Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00513773/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00527382/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SR.272.u.29.2024.MD Oprac. doku. projekt.Przebud. 6 dróg w Pow. Nowod.- Cz.1-2344G Tuja-Marynowy, Cz.2-2316G Łaszka, Cz.3-2329G Wybicko, Cz.4-2339G Palczewo, Cz.5-2329G Wiśniówka, Cz.6-2337G Gniazdowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.8.) Numer faksu: (55) 247 36 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9852741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SR.272.u.29.2024.MD Oprac. doku. projekt.Przebud. 6 dróg w Pow. Nowod.- Cz.1-2344G Tuja-Marynowy, Cz.2-2316G Łaszka, Cz.3-2329G Wybicko, Cz.4-2339G Palczewo, Cz.5-2329G Wiśniówka, Cz.6-2337G Gniazdowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e29f022c-ea53-41ce-acea-42560a3b6c0b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052305/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 SR.272.u.29.2024.MD Oprac. doku. projekt.Przebud. 6 dróg w Pow.Nowod.- Cz.1-2344G Tuja-Marynowy, Cz.2-2316G Łaszka, Cz.3-2329G Wybicko, Cz.4-2339G Palczewo, Cz.5-2329G Wiśniówka, Cz.6-2337G Gniazdowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513773
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR.272.u.29.2024.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – droga powiatowa nr 2344G Tuja-Marynowy1) Lokalizacja: Inwestycja znajduje się na terenie: województwa pomorskiego, powiatu nowodworskiego, gminy Nowy Dwór Gdański, jednostka ewidencyjna: 221002_5 Nowy Dwór Gdański-G, obręb ewidencyjny: 0007 Marynowy, działki nr 43 i 1 oraz obręb ewidencyjny: 0019 Tuja, działki nr 95 i 129.
2) Stan istniejący obiektu: Droga powiatowa przebiega przez teren Gminy Nowy Dwór Gdański. Przewiduje się jej przebudowę na odcinku ok. 1300 m – zgodnie z mapą stanowiącą załącznik do SWZ. Istniejąca szerokość jezdni to ok. 4 m. Droga posiada klasę Z. Obecna asfaltowa nawierzchnia jezdni drogi powiatowej jest znacznie zdegradowana. Miejscowo została uzupełniona destruktem. Wzdłuż drogi występują głównie zjazdy gruntowe wymagające utwardzenia. W ciągu odcinka drogi, który będzie objęty opracowaniem znajdują się 2 obiekty mostowe, które nie podlegają przebudowie a zakres prac dotyczy jedynie nawierzchni mostów i wymiany barier.
3) Podstawowe założenia projektowe: W dokumentacji projektowej należy uwzględnić wykonanie następujących robót:
• przebudowę istniejących nawierzchni,
• poszerzenie jezdni do szerokości zgodniej z obowiązującymi przepisami,
• przebudowę istniejących zjazdów,
• wykonanie obustronnych poboczy,
• oczyszczenie rowów oraz regulację skarp,
• wymianę przepustów pod drogą w przypadku stwierdzenia ich uszkodzenia,
• prace w zakresie remontu obiektów mostowych,
• budowę kanału technologicznego.
Wytyczne dotyczące każdej z 6 części zamówienia:
1) Wykonawca opracuje projekty budowlane w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
2) Wykonawca uzyska wszystkie wymagane przepisami opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia oraz zgłoszenia robót wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia.
3) W przypadku zaistnienia potrzeby wykonania dodatkowych opracowań i ekspertyz niezbędnych do wykonania zamówienia – Wykonawca uzyska je własnym staraniem i nakładami.
4) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca opracuje:
a) Projekt koncepcyjny;
b) Projekt architektoniczno-budowlany;
c) Projekt techniczny (w razie konieczności i obowiązku sporządzenia);
d) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
e) Kosztorys inwestorski;
f) Przedmiar robót;
g) Mapę do celów projektowych;
h) Badania geologiczne gruntu (zgodnie z obowiązującymi przepisami i wiedzą techniczną
w ilości wystarczającej do właściwego zaprojektowania obiektów, będących przedmiotem zamówienia);
i) Inwentaryzację drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia;
j) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
k) Kosztorys inwestorski na budowę kanału technologicznego.
5) Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji każdego elementu dokumentacji wymienionej w ust. 4 przedmiotu zamówienia przed dokonaniem zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych. Zamawiający dokona zatwierdzenia przedłożonej dokumentacji w terminie 10 dni kalendarzowych.
