eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynUsługa zbioru traw sieczkarnią wraz z transportem



Ogłoszenie z dnia 2024-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zbioru traw sieczkarnią wraz z transportem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001289340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuwima 10

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-748

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pan.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pan.olsztyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-908ba5e4-7968-4a76-bf26-200b0b77fe4e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zbioru traw sieczkarnią wraz z transportem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-908ba5e4-7968-4a76-bf26-200b0b77fe4e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634319

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00258398/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi rolnicze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469589

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP/U/2024/07/27

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa zbioru traw sieczkarnią wraz z transportem z pola na pryzmę w celu zakiszania na potrzeby skarmiania zwierząt. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający nie dopuścił w niniejszym postępowaniu składania ofert częściowych ze względu na ten sam rodzaj przedmiotu zamówienia oraz chęć uzyskania najlepszych wyników finansowych ze względu na rodzaj usługi.
2.Poniżej znajduje się opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zbioru traw sieczkarnią wraz z transportem z pola na pryzmę w celu zakiszania na potrzeby skarmiania zwierząt.
2.2. Zamówienie dotyczy zbioru traw z działek położonych w miejscowości Wielki Las, powiat Piski, obręb Pogobie Tylne, o numerach: 28, 32, 58, 39/2, 176, 3/1, 167/21, 167/20, 167/19, 1/4, 5/2, 7/2, 12/4.( z powierzchni 107ha).
2.3. Z w/w działek trawa ma być zebrana i przetransportowana do miejsca zakiszania (Wielki Las 2).
2.4. Usługa będzie obejmować tylko zbiór traw sieczkarnią oraz transport do miejsca zakiszania. Sam proces zakiszania wykonywany będzie we własnym zakresie.
2.5. Wykonawca zrealizuje usługę przy pomocy własnych maszyn.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 1) ustawy PZP.

UZASADNIENIE:
W prowadzonym postępowaniu od dnia 23.08.2024 r. do dnia 05.09.2024 r. nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.