Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565019/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elementów systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 055 629-05-53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0fce4bf6-6b2a-436b-91b3-69a50f2c2ad81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elementów systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fce4bf6-6b2a-436b-91b3-69a50f2c2ad8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056270/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa elementów systemu monitoringu i alarmowego w tym: kamer bezpieczeństwa, rejestratorów IP itp.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565019
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/11/1642/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117073,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dostawa kamer wewnętrznych i zewnętrznych1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer wewnętrznych i zewnętrznych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie:
a) Kamera wewnętrzna z uchwytem z uchwytem - 49 szt.
b) Kamera zewnętrzna z uchwytem z uchwytem - 10 szt.
do miejsca wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
2) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym parametry techniczne, warunki gwarancji i serwisu oraz opis kryteriów oceny równoważności określony został w OPZ oraz w Projekcie umowy. Produkty stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry i funkcjonalności wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32333200-8 - Kamery wideo
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dostawa elementów systemu alarmowego SSWiN1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów systemu alarmowego SSWiN dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w tym:
a) Akumulator typ 1 – 8 szt.
b) Akumulator typ 2 – 1 szt.
c) Centrala alarmowa – 1 szt.
d) Czujka dualna – 6 szt.
e) Czujka uniwersalna – 10 szt.
f) Czytnik kart – 8 szt.
g) Ekspander wejść – 8 szt.
h) Komunikator sieciowy centrali – 6 szt.
i) Manipulator LCD dotykowy – 1 szt.
j) Moduł obsługi czytników kart – 5 szt.
k) Obudowa akumulatora – 1 szt.
l) Obudowa centrali – 4 szt.
m) Obudowa modułów – 8 szt.
n) Sonda zalania wodą – 10 szt.
o) Zasilacz buforowy – 6 szt.
do miejsca wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
2) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym parametry techniczne, warunki gwarancji i serwisu oraz opis kryteriów oceny równoważności określony został w OPZ oraz w Projekcie umowy. Produkty stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry i funkcjonalności wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 92682,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części I w przedmiotowym postępowaniu złożono 3 oferty. Wszystkie złożone oferty zostały odrzucone.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25902,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25902,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25902,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOTECH KRZYSZTOF ZIELIŃSKI, PAWEŁ ZIELIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170379246
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 9 lokal 1
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25902,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Modernizacja klimatyzacji precyzyjnej w trzech węzłach Miejskiej Sieci Szerokopasmowej w Elblągu
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w branży ogólnobudowlanej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Wykonanie projektów technicznych i wykonawczych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa budynku szpitalnego wraz z dostosowaniem infrastruktury towarzyszącej w celu rozszerzenia działalności...
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Elblągu na rok 2026
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.:"Przebudowa budynku przy ul. Bema 17 w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż systemu monitoringu ujęć wody na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska
- Modernizacja i dostawa systemów monitoringu wizyjnego CCTV i alarmowego, usługa ochrony mienia i osób oraz świadczenie usługi monitoringu wraz z możliwością reagowania patrolu interwencyjnego w GBL
- Przebudowa i doposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Główczyce.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa budynku auli przy ul. Paderewskiego w Cieszynie (SPIN-ART Centrum Edukacji Artystycznej i Kulturalnej)"
- Zakup wraz z dostawą mobilnego systemu kamer nasobnych.
- "Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC na terenie Gminy Krzyżanowice" z podziałem zamówienia na części
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