6) Zaakceptowana dokumentacja powinna być wykonana w następującej formie:
a) Projekt koncepcyjny – 2 egzemplarze;
b) Projekt architektoniczno-budowlany – 3 egzemplarze;
c) Projekt techniczny – 3 egzemplarze;
d) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 3 egzemplarze;
e) Kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze;
f) Przedmiar robót – 2 egzemplarze;
g) Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia – 2 egzemplarze;
h) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 2 egzemplarze;
i) Kosztorys inwestorski na budowę kanału technologicznego– 2 egzemplarze;
j) Całość dokumentacji w wersji elektronicznej (formaty *.dwg, *.doc, *.xls, *.pdf, *.jpg lub *.tif) – 1 nośnik pamięci USB.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza stosowania dokumentów w formatach *.docx i *.xlsx.
7) Przedmiotowa dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa:
• Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.).
• Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.).
• Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1336
ze zm.).
• Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.).
• Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.).
• Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 320).
• Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.).
• Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U z 2024 r., poz. 266
ze zm.).
• Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213).
• Ustawa z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.).
• Ustawa z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2023 r.,
poz. 1752 ze zm.).
• Ustawa z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320.).
• Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991r. (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 530).
• Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1724 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 112).
• Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji
z 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2310 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 784).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z roku 2022 poz. 1518).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126).
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju z 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z roku 2022 poz. 1679 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z roku 2021 poz. 2454).
• Normy polskie (obowiązują najnowsze wersje) lub normy równoważne.
8. W terminie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu Projektu koncepcyjnego do jego zatwierdzenia. Nie wniesienie przez Zamawiającego uwag i zastrzeżeń w terminie 10 dni roboczych od jego przedstawienia, uprawniać będzie Wykonawcę do opracowania na jego podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej.
9. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie niezbędnych badań geologicznych i opinii geotechnicznej lub dokumentacji geologiczno-inżynierskiej,
2) uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów, wykonanie inwentaryzacji drzew i krzewów, istniejących obiektów, urządzeń i sieci w zakresie potrzebnym dla sporządzenia projektu budowlanego i technicznego,
3) uzyskanie wszystkich opinii i decyzji, koniecznych do realizacji zamierzenia budowlanego, wynikających z obowiązujących przepisów prawnych,
4) wykonanie pomiarów geodezyjnych i map do celów projektowych,
5) uzyskanie warunków i uzgodnień od zarządców infrastruktury technicznej,
6) zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji robót,
7) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,
8) Zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty, wszystkich kosztów za prace niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji, niemniej jednak termin należy ustalić indywidualnie z Panią Pauliną Ciszek pod nr telefonu (55) 247 36 68 wew. 104 – z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie będzie skutkować konsekwencjami w postaci wykluczenia z postępowania bądź odrzucenia oferty.
9) Po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem prac, Wykonawca wraz z przedstawicielami Zamawiającego przeprowadzi wizję lokalną w terenie i uszczegółowi zakres prac projektowych.
10. Opis części zamówienia.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części i tym samym dopuszcza składanie ofert na wybraną lub wszystkie części postępowania.
11. Informacje dotyczące ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych o których mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 101585,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – droga powiatowa nr 2316G Łaszka1) Lokalizacja: Inwestycja znajduje się na terenie: województwa pomorskiego, powiatu nowodworskiego, gminy Sztutowo, jednostka ewidencyjna: 221005_2 Sztutowo, obręb ewidencyjny: 0004 Łaszka, działki nr 116/2, 212 i 116/1.
2) Stan istniejący obiektu: Droga powiatowa przebiega przez teren Gminy Sztutowo. Przewiduje się jej przebudowę na odcinku ok. 900 m – zgodnie z mapą stanowiącą załącznik do SWZ. Istniejąca szerokość jezdni to ok. 3 m. Droga posiada klasę Z. Obecna asfaltowa nawierzchnia jezdni drogi powiatowej jest znacznie zdegradowana i do tej pory naprawiana była w ramach bieżącego utrzymania przy wykorzystaniu masy w workach oraz remontera drogowego. Wzdłuż drogi występują zjazdy gruntowe wymagające utwardzenia oraz zjazdy prowadzące na posesje prywatne.
3) Podstawowe założenia projektowe: W dokumentacji projektowej należy uwzględnić wykonanie następujących robót:
• przebudowę istniejących nawierzchni,
• poszerzenie jezdni do szerokości zgodniej z obowiązującymi przepisami,
• przebudowę istniejących zjazdów,
• wykonanie obustronnych poboczy,
• wymianę przepustów pod drogą w przypadku stwierdzenia ich uszkodzenia,
• oczyszczenie rowów oraz regulację skarp.
Wytyczne dotyczące każdej z 6 części zamówienia:
1) Wykonawca opracuje projekty budowlane w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
2) Wykonawca uzyska wszystkie wymagane przepisami opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia oraz zgłoszenia robót wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia.
3) W przypadku zaistnienia potrzeby wykonania dodatkowych opracowań i ekspertyz niezbędnych do wykonania zamówienia – Wykonawca uzyska je własnym staraniem i nakładami.
4) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca opracuje:
a) Projekt koncepcyjny;
b) Projekt architektoniczno-budowlany;
c) Projekt techniczny (w razie konieczności i obowiązku sporządzenia);
d) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
e) Kosztorys inwestorski;
f) Przedmiar robót;
g) Mapę do celów projektowych;
h) Badania geologiczne gruntu (zgodnie z obowiązującymi przepisami i wiedzą techniczną
w ilości wystarczającej do właściwego zaprojektowania obiektów, będących przedmiotem zamówienia);
i) Inwentaryzację drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia;
j) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
k) Kosztorys inwestorski na budowę kanału technologicznego.
5) Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji każdego elementu dokumentacji wymienionej w ust. 4 przedmiotu zamówienia przed dokonaniem zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych. Zamawiający dokona zatwierdzenia przedłożonej dokumentacji w terminie 10 dni kalendarzowych.
6) Zaakceptowana dokumentacja powinna być wykonana w następującej formie:
a) Projekt koncepcyjny – 2 egzemplarze;
b) Projekt architektoniczno-budowlany – 3 egzemplarze;
c) Projekt techniczny – 3 egzemplarze;
d) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 3 egzemplarze;
e) Kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze;
f) Przedmiar robót – 2 egzemplarze;
g) Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia – 2 egzemplarze;
h) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 2 egzemplarze;
i) Kosztorys inwestorski na budowę kanału technologicznego– 2 egzemplarze;
j) Całość dokumentacji w wersji elektronicznej (formaty *.dwg, *.doc, *.xls, *.pdf, *.jpg lub *.tif) – 1 nośnik pamięci USB.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza stosowania dokumentów w formatach *.docx i *.xlsx.
7) Przedmiotowa dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa:
• Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.).
• Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.).
• Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1336
ze zm.).
• Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.).
• Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.).
• Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 320).
• Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.).
• Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U z 2024 r., poz. 266
ze zm.).
• Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213).
• Ustawa z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.).
• Ustawa z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2023 r.,
poz. 1752 ze zm.).
• Ustawa z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320.).
• Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991r. (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 530).
• Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1724 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 112).
• Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji
z 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2310 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 784).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z roku 2022 poz. 1518).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126).
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju z 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z roku 2022 poz. 1679 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z roku 2021 poz. 2454).
• Normy polskie (obowiązują najnowsze wersje) lub normy równoważne.
8. W terminie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu Projektu koncepcyjnego do jego zatwierdzenia. Nie wniesienie przez Zamawiającego uwag i zastrzeżeń w terminie 10 dni roboczych od jego przedstawienia, uprawniać będzie Wykonawcę do opracowania na jego podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej.
9. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie niezbędnych badań geologicznych i opinii geotechnicznej lub dokumentacji geologiczno-inżynierskiej,
2) uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów, wykonanie inwentaryzacji drzew i krzewów, istniejących obiektów, urządzeń i sieci w zakresie potrzebnym dla sporządzenia projektu budowlanego i technicznego,
3) uzyskanie wszystkich opinii i decyzji, koniecznych do realizacji zamierzenia budowlanego, wynikających z obowiązujących przepisów prawnych,
4) wykonanie pomiarów geodezyjnych i map do celów projektowych,
5) uzyskanie warunków i uzgodnień od zarządców infrastruktury technicznej,
6) zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji robót,
7) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,
8) Zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty, wszystkich kosztów za prace niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji, niemniej jednak termin należy ustalić indywidualnie z Panią Pauliną Ciszek pod nr telefonu (55) 247 36 68 wew. 104 – z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie będzie skutkować konsekwencjami w postaci wykluczenia z postępowania bądź odrzucenia oferty.
9) Po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem prac, Wykonawca wraz z przedstawicielami Zamawiającego przeprowadzi wizję lokalną w terenie i uszczegółowi zakres prac projektowych.
10. Opis części zamówienia.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części i tym samym dopuszcza składanie ofert na wybraną lub wszystkie części postępowania.
11. Informacje dotyczące ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych o których mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 68455,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – droga powiatowa nr 2329G Wybicko1) Lokalizacja: Inwestycja znajduje się na terenie: województwa pomorskiego, powiatu nowodworskiego, gminy Stegna, jednostka ewidencyjna: 221004_2 Stegna, obręb ewidencyjny: 0005 Dworek, działka nr 100/2.
2) Droga powiatowa przebiega przez teren Gminy Stegna. Przewiduje się jej przebudowę na odcinku ok. 1800 m – zgodnie z mapą stanowiącą załącznik do SWZ. Istniejąca szerokość jezdni to ok. 5 m. Droga posiada klasę G. Obecna asfaltowa nawierzchnia jezdni drogi powiatowej jest znacznie zdegradowana a występujące koleiny i ubytki znacząco wpływają na komfort jej użytkowania. Wielokrotne doraźne naprawy nawierzchni spowodowywały występowanie licznych nierówności. Wzdłuż drogi występują zjazdy gruntowe wymagające utwardzenia oraz zjazdy prowadzące na posesje prywatne.
