eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GniewkowoTransportu odpadów komunalnych 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transportu odpadów komunalnych 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Gniewkowo Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: PK Gniewkowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340348688

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Gniewkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk-gniewkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pk-gniewkowo.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka samorządowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transportu odpadów komunalnych 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be25ac35-3985-4680-a669-e139365aa7a6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gniewkowo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gniewkowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał się i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
9) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
10) Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składnia ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
11) Jeśli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 10 przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
12) W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 10, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ, oraz obowiązku przedłużania terminu składania ofert.
13) Przedłużanie terminu składania ofert, o którym mowa w ust. 11, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 23.1 Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
23.2 Dane osobowe wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Transportu odpadów komunalnych 2025 roku”
Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
23.3 Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
23.4 Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/D/Z/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnych w 2025r.
3.2. Transport odpadów o kodzie 20 03 01 odbywać się będzie ciągnikiem siodłowym wraz z naczepą typu „ruchoma podłoga”.
3.2.1 przewidywana ilość kursów 2-3 kursy tygodniowo około 140 kursów w roku.
3.2.2. transport odbywać się będzie z Bazy Transportowo-Magazynowo- Przeładunkowej znajdującej się w Kaczkowie ok. Gniewkowa, prowadzonej przez Zamawiającego do NOVAGO Spółka o.o. z siedzibą w m. Wawrzynki 35, 88-400 Żnin
3.2.3. odległość transportu w obie strony ok 96 km





3.3 Transport odpadów o kodzie 15 01 07 , 20 02 01, 17 09 04, 20 03 07, 16 01 03,
17 03 80 odbywać się będzie samochodem typu hakowiec wraz z przyczepą:
3.3.1 Samochód typu hakowiec wraz z przyczepą w kontenerach o wielkości 30-36m3
podstawionych przez zleceniobiorcę. Przewidywana ilość 1-2 kursy tygodniowo-
rocznie ok 85.
3.3.2 Transport odbywać się będzie z Bazy Transportowo -Magazynowo- Przeładunkowej znajdującej się w Kaczkowie ok. Gniewkowa, prowadzonej przez Zamawiającego do Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Corimp Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz.
3.3.3. Odległość transportu w obie strony 90-100 km

3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1) odbioru odpadów w terminie do 48 h od dnia złożenia zamówienia,
2) każdorazowo ważenia odebranych odpadów załadowanych przez Zleceniodawcę: na wadze najazdowej zlokalizowanej na terenie Bazy Transportowo - Magazynowo- Przeładunkowej znajdującej się w Kaczkowie k. Gniewkowa,
3) transportu odebranych odpadów z miejsca ich magazynowania/przeładunku do miejsca ich zagospodarowania wskazanego każdorazowo przez Zleceniodawcę,
4) potwierdzania kart przekazania odpadów wystawianych przez Zleceniodawcę,
5) Zleceniobiorca zobowiązany jest do naprawienia szkód w środowisku, będących następstwem jego działań, a wynikłych przy realizacji niniejszej umowy.
6) Wykonawca musi spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. z 2016 r., poz. 1742).
7) odpady winne być transportowane wraz z dokumentem potwierdzającym rodzaj transportowanych odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz danymi zlecającego transport odpadów,
8) pojazdy transportujące odpady winne być oznaczone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. z 2016 r., poz. 1742).
9) wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymogami właściwych przepisów prawa, w tym ochrony środowiska, sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych, przepisów prawa miejscowego, a w szczególności:
a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz aktami wykonawczymi do ustawy,
b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska oraz aktami wykonawczymi do ustawy.
10) podmiot transportujący odpady zobowiązany jest posiadać wpis rejestrowy w BDO - Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami na podstawie z art. 50 ust. 1 pkt 5 ustawy o odpadach (t. jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

w 2026r. polegające na powtórzeniu zakresu zamówienia

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

oświadczenie o posiadaniu właściwego dla przedmiotu zamówienia wpisu w Rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących
odpadami, wraz ze wskazaniem nr rejestru BDO (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.)
4) zdolności technicznej lub zawodowej.

Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli:
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada odpowiedni potencjał techniczny – wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi pojazdami:
- co najmniej 1 pojazd z ciągnikiem siodłowym wraz z naczepą typu „ruchoma podłoga”.
- co najmniej 1 pojazd typu hakowiec wraz z przyczepą w kontenerach o pojemności 30-36m3
Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych dotyczących:
10.1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania zdolności technicznej lub zawodowej obejmują:

10.1.1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów;
oświadczenie o posiadaniu właściwego dla przedmiotu zamówienia wpisu w Rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących
odpadami, wraz ze wskazaniem nr rejestru BDO (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.)
10.1.2

Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi pojazdami:
- co najmniej 1 pojazd z ciągnikiem siodłowym wraz z naczepą typu „ruchoma podłoga”.
- co najmniej 1 pojazd typu hakowiec wraz z przyczepą w kontenerach o pojemności 30-36m3
Przykładowy wykaz stanowi załącznik nr 6

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wynagrodzenie wykonawcy może być zmieniane w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia na zasadach określonych w ust. 2-7
2. Strony mogą wystąpić o zmianę wynagrodzenia po okresie 6 –ciu miesięcy, o ile zostaną spełnione warunki określone w ust. 4.
3. Waloryzacja odbywać się będzie w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Biuletynie Statystycznym GUS, na stronie internetowej Urzędu, wyliczony na podstawie wzrostu lub spadku cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni miesiąc.
4. W sytuacji, gdy suma wskaźników GUS (wzrost lub spadek) opublikowanych w okresie obowiązywania umowy przekroczy poziom 15 %, strony uprawnione są do złożenia wniosku o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia przypadającego wykonawcy, w wysokości wynikającej z wyliczenia:

A x (B% - 15 %) = C
gdzie:
A – wartość wynagrodzenia umownego pozostałego do zapłaty,
B– suma wskaźników GUS opublikowanych w okresie obowiązywania umowy,
– wartość zmiany.
1. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie wpływu zmiany cen na koszt wykonania zamówienia
2. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia w związku z waloryzacją nie może być wyższa niż 10 % wartości wynagrodzenia pozostałego do wypłaty (za drugie półrocze), o którym mowa w Umowie.
3. W przypadku zmian określonych w ust. 4 Wykonawca może złożyć wniosek do Zamawiającego o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia. Wniosek powinien zawierać uzasadnienie – wykazanie wpływu zmian stawek i zasad określonych ust.4 na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4. W przypadku zaakceptowania wniosku przez Zamawiającego, Zamawiający i Wykonawca dokonają zmian w umowie w formie aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gniewkowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

9.3. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj.:
9.3.1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
9.3.2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
9.3.3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.