Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543069/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00551236/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa komputerów przenośnych z akcesoriami i oprogramowaniem biurowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357114075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Na Stawach
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-107
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124240723
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup-krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db5251b0-8df6-4a8a-a179-2466b323826e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa komputerów przenośnych z akcesoriami i oprogramowaniem biurowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db5251b0-8df6-4a8a-a179-2466b323826e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064866/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu komputerowego, licencji oprogramowania biurowego i akcesoriów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
a) Projekt Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1), b) Projekt „Małopolski Pociąg do kariery sezon I”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543069
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 426016,26 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 366585,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń: komputerów przenośnych, akcesoriów oraz oprogramowania biurowego, zwanych dalej „urządzeniami”, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Umowy - zwanym dalej „Opisem przedmiotu zamówienia”. Wykonawca oświadcza, iż dostarczone urządzenia stanowiące przedmiot niniejszej umowy są fabrycznie nowe (tj. nieregenerowane, nienaprawiane, niefabrykowane, nieużywane we wcześniejszych wdrożeniach), kompletne (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania), ich zakup i korzystanie z nich zgodnie z przeznaczeniem, nie narusza prawa, w tym praw osób trzecich, a w zakresie bezpieczeństwa odpowiada normom CE dotyczącym urządzeń elektrycznych oraz posiadają certyfikaty wskazane w Załączniku nr 1 do Umowy – Opisie przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp, gdyż Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia, w dniu 15 listopada 2024 r. jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy występującego pod nazwą Entereo Sp. z o.o., ul. Ryżowa 87, 05-816 Opacz-Kolonia. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty została przekazana i upubliczniona zgodnie z art. 253 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. tego samego dnia, 15 listopada 2024 r. W dniu 25.11.2024 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od zawarcia umowy, przedkładając przy użyciu Platformy e-Zamówienia stosowne oświadczenie w tym zakresie. W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360362,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego oraz systemu bezprzewodowego dostępu do internetu w budynku domu studenckiego DS9 "Omega" - KC-DE-zp.272-758/25
- Kompleksowa organizacja wyjazdu szkoleniowego dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST) w ramach projektu "Małopolski System Wspierania transformacji cyfrowej szkół"
- (DFP.271.273.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych do Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.
- Usługi fotokopiowania, usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze
- Przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych na lata 2025 i 2026.
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie etapu I wymiany instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie ledowe w budynku Instytutu Psychologii UJ przy ul. Ingardena 6 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
- Dostawa sprzętu oraz wdrożenie usług katalogowych w Gminie Zaniemyśl
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, obejmująca w szczególności dostawę 22 sztuk komputerów przenośnych oraz 22 tabletów
- Dostawa akcesoriów komputerowych
- Dostawa laptopów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Budowa hali warsztatowo- szkoleniowej"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