3) Podstawowe założenia projektowe: W dokumentacji projektowej należy uwzględnić wykonanie następujących robót:
• przebudowę istniejących nawierzchni,
• poszerzenie jezdni do szerokości zgodniej z obowiązującymi przepisami,
• przebudowę istniejących zjazdów,
• wykonanie poboczy,
• oczyszczenie rowów oraz regulację skarp,
• wymianę przepustów pod drogą w przypadku stwierdzenia ich uszkodzenia,
• budowę kanału technologicznego
Wytyczne dotyczące każdej z 6 części zamówienia:
1) Wykonawca opracuje projekty budowlane w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
2) Wykonawca uzyska wszystkie wymagane przepisami opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia oraz zgłoszenia robót wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia.
3) W przypadku zaistnienia potrzeby wykonania dodatkowych opracowań i ekspertyz niezbędnych do wykonania zamówienia – Wykonawca uzyska je własnym staraniem i nakładami.
4) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca opracuje:
a) Projekt koncepcyjny;
b) Projekt architektoniczno-budowlany;
c) Projekt techniczny (w razie konieczności i obowiązku sporządzenia);
d) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
e) Kosztorys inwestorski;
f) Przedmiar robót;
g) Mapę do celów projektowych;
h) Badania geologiczne gruntu (zgodnie z obowiązującymi przepisami i wiedzą techniczną
w ilości wystarczającej do właściwego zaprojektowania obiektów, będących przedmiotem zamówienia);
i) Inwentaryzację drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia;
j) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
k) Kosztorys inwestorski na budowę kanału technologicznego.
5) Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji każdego elementu dokumentacji wymienionej w ust. 4 przedmiotu zamówienia przed dokonaniem zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych. Zamawiający dokona zatwierdzenia przedłożonej dokumentacji w terminie 10 dni kalendarzowych.
6) Zaakceptowana dokumentacja powinna być wykonana w następującej formie:
a) Projekt koncepcyjny – 2 egzemplarze;
b) Projekt architektoniczno-budowlany – 3 egzemplarze;
c) Projekt techniczny – 3 egzemplarze;
d) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 3 egzemplarze;
e) Kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze;
f) Przedmiar robót – 2 egzemplarze;
g) Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia – 2 egzemplarze;
h) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 2 egzemplarze;
i) Kosztorys inwestorski na budowę kanału technologicznego– 2 egzemplarze;
j) Całość dokumentacji w wersji elektronicznej (formaty *.dwg, *.doc, *.xls, *.pdf, *.jpg lub *.tif) – 1 nośnik pamięci USB.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza stosowania dokumentów w formatach *.docx i *.xlsx.
7) Przedmiotowa dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa:
• Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.).
• Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.).
• Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1336
ze zm.).
• Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.).
• Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.).
• Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 320).
• Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.).
• Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U z 2024 r., poz. 266
ze zm.).
• Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213).
• Ustawa z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.).
• Ustawa z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2023 r.,
poz. 1752 ze zm.).
• Ustawa z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320.).
• Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991r. (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 530).
• Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1724 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 112).
• Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji
z 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2310 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 784).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z roku 2022 poz. 1518).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126).
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju z 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z roku 2022 poz. 1679 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z roku 2021 poz. 2454).
• Normy polskie (obowiązują najnowsze wersje) lub normy równoważne.
8. W terminie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu Projektu koncepcyjnego do jego zatwierdzenia. Nie wniesienie przez Zamawiającego uwag i zastrzeżeń w terminie 10 dni roboczych od jego przedstawienia, uprawniać będzie Wykonawcę do opracowania na jego podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej.
9. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie niezbędnych badań geologicznych i opinii geotechnicznej lub dokumentacji geologiczno-inżynierskiej,
2) uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów, wykonanie inwentaryzacji drzew i krzewów, istniejących obiektów, urządzeń i sieci w zakresie potrzebnym dla sporządzenia projektu budowlanego i technicznego,
3) uzyskanie wszystkich opinii i decyzji, koniecznych do realizacji zamierzenia budowlanego, wynikających z obowiązujących przepisów prawnych,
4) wykonanie pomiarów geodezyjnych i map do celów projektowych,
5) uzyskanie warunków i uzgodnień od zarządców infrastruktury technicznej,
6) zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji robót,
7) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,
8) Zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty, wszystkich kosztów za prace niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji, niemniej jednak termin należy ustalić indywidualnie z Panią Pauliną Ciszek pod nr telefonu (55) 247 36 68 wew. 104 – z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie będzie skutkować konsekwencjami w postaci wykluczenia z postępowania bądź odrzucenia oferty.
9) Po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem prac, Wykonawca wraz z przedstawicielami Zamawiającego przeprowadzi wizję lokalną w terenie i uszczegółowi zakres prac projektowych.
