy ul. Łużyckiej 3Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz odpadów niesegregowanych i segregowanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 24396,13 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. Budynek Inspektoratu położonego w Gryficach przy ul. Dąbskiego 5Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz odpadów niesegregowanych i segregowanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 25946,76 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7. Budynek Inspektoratu położonego w Łobzie przy ul. Kościuszki 26Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz odpadów niesegregowanych i segregowanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 3637,55 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8. Budynek Inspektoratu położonego w Świnoujściu przy ul. Piastowskiej 63Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz odpadów niesegregowanych i segregowanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 16474,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Odrzucenie Oferty nr 5 , złożonej przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Wolności 26, 73-200 Choszczno
• Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
• Uzasadnienie faktyczne:
• Przepis art. 63 Pzp. ustanawia formę elektroniczną dla oferty lub postać elektroniczną oferty opatrzoną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - dla postępowań o wartościach mniejszych niż progi unijne. W postępowaniach poniżej progów unijnych brak podpisu kwalifikowanego, zaufanego lub osobistego skutkować będzie odrzuceniem takiej oferty.
• Dokonanie czynności bez zachowania wymogu formy zastrzeżonej przez ustawę pod rygorem nieważności stanowi wadę tej czynności prawnej, która polega na niewywołaniu przez czynność zamierzonych skutków prawnych związanych z jej dokonaniem (nieważność bezwzględna).
• Tym samym niepodpisanie oferty w wymaganej formie lub nieprawidłowe złożenie podpisu pod ofertą powoduje w konsekwencji, że oferta podlega odrzuceniu na podst. art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp.
• Na część 3 wpłynęła jedna oferta, złożona przez: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Wolności 26/26, 73-200 Choszczno, ale plik z formularzem oferty pn. plik: Zalacznik_nr_1_do_SWZ_Formular_z_oferty_czesc_3_Choszczno_21-11-2024_19.22.06 nie jest podpisany: podpisem elektronicznym (podpisem zaufanym , podpisem osobistym podpisem kwalifikowanym.
Unieważnienie części
• Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 255 pkt 2. ustawy Pzp. w związku z art. 226 ust. 1 pkt 3.
• Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z brzmieniem art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie informuje o unieważnieniu postępowania na Część 4 postępowania.
• Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
• Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boleszkowice
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Bledzew, odpadów zebranych w PSZOK oraz odpadów z wybranych nieruchomości letniskowych w 2026 r.
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów Rzeszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





