Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00561810/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia dla ROPS w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631284322
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejskiego
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-731
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rops@rops.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rops.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia dla ROPS w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daa4778c-a0da-46b8-b51a-2216dc2ceba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045199/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Kompleksowa usługa konferencyjna, wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia, w celu przeprowadzenia szkoleń na rzecz Regionalnego Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, Projekt pt. "Koordynacja polityki społecznej w Wielkopolsce"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561810
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.XII.3612.37.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1198889,70 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63680,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową usługę konferencyjną z zapewnieniem noclegu i wyżywienia celem przeprowadzenia dwóch zjazdów 3-dniowych, łącznie 6 dni szkolenia pn.: "Podejście skoncentrowane na rozwiązaniach poziom podstawowy" dla przedstawicieli samorządów lokalnych oraz kadry i pracowników regionalnego systemu polityki społecznej z terenu województwa wielkopolskiego. Szczegóły zostały opisane w OPZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 33180,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową usługę konferencyjną z zapewnieniem noclegu i wyżywienia celem przeprowadzenia dwudniowych warsztatów pn. "O odporności psychicznej własnej podczas pracy z osobami doświadczającymi bezdomności" dla osób pracujących w organizacjach/instytucjach wspierających osoby doświadczające bezdomności z terenu województwa wielkopolskiego. Szczegóły zostały opisane w OPZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 7560,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową usługę konferencyjną z zapewnieniem noclegu i wyżywienia celem przeprowadzenia dwudniowych warsztatów pn. "Jak efektywnie wspierać osoby doświadczające bezdomności? Rodzaje wsparcia dla osób pracujących w organizacjach/instytucjach wspierających osoby doświadczające bezdomności z terenu województwa wielkopolskiego. Szczegóły zostały opisane w OPZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 8500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową usługę konferencyjną z zapewnieniem noclegu i wyżywienia celem przeprowadzenia 24-godzinnego szkolenia o tematyce przeciwdziałania przemocy domowej. Szczegóły zostały opisane w OPZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 14440,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43738,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M Concept Monika Dewerenda-Biedroń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771946077
7.3.3) Ulica: Wejherowska 45
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M CONCEPT MONIKA DEWERENDA-BIEDROŃ
jakie przetargi wygrała firma
M CONCEPT MONIKA DEWERENDA-BIEDROŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-25 do 2024-12-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7264,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27281,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7264,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M Concept Monika Dewerenda-Biedroń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771946077
7.3.3) Ulica: Wejherowska 45
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M CONCEPT MONIKA DEWERENDA-BIEDROŃ
jakie przetargi wygrała firma
M CONCEPT MONIKA DEWERENDA-BIEDROŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7264,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-05 do 2024-12-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8172,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28732,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8172,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M Concept Monika Dewerenda-Biedroń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771946077
7.3.3) Ulica: Wejherowska 45
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M CONCEPT MONIKA DEWERENDA-BIEDROŃ
jakie przetargi wygrała firma
M CONCEPT MONIKA DEWERENDA-BIEDROŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8172,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-02 do 2024-12-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19056,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52022,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19056,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Wiza-Plus" Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Zbigniew i Elżbieta Zawada Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772421946
7.3.3) Ulica: Cieszkowskiego 33
7.3.4) Miejscowość: Swarzędz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-020
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19056,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-02 do 2024-12-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia kursu podnoszącego kompetencje z zakresu zielonej transformacji - kurs korekcji racic
- Dostawa komór laminarnych z podziałem na 2 części na potrzeby projektu "Rozwój Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych na rzecz efektywności i dostępności nowoczesnych terapii" ...
- AN/ZP/103/25 Realizacji oznakowania poziomego w budynku Wyd Architektury i Wyd Inżynierii Zarzadzania, zgodnie z obowiązującymi Standardami dostępności dla PSi na lata 2021-2027 i SIW PP
- Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego ( niesterylnego) i krążków diagnostycznych
- Dostawa szkła laboratoryjnego, szkła laboratoryjnego do chromatografii oraz szkła laboratoryjnego do ekstrakcji tłuszczu i włókna w paszach
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego Województwa Wielkopolskiego na Targach Smaki Regionów, odbywających się w dniach 26-28.09.2025 r. w Poznaniu - II postępowanie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi konferencyjne dla Agencji Badań Medycznych
- Usługa hotelarska na potrzeby szkolenia dla kadry zarządzającej WUP i PUP oraz na potrzeby szkolenia WRRP
- Pobyt i organizacja zgrupowania szkoleniowo-kondycyjnego w terminie 29.09.2025 r.- 02.10.2025 r. dla 28 członków Orkiestry Akademickiej UWM
- Organizacji szkoleń specjalistycznych dla gmin
- Kompleksowa organizacja wydarzenia Szkoła Prototypowania (II edycja)
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji wyjazdu studyjnego do Włoch w dniach: 28.09-03.10.2025 r. w ramach operacji pn. Innowacyjne metody przetwórstwa produktów roślinnych i zwierzęcych[...]
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.