Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa związaną z zarzadzaniem projektem pn.:
„Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000647701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Lisa 2
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 146813574
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@kwiatek.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwiatek.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa związaną z zarzadzaniem projektem pn.:
„Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-542853c9-ec7d-4e66-879c-1cc3e1efdb73
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00632830/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa związaną z zarzadzaniem projektem pn.: „Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu - EFS PLUS FEPK.07.12-IP.01-0044/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatdebicki3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
a) drogą elektroniczną: dyrekcja@kwiatek.edu.pl;
b) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatdebicki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
5.1 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
5.2 komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
5.3 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
5.4 włączona obsługa JavaScript,
5.5 zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
5.6 Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej -kodowanie UTF8,
5.7 Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. EUGENIUSZ KWIATKOWSKIEGO W DĘBICY;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: agnieszka.gazda@kwiatek365.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZS2.230.50.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 99187,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy, który zapewni zespół odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie projektem współfinansowanym ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, pn. „Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu”. Projekt jest skierowany do 225 uczniów i uczennic oraz do 10 nauczycieli i nauczycielek III Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy Dodatkowo projekt zakłada doposażenie 6 pracowni. Zgodnie z obowiązującym wnioskiem o dofinansowanie okres realizacji projektu jest ustalony od 01.06.2024 do 30.06.2026 r. Łączna kwota wydatków kwalifikowalnych to 653 385,63 zł.
2. Zarządzanie projektem obejmuje zapewnienie Zespołu Zarządzającego oraz zapewnienie wyposażenia i materiałów biurowych niezbędnych do obsługi zespołu. Zespół może wykonywać pracę zdalnie jak i w siedzibie Zamawiającego. Zespół zarządzający projektem odpowiedzialny będzie za realizację projektu zgodnie obowiązującą umową o dofinansowanie z założeniami merytorycznymi, z harmonogramem oraz z budżetem projektu określonymi we wniosku o dofinansowanie. Zespół docelowo mają stanowić osoby w ramach niżej wskazanych stanowisk oraz z niżej określonym zakresem obowiązków i zadań (SWZ Rozdział IV)
4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) – waga kryterium 60%;
b) Dodatkowe doświadczenie kierownika projektu – waga kryterium 20%
c) Dodatkowe doświadczenie specjalisty ds. rozliczeń – waga kryterium 20%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Dodatkowe doświadczenie Kierownika projektu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: d) Dodatkowe doświadczenie specjalisty ds. rozliczeń
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 5 świadczeń polegających na analogicznym jak niniejszy przedmiot zamówienia zakresie usług (kompleksowe zarządzanie i rozliczenie projektu współfinansowanego ze środków UE) o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każde świadczenie lub zrealizował samodzielnie lub w partnerstwie minimum 5 projektów współfinansowanych ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i/lub Europejskiego Funduszu Społecznego Plus na kwotę minimum 500 tys. zł każdy.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zamawiający uzna ww. warunki za spełniony, jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.
Zamawiający określa dodatkowy warunek do spełnienia przez wykonawcę w zakresie dysponowania minimum trzema osobami (3) posiadającymi następujące doświadczenie i kompetencje, które to będą odpowiedzialne za realizację usługi po stronie wykonawcy:
i. Kierownik projektu:
• posiadanie wyższego wykształcenia (z zakresu zarządzania, zarządzania projektami UE, stosunki międzynarodowe lub pokrewne) lub posiadanie ukończonych studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami UE lub pokrewne,
• co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami szkoleniowymi lub edukacyjnymi współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej, w ramach EFS, EFS plus.
• posiadanie doświadczenia w zarządzaniu co najmniej 3 całościowo rozliczonych projektach współfinansowanych ze środków zewnętrznych o charakterze edukacyjnym lub szkoleniowym (np. projekty finansowane w ramach Erasmus+, Fundusze Norweskie na Edukacje, w ramach programów regionalnych w Perspektywie 2014-2020 lub 2021-2027) na kwotę minimum 500 tys. zł każdy,
• co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
• znajomość przepisów prawa krajowego oraz UE w zakresie realizowania oraz rozliczania projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w Perspektywie finansowej 2021-2027 w tym w szczególności znajomość postanowień Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
• biegła znajomość pakietu MS Office w tym szczególnie MS Excel, MS Project.
ii. Koordynator merytoryczny projektu:
• posiadanie wyższego wykształcenia (z zakresu zarządzania, zarządzania projektami UE, stosunki międzynarodowe lub pokrewne) lub posiadanie ukończonych studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami UE lub pokrewne,
• co najmniej 5-letnie doświadczenie w rozliczaniu projektów szkoleniowych lub edukacyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w ramach EFS, EFS plus,
• znajomość przepisów prawa krajowego oraz UE w zakresie realizowania oraz rozliczania projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w Perspektywie finansowej 2021-2027 w tym w szczególności znajomość postanowień Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
• biegła znajomość pakietu MS Office w tym szczególnie MS Excel, MS Project.
iii. Specjalista ds. rozliczeń:
• posiadanie wyższego wykształcenia,
• co najmniej 5-letnie doświadczenie w rozliczaniu projektów szkoleniowych lub edukacyjnych, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w ramach EFS, EFS plus.
• posiadanie doświadczenia w co najmniej 3 całościowo rozliczonych projektach współfinansowanych ze środków zewnętrznych o charakterze edukacyjnym lub szkoleniowym (np. projekty finansowane w ramach Erasmus+, Fundusze Norweskie na Edukacje, w ramach programów regionalnych w Perspektywie 2014-2020 lub 2021-2027) na kwotę minimum 500 tys. zł każdy,
• znajomość przepisów prawa krajowego oraz UE w zakresie realizowania oraz rozliczania projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w Perspektywie finansowej 2021-2027 w tym w szczególności znajomość postanowień Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
• znajomość MS Office, w szczególności MS Excel w stopniu pozwalającym na tworzenie i obsługę zaawansowanych arkuszy kalkulacyjnych,
Powyższych funkcji i doświadczenia nie można łączyć, w związku z tym Wykonawca nie może wykazać się mniejszą liczbą osób.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) wykaz wykonanych usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, lub wykaz zrealizowanych samodzielnie lub w partnerstwie projektów, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi/projekty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, lub dokumenty potwierdzające zrealizowanie wymaganej liczby projektów, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 6 do SWZ;
d) Wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ, które będą odpowiedzialne za realizację usługi po stronie wykonawcy. Dodatkowo Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą dokumentów dowodowych potwierdzających spełnienie warunków wymaganych wobec osób zaangażowanych do realizacji usługi.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
XX. INFORMACJE O TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ORAZ MOŻLIWOŚCI JEJ ZMIANY3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatdebicki
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-12 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH I PODKŁADY HIGIENICZNE W PAKIECIE I DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji przebudowy instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem nowego oświetlenia LED oraz dostosowaniem do obowiązujących przepisów p.poż budynków Przedszkoli Miejskich w Dębicy
- SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. II DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH ORAZ SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. III DLA PRACOWNI SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ Z BANKIEM KRWI W ZOZ W D-CY
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie instalacji fotowoltaicznych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Dębickiego
- Zmiana sposobu użytkowania części szkoły w Zawadzie na przedszkole publiczne.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Pełnienie funkcji koordynatora merytorycznego projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (...)
- Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku
- Koordynacja administracyjna oraz rozliczanie finansowe projektów unijnych Adaptacja 360 i Zatrzymaj Zdrowie
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.