10. Opis części zamówienia.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części i tym samym dopuszcza składanie ofert na wybraną lub wszystkie części postępowania.
11. Informacje dotyczące ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych o których mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 97520,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – droga powiatowa nr 2339G Palczewo1) Lokalizacja: Inwestycja znajduje się na terenie: województwa pomorskiego, powiatu nowodworskiego, gminy Ostaszewo, jednostka ewidencyjna: 221003_2 Ostaszewo, obręb ewidencyjny: 0006 Palczewo, działki nr 58/3 i 175
2) Stan istniejący obiektu: Droga powiatowa przebiega przez teren Gminy Ostaszewo. Przewiduje się jej przebudowę na odcinku ok. 1300 m – zgodnie z mapą stanowiącą załącznik do SWZ. Istniejąca szerokość jezdni to ok. od 4,8 m do 5,5m. Droga posiada klasę Z. Obecna asfaltowa nawierzchnia jezdni drogi powiatowej jest znacznie zdegradowana. Wielokrotne doraźne naprawy nawierzchni spowodowywały występowanie licznych nierówności. Wzdłuż drogi występują zjazdy gruntowe wymagające utwardzenia oraz zjazdy prowadzące na posesje
3) Podstawowe założenia projektowe: W dokumentacji projektowej należy uwzględnić wykonanie następujących robót:
• przebudowę istniejących nawierzchni,
• poszerzenie jezdni do szerokości zgodniej z obowiązującymi przepisami,
• przebudowę istniejących zjazdów,
• przebudowę istniejącego chodnika,
• wykonanie obustronnych poboczy,
• oczyszczenie rowów oraz regulację skarp,
• wymianę przepustów pod drogą w przypadku stwierdzenia ich uszkodzenia,
• budowę kanału technologicznego
Wytyczne dotyczące każdej z 6 części zamówienia:
1) Wykonawca opracuje projekty budowlane w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
2) Wykonawca uzyska wszystkie wymagane przepisami opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia oraz zgłoszenia robót wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia.
3) W przypadku zaistnienia potrzeby wykonania dodatkowych opracowań i ekspertyz niezbędnych do wykonania zamówienia – Wykonawca uzyska je własnym staraniem i nakładami.
4) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca opracuje:
a) Projekt koncepcyjny;
b) Projekt architektoniczno-budowlany;
c) Projekt techniczny (w razie konieczności i obowiązku sporządzenia);
d) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
e) Kosztorys inwestorski;
f) Przedmiar robót;
g) Mapę do celów projektowych;
h) Badania geologiczne gruntu (zgodnie z obowiązującymi przepisami i wiedzą techniczną
w ilości wystarczającej do właściwego zaprojektowania obiektów, będących przedmiotem zamówienia);
i) Inwentaryzację drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia;
j) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
k) Kosztorys inwestorski na budowę kanału technologicznego.
5) Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji każdego elementu dokumentacji wymienionej w ust. 4 przedmiotu zamówienia przed dokonaniem zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych. Zamawiający dokona zatwierdzenia przedłożonej dokumentacji w terminie 10 dni kalendarzowych.
6) Zaakceptowana dokumentacja powinna być wykonana w następującej formie:
a) Projekt koncepcyjny – 2 egzemplarze;
b) Projekt architektoniczno-budowlany – 3 egzemplarze;
c) Projekt techniczny – 3 egzemplarze;
d) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 3 egzemplarze;
e) Kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze;
f) Przedmiar robót – 2 egzemplarze;
g) Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia – 2 egzemplarze;
h) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 2 egzemplarze;
i) Kosztorys inwestorski na budowę kanału technologicznego– 2 egzemplarze;
j) Całość dokumentacji w wersji elektronicznej (formaty *.dwg, *.doc, *.xls, *.pdf, *.jpg lub *.tif) – 1 nośnik pamięci USB.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza stosowania dokumentów w formatach *.docx i *.xlsx.
7) Przedmiotowa dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa:
• Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.).
• Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.).
• Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1336
ze zm.).
• Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.).
• Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.).
• Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 320).
• Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.).
• Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U z 2024 r., poz. 266
ze zm.).
• Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213).
• Ustawa z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.).
• Ustawa z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2023 r.,
poz. 1752 ze zm.).
• Ustawa z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320.).
• Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991r. (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 530).
• Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1724 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 112).
• Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji
z 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2310 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 784).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z roku 2022 poz. 1518).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126).
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju z 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z roku 2022 poz. 1679 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z roku 2021 poz. 2454).
• Normy polskie (obowiązują najnowsze wersje) lub normy równoważne.
8. W terminie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu Projektu koncepcyjnego do jego zatwierdzenia. Nie wniesienie przez Zamawiającego uwag i zastrzeżeń w terminie 10 dni roboczych od jego przedstawienia, uprawniać będzie Wykonawcę do opracowania na jego podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej.
9. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie niezbędnych badań geologicznych i opinii geotechnicznej lub dokumentacji geologiczno-inżynierskiej,
2) uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów, wykonanie inwentaryzacji drzew i krzewów, istniejących obiektów, urządzeń i sieci w zakresie potrzebnym dla sporządzenia projektu budowlanego i technicznego,
3) uzyskanie wszystkich opinii i decyzji, koniecznych do realizacji zamierzenia budowlanego, wynikających z obowiązujących przepisów prawnych,
4) wykonanie pomiarów geodezyjnych i map do celów projektowych,
5) uzyskanie warunków i uzgodnień od zarządców infrastruktury technicznej,
6) zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji robót,
7) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,
8) Zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty, wszystkich kosztów za prace niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji, niemniej jednak termin należy ustalić indywidualnie z Panią Pauliną Ciszek pod nr telefonu (55) 247 36 68 wew. 104 – z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie będzie skutkować konsekwencjami w postaci wykluczenia z postępowania bądź odrzucenia oferty.
9) Po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem prac, Wykonawca wraz z przedstawicielami Zamawiającego przeprowadzi wizję lokalną w terenie i uszczegółowi zakres prac projektowych.
10. Opis części zamówienia.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części i tym samym dopuszcza składanie ofert na wybraną lub wszystkie części postępowania.
11. Informacje dotyczące ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych o których mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 101585,37 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – droga powiatowa nr 2329G Wiśniówka1) Lokalizacja: Inwestycja znajduje się na terenie: województwa pomorskiego, powiatu nowodworskiego, gminy Stegna, jednostka ewidencyjna: 221004_2 Stegna, obręb ewidencyjny: 0001 Bronowo, działki nr 210 i 233.
2) Stan istniejący obiektu: Droga powiatowa przebiega przez teren Gminy Stegna. Przewiduje się jej przebudowę na odcinku ok. 930 m – zgodnie z mapą stanowiącą załącznik do SWZ. Droga posiada klasę G. Obecna asfaltowa nawierzchnia jezdni drogi powiatowej jest zdegradowana. Wielokrotne doraźne naprawy nawierzchni spowodowywały występowanie licznych nierówności. Wzdłuż drogi występują zjazdy gruntowe wymagające utwardzenia.
3) Podstawowe założenia projektowe: W dokumentacji projektowej należy uwzględnić wykonanie następujących robót:
• przebudowę istniejących nawierzchni,
• poszerzenie jezdni do szerokości zgodniej z obowiązującymi przepisami,
• przebudowę istniejących zjazdów,
• wykonanie obustronnych poboczy,
• oczyszczenie rowów oraz regulację skarp,
• wymianę przepustów pod drogą w przypadku stwierdzenia ich uszkodzenia.
Wytyczne dotyczące każdej z 6 części zamówienia:
1) Wykonawca opracuje projekty budowlane w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
2) Wykonawca uzyska wszystkie wymagane przepisami opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia oraz zgłoszenia robót wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia.
3) W przypadku zaistnienia potrzeby wykonania dodatkowych opracowań i ekspertyz niezbędnych do wykonania zamówienia – Wykonawca uzyska je własnym staraniem i nakładami.
4) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca opracuje:
a) Projekt koncepcyjny;
b) Projekt architektoniczno-budowlany;
c) Projekt techniczny (w razie konieczności i obowiązku sporządzenia);
d) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
e) Kosztorys inwestorski;
f) Przedmiar robót;
g) Mapę do celów projektowych;
h) Badania geologiczne gruntu (zgodnie z obowiązującymi przepisami i wiedzą techniczną
w ilości wystarczającej do właściwego zaprojektowania obiektów, będących przedmiotem zamówienia);
i) Inwentaryzację drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia;
j) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
k) Kosztorys inwestorski na budowę kanału technologicznego.
5) Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji każdego elementu dokumentacji wymienionej w ust. 4 przedmiotu zamówienia przed dokonaniem zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych. Zamawiający dokona zatwierdzenia przedłożonej dokumentacji w terminie 10 dni kalendarzowych.
6) Zaakceptowana dokumentacja powinna być wykonana w następującej formie:
a) Projekt koncepcyjny – 2 egzemplarze;
b) Projekt architektoniczno-budowlany – 3 egzemplarze;
c) Projekt techniczny – 3 egzemplarze;
d) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 3 egzemplarze;
e) Kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze;
f) Przedmiar robót – 2 egzemplarze;
g) Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia – 2 egzemplarze;
h) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 2 egzemplarze;
i) Kosztorys inwestorski na budowę kanału technologicznego– 2 egzemplarze;
j) Całość dokumentacji w wersji elektronicznej (formaty *.dwg, *.doc, *.xls, *.pdf, *.jpg lub *.tif) – 1 nośnik pamięci USB.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza stosowania dokumentów w formatach *.docx i *.xlsx.
