eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRODUKCJI, PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW CAŁODZIENNYCH DLA PACJENTÓW ORAZ POSIŁKÓW PROFILAKTYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW UCMMiT



Ogłoszenie z dnia 2024-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRODUKCJI, PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW CAŁODZIENNYCH DLA PACJENTÓW ORAZ POSIŁKÓW PROFILAKTYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW UCMMiT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/969771

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRODUKCJI, PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW CAŁODZIENNYCH DLA PACJENTÓW ORAZ POSIŁKÓW PROFILAKTYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW UCMMiT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d556f0ed-30d2-4c36-ae29-b1fe5bd95655

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037852/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRODUKCJI, PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW CAŁODZIENNYCH DLA PACJENTÓW ORAZ POSIŁKÓW PROFILAKTYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW UCMMIT

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499527

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.282.18.2024.TP-fn

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług żywieniowych, w tym produkcji, przygotowywania i dostarczania posiłków:
1) całodziennych dla pacjentów UCMMiT tj. zgodnie z zaleceniami m.in. Głównego Inspektora Sanitarnego oraz Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie, w sprawie zasad prawidłowego żywienia chorych w szpitalach, opracowanych pod redakcją prof. dr hab. n. med. Mirosława Jarosza w 2011r., norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zamkniętych zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności, z uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitala (diety i jadłospisy),
2) posiłków profilaktycznych dla pracowników UCMMiT, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów z dnia 28 maja 1996r. (Dz. U. Nr 60, poz. 279, ze zm.)
3) w okresie realizacji programu pilotażowego „Dobry posiłek w szpitalu” – posiłków spełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 25 września 2023r. w sprawie programu pilotażowego w zakresie edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach -- „Dobry posiłek w szpitalu” (Dz. U. z 2023 r., poz. 2021).
2. Szacunkowa liczba zamawianych posiłków całodziennych dla pacjentów UCMMiT wynosi 48 000.
3. Szacunkowa liczba zamawianych posiłków profilaktycznych wynosi 1015.
4. Szacunkowa liczba zamawianych posiłków w programie „Dobry posiłek w szpitalu” wynosi 4000.
5. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 70% ilości posiłków określonych w ust. 3, 4 i 5 a pozostałe 30% objęte jest prawem opcji, zgodnie z zapisami § 1 ust. 6 wzoru umowy.
6. Informacje dotyczące Zamawiającego:
a) Liczba łóżek (stacjonarnych) - 81
b) Ilość Klinik – 4, Oddział Neurologii Planowej oraz Izba Przyjęć (wszystkie w jednej lokalizacji)
c) Ilość szacunkowa posiłków dla pacjentów UCMMIT w miesiącu: 2000
d) Ilość szacunkowa posiłków profilaktycznych w miesiącu - ok. 102,
e) Ilość szacunkowa posiłków w programie „Dobry posiłek w szpitalu” w miesiącu - 2000
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy z załącznikami:
1) Opis diet na 14 dni – zał. Nr 1 do wzoru umowy
2) Opis posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w UCMMiT – zał. Nr 2 do wzoru umowy
3) Opis posiłków profilaktycznych – zał. Nr 3 do wzoru umowy
4) Wzór zapotrzebowania na diety dla pacjentów – zał. Nr 4 do wzoru umowy
5) Wzór zapotrzebowania na posiłek profilaktyczny dla pacjentów – zał. Nr 5 do wzoru umowy
6) Informacje szczegółowe o dietach stosowanych przez Zamawiającego – zał. Nr 6 do wzoru umowy
7) Instrukcja BHP dla wykonawców – zał. Nr 7 do wzoru umowy
8) Informator BHP dla firm zewnętrznych – zał. Nr 8 do wzoru umowy
9) Klauzula informacyjna RODO – zał. Nr 9 do wzoru umowy
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
9. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiającego przy ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2116575,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2439230,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2138577,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUDEKO S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010252178

7.3.3) Ulica: Spokojna 4

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-549

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2116977,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.