Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00544745/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa i eksploatacja kotłowni i urządzeń grzewczych c.o. w Szkole Podstawowej w Rychwale im. A. Fiedlera
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rychwał
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 16
1.5.2.) Miejscowość: Rychwał
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-570
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 248 10 01
1.5.8.) Numer faksu: 63 248 10 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rychwal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rychwal.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9978821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa i eksploatacja kotłowni i urządzeń grzewczych c.o. w Szkole Podstawowej w Rychwale im. A. Fiedlera2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf5fa855-1213-428f-bd03-64f172d7fc09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071273/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Obsługa i eksploatacja kotłowni i urządzeń grzewczych c.o. w Szkole Podstawowej w Rychwale im. A. Fiedlera
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544745
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 736588,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonywania obsługi i eksploatacji kotłowni i urządzeń grzewczych c.o. zlokalizowanych w Szkole Podstawowej w Rychwale im. A. Fiedlera poprzedzone modernizacją istniejącej kotłowni polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu prac doprowadzających do pozyskiwania ciepła z biomasy w celu obniżenia kosztów ogrzewania oraz wprowadzenia elementów zarządzania energią w obrębie kotłowni. Wykonana modernizacja kotłowni musi zostać przeprowadzona w sposób zapewniający pozostawienie instalacji kotłowej w układzie zamkniętym. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek dokonania odbioru przeprowadzonej modernizacji przez Urząd Dozoru Technicznego.
Celem modernizacji kotłowni jest eksploatacja oparta o racjonalne zasady i taki system obsługi kotłowni aby zamawiający mógł decydować o ilości odbieranego ciepła w zależności od potrzeb, mógł zmienić parametry ogrzewania i miał wpływ na ilość zużywanego ciepła, tzn. ograniczanie dostawy ciepła w uzasadnionych przypadkach, obniżanie parametrów w nocy. Wszelkie modernizacje, w tym wykonywanie koniecznych prac budowlanych będą przeprowadzane wyłącznie po ich uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. W zakres usługi wchodzi:
1) Opracowanie koncepcji, zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącej kotłowni mającej na celu:
a) pozyskiwania ciepła z paliwa stałego w postaci pelletu drzewnego.
b) wprowadzenie systemu zarządzania energią, który powinien umożliwić:
- zdalne nastawy urządzeń, umożliwiające sterowanie parametrami instalacji centralnego ogrzewania,
- dostęp do funkcji systemu z komputera lub palmtopa posiadającego dostęp do Internetu,
- wprowadzenie harmonogramów pracy podłączonych urządzeń,
- możliwość odczytywania stanów ciepłomierzy i wodomierzy przez Zamawiającego na dowolnym komputerze posiadającym dostęp do internetu,
- informowanie o stanach awaryjnych na wybrane numery telefonów komórkowych.
Wprowadzone w ramach modernizacji zmiany muszą być odwracalne i pozwalać na powrót do ogrzewania kotłowni olejem (możliwość montażu instalacji do ogrzewania olejowego bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat) oraz zmiany te nie będą generowały dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego związanych z większym zużyciem energii elektrycznej. Wszelkie koszty modernizacji obciążają Wykonawcę zarówno koszty montażu jak i demontażu urządzeń. Po zakończeniu realizacji umowy Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania istniejących urządzeń kotłowni na pellet, które stanowią własność dotychczasowego Wykonawcy.
Przeprowadzenie modernizacji kotłowni należy wykonać w taki sposób, aby zapewnić dostawę ciepła i ciepłej wody do ogrzewanych obiektów w sposób ciągły.
Zamawiający dopuszcza krótkotrwałe ograniczenia – do 4 godzin w uzgodnione dni;
2) Całodobowa obsługa i eksploatacja kotłowni c.o. oraz urządzeń grzewczych c.o., w tym:
- obsługa pieców c.o. oraz urządzeń towarzyszących – pompy wodne, odstojniki i inne, w sezonie grzewczym (ogrzewanie budynku Szkoły Podstawowej w Rychwale im. A. Fiedlera przy ul. Konińskiej 46a i Domu Nauczyciela przy ul. Konińskiej 46b) i poza sezonem grzewczym (zapewnienie ciepłej wody na potrzeby - budynku Szkoły Podstawowej w Rychwale im. A. Fiedlera przy ul. Konińskiej 46a i Domu Nauczyciela przy ul. Konińskiej 46b – przez cały rok),
- bieżąca konserwacja pieców, pomp, instalacji c.o.,
- przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni c.o. oraz instalacji grzewczych, przepisów BHP oraz p. pożarowych,
- przestrzeganie instrukcji obsługi kotłów c.o., pomp wodnych i instalacji grzewczej,
- systematyczne uprzątanie pomieszczeń kotłowni;
3) Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji c.o. zapewniającym ich maksymalnie sprawną, bezawaryjną i bezpieczną eksploatację, a w przypadku awarii spowodowanej z winy wykonawcy usunięcie awarii na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 742526,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 742526,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 742526,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIO-CIEPŁO Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381584879
7.3.3) Ulica: ul. Kilińskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIO-CIEPŁO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BIO-CIEPŁO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 742526,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łobez w okresie od 01.07.2025 - 30.06.2026r
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY MILEJÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy przy ul. J. Słowackiego 6/8 w Warszawie w okresie od 01.06.2025 r. przez okres 12 miesięcy.
- Termomodernizacja remizy OSP w Kłodawie
- 120/2025 Dostawa energii elektrycznej
- Dostawa szaf sterowniczych z podłączeniem na SUW Kłecko wraz z wpięciem do systemu wizualizacji SCADA i monitoringu GPRS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.