7) Przedmiotowa dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa:
• Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.).
• Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.).
• Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1336
ze zm.).
• Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.).
• Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.).
• Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 320).
• Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.).
• Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U z 2024 r., poz. 266
ze zm.).
• Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213).
• Ustawa z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.).
• Ustawa z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2023 r.,
poz. 1752 ze zm.).
• Ustawa z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320.).
• Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991r. (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 530).
• Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1724 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 112).
• Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji
z 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2310 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 784).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z roku 2022 poz. 1518).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126).
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju z 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z roku 2022 poz. 1679 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z roku 2021 poz. 2454).
• Normy polskie (obowiązują najnowsze wersje) lub normy równoważne.
8. W terminie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu Projektu koncepcyjnego do jego zatwierdzenia. Nie wniesienie przez Zamawiającego uwag i zastrzeżeń w terminie 10 dni roboczych od jego przedstawienia, uprawniać będzie Wykonawcę do opracowania na jego podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej.
9. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie niezbędnych badań geologicznych i opinii geotechnicznej lub dokumentacji geologiczno-inżynierskiej,
2) uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów, wykonanie inwentaryzacji drzew i krzewów, istniejących obiektów, urządzeń i sieci w zakresie potrzebnym dla sporządzenia projektu budowlanego i technicznego,
3) uzyskanie wszystkich opinii i decyzji, koniecznych do realizacji zamierzenia budowlanego, wynikających z obowiązujących przepisów prawnych,
4) wykonanie pomiarów geodezyjnych i map do celów projektowych,
5) uzyskanie warunków i uzgodnień od zarządców infrastruktury technicznej,
6) zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji robót,
7) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,
8) Zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty, wszystkich kosztów za prace niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji, niemniej jednak termin należy ustalić indywidualnie z Panią Pauliną Ciszek pod nr telefonu (55) 247 36 68 wew. 104 – z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie będzie skutkować konsekwencjami w postaci wykluczenia z postępowania bądź odrzucenia oferty.
9) Po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem prac, Wykonawca wraz z przedstawicielami Zamawiającego przeprowadzi wizję lokalną w terenie i uszczegółowi zakres prac projektowych.
10. Opis części zamówienia.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części i tym samym dopuszcza składanie ofert na wybraną lub wszystkie części postępowania.
11. Informacje dotyczące ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych o których mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 59451,22 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 – droga powiatowa nr 2337G Gniazdowo1) Lokalizacja: Inwestycja znajduje się na terenie: województwa pomorskiego, powiatu nowodworskiego, gminy Ostaszewo, jednostka ewidencyjna: 221003_2 Ostaszewo, obręb ewidencyjny: 0001 Gniazdowo, działki nr 174.
2) Stan istniejący obiektu: Droga powiatowa przebiega przez teren Gminy Ostaszewo. Przewiduje się jej przebudowę na odcinku ok. 990 m – zgodnie z mapą stanowiącą załącznik do SWZ. Droga posiada klasę G. Obecna asfaltowa nawierzchnia jezdni drogi powiatowej jest zdegradowana. Występują nierówności i spękania nawierzchni. Wzdłuż drogi występują zjazdy gruntowe wymagające utwardzenia oraz zjazdy prowadzące na posesje prywatne.
3) Podstawowe założenia projektowe: W dokumentacji projektowej należy uwzględnić wykonanie następujących robót:
• przebudowę istniejących nawierzchni,
• przebudowę istniejących zjazdów,
• wykonanie pobocza,
• przebudowę istniejącego chodnika wraz z jego przedłużeniem (750 m chodnika),
• oczyszczenie rowów oraz regulację skarp,
• wymianę przepustów pod drogą w przypadku stwierdzenia ich uszkodzenia.
Wytyczne dotyczące każdej z 6 części zamówienia:
1) Wykonawca opracuje projekty budowlane w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
2) Wykonawca uzyska wszystkie wymagane przepisami opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia oraz zgłoszenia robót wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia.
3) W przypadku zaistnienia potrzeby wykonania dodatkowych opracowań i ekspertyz niezbędnych do wykonania zamówienia – Wykonawca uzyska je własnym staraniem i nakładami.
4) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca opracuje:
a) Projekt koncepcyjny;
b) Projekt architektoniczno-budowlany;
c) Projekt techniczny (w razie konieczności i obowiązku sporządzenia);
d) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
e) Kosztorys inwestorski;
f) Przedmiar robót;
g) Mapę do celów projektowych;
h) Badania geologiczne gruntu (zgodnie z obowiązującymi przepisami i wiedzą techniczną
w ilości wystarczającej do właściwego zaprojektowania obiektów, będących przedmiotem zamówienia);
i) Inwentaryzację drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia;
j) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
k) Kosztorys inwestorski na budowę kanału technologicznego.
5) Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji każdego elementu dokumentacji wymienionej w ust. 4 przedmiotu zamówienia przed dokonaniem zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych. Zamawiający dokona zatwierdzenia przedłożonej dokumentacji w terminie 10 dni kalendarzowych.
6) Zaakceptowana dokumentacja powinna być wykonana w następującej formie:
a) Projekt koncepcyjny – 2 egzemplarze;
b) Projekt architektoniczno-budowlany – 3 egzemplarze;
c) Projekt techniczny – 3 egzemplarze;
d) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 3 egzemplarze;
e) Kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze;
f) Przedmiar robót – 2 egzemplarze;
g) Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia – 2 egzemplarze;
h) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 2 egzemplarze;
i) Kosztorys inwestorski na budowę kanału technologicznego– 2 egzemplarze;
j) Całość dokumentacji w wersji elektronicznej (formaty *.dwg, *.doc, *.xls, *.pdf, *.jpg lub *.tif) – 1 nośnik pamięci USB.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza stosowania dokumentów w formatach *.docx i *.xlsx.
7) Przedmiotowa dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa:
• Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.).
• Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.).
• Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1336
ze zm.).
• Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.).
• Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.).
• Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 320).
• Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.).
• Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U z 2024 r., poz. 266
ze zm.).
• Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213).
• Ustawa z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.).
• Ustawa z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2023 r.,
poz. 1752 ze zm.).
• Ustawa z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320.).
• Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991r. (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 530).
• Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1724 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 112).
• Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji
z 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2310 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 784).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z roku 2022 poz. 1518).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126).
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju z 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z roku 2022 poz. 1679 ze zm.).
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z roku 2021 poz. 2454).
• Normy polskie (obowiązują najnowsze wersje) lub normy równoważne.
8. W terminie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu Projektu koncepcyjnego do jego zatwierdzenia. Nie wniesienie przez Zamawiającego uwag i zastrzeżeń w terminie 10 dni roboczych od jego przedstawienia, uprawniać będzie Wykonawcę do opracowania na jego podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej.
9. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie niezbędnych badań geologicznych i opinii geotechnicznej lub dokumentacji geologiczno-inżynierskiej,
2) uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów, wykonanie inwentaryzacji drzew i krzewów, istniejących obiektów, urządzeń i sieci w zakresie potrzebnym dla sporządzenia projektu budowlanego i technicznego,
3) uzyskanie wszystkich opinii i decyzji, koniecznych do realizacji zamierzenia budowlanego, wynikających z obowiązujących przepisów prawnych,
4) wykonanie pomiarów geodezyjnych i map do celów projektowych,
5) uzyskanie warunków i uzgodnień od zarządców infrastruktury technicznej,
6) zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji robót,
7) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,
8) Zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty, wszystkich kosztów za prace niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji, niemniej jednak termin należy ustalić indywidualnie z Panią Pauliną Ciszek pod nr telefonu (55) 247 36 68 wew. 104 – z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie będzie skutkować konsekwencjami w postaci wykluczenia z postępowania bądź odrzucenia oferty.
9) Po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem prac, Wykonawca wraz z przedstawicielami Zamawiającego przeprowadzi wizję lokalną w terenie i uszczegółowi zakres prac projektowych.
10. Opis części zamówienia.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części i tym samym dopuszcza składanie ofert na wybraną lub wszystkie części postępowania.
11. Informacje dotyczące ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych o których mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 72052,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74833,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90866,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74833,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833164202
7.3.3) Ulica: Wały Piastowskie 1/1508
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-855
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74833,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66727,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INDOM Mieczysław Tkaczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570106510
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 5
7.3.4) Miejscowość: Banino
7.3.5) Kod pocztowy: 80-297
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78966,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120847,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78966,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOX Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833164202
7.3.3) Ulica: Wały Piastowskie 1/1508
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-855
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78966,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74833,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106856,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74833,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833164202
7.3.3) Ulica: Wały Piastowskie 1/1508
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-855
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74833,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66567,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INDOM Mieczysław Tkaczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570106510
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 5
7.3.4) Miejscowość: Banino
7.3.5) Kod pocztowy: 80-297
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87637,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INDOM Mieczysław Tkaczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570106510
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 5
7.3.4) Miejscowość: Banino
7.3.5) Kod pocztowy: 80-297
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa szlaku rowerowego "Bug rajem turysty" na terenie Gminy Siemiatycze
- "Remont drogi powiatowej nr 3805S Masłońskie - Przybynów"
- Wykonanie usługi sporządzenia koncepcji i dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji projektu pn.: "Poprawa warunków przedszkolnych w Gminie Jeżów Sudecki" .
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Wierzchlas
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej oraz kanalizacji deszczowej - ul. Południowa w Ostrowie Wielkopolski.
- Budowa trybun i zagospodarowanie terenu na stadionie sportowym w Krzeszycach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





