Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00527238/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
- 2024/BZP 00534002/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00538889/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ujazd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UJAZD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 6
1.5.2.) Miejscowość: Ujazd
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-225
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ujazd.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.ujazd.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5bf0fad6-a075-4af2-9497-29e3cf4a3eff1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ujazd2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bf0fad6-a075-4af2-9497-29e3cf4a3eff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057323/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ujazd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527238
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.1.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 792245,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Gminy Ujazd oraz jej jednostek organizacyjnych na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz eksploatacji budynków i lokali.
2. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, dalej „OSD” (PGE Dystrybucja S.A., ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin; Oddział Łódź- Teren, ul. Tuwima 59,90-021 Łódź). Umowa z PGE Dystrybucja S.A. obowiązuje na czas nieokreślony. Ponadto Zamawiający posiada obowiązujące do 31.12.2024 r. umowy na zakup energii elektrycznej z ONE S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Naruszewicza 27 lok. 2, 02-627 Warszawa. Wykonawca ten został wyłoniony na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego.
3. Zestawienie punktów poboru energii oraz szczegółowe zapotrzebowanie na energię stanowi załącznik nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4. Prognozowane zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. wynosi: 1 327 816,00 kWh.
5. Podana wielkość wolumenu energii elektrycznej określona w ust. 5 jest wartością szacowaną na podstawie dotychczasowego zużycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznego wolumenu energii elektrycznej, względem ilości określonej w ust. 5. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego w ust. 5 nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej.
6. Zamawiający gwarantuje minimalne zrealizowanie zakupu w wysokości co najmniej 70 % szacowanej ilości energii elektrycznej.
7. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani Odbiorców końcowych żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający lub poszczególni Odbiorcy końcowi zakupią od Wykonawcy mniejszą ilość energii elektrycznej od prognozowanej w załączniku nr 1 do SWZ, w szczególności: spowodowanej zmniejszeniem ilości punktów poboru energii (dalej: „PPE”) dla poszczególnych Odbiorców końcowych, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych PPE, a także w przypadku zmiany sprzedawcy/Wykonawcy po zawarciu nowej umowy dostawy energii elektrycznej. Zamawiający informuje, że wszystkie punkty wskazane w załączniku nr 1 do SWZ (oświetlenie uliczne) mają zamontowane zegary astronomiczne i cyfrowe.
8. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania czynności wynikających
z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do istotnych postanowień umowy (załącznik nr 4 do SWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
9. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego.
10. Zamawiający informuje, że przekaże Wykonawcy wyłonionemu w przetargu, w dniu podpisania umowy niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy/wykonawcy dane i dokumenty z jednostek objętych postępowaniem przetargowym (w formie dokumentu WORD, PDF).
11. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa sprzedaży musi być gotowy do rozpoczęcia i zakończenia świadczenia dostaw w terminie przewidzianym przez Prawo energetyczne na zmianę dostawcy energii elektrycznej.
12. Wykonawca zobowiązuje się wykonać swoje obowiązki wynikające z pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 9 SWZ w ciągu pięciu dni roboczych od otrzymania pisemnego polecenia od Zamawiającego.
13. Zamawiający informuje, że zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia miesięczny okres rozliczeniowy posiadają punkty poboru:
Siedziba Urzędu Miejskiego w Ujeździe, poz. nr 1,
Miejskie Centrum Sportu w Ujeździe, poz. nr 3,
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Osiedlu Niewiadów, poz. Nr 2, 3, 4, 5, 16, 17,18,
Szkoła Podstawowa w Osiedlu Niewiadów, poz. nr 1,
Szkoła Podstawowa w Ujeździe, poz. nr 1,
Miejskie Centrum Kultury w Ujeździe, NIP 773-22-95-211, poz. nr 1,
14. Pozostałe punkty poboru wymienione w załączniku nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia posiadają dwumiesięczny okres rozliczeniowy.
15. Celem niniejszego postępowania jest ujednolicenie stawek za zużycie energii elektrycznej. Zamawiający zamierza osiągnąć powyższe w szczególności poprzez uzyskanie jednej stałej ceny za kilowatogodzinę dla wszystkich grup taryfowych. Zamawiający w załączniku nr 1 do SWZ wskazał prognozowane zużycie energii elektrycznej w poszczególnych grupach taryfowych w okresie realizacji umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 780186,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1113851,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 780186,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762337735
7.3.3) Ulica: Łagiewnicka 60
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-417
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 780186,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI UJAZD
więcej: przetargi UJAZD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji wraz z budową magazynów energii w CEZIB
- Dostawa energii elektrycznej do budynku przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu, będącego siedzibą Starostwa Powiatowego we Wrocławiu.
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, ul. Kapitańska 8-8b w Świnoujściu na okres 01.01.2026-31.12.2028
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Wierzbinek - dostawa
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.