Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZPE-T_Bobrowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362116430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 7
1.5.2.) Miejscowość: Bobrowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-520
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.springer@zpetbobrowo.dlaedu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zpetbobrowo.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64688d87-7d64-460c-9aaf-0a85a6e7be3e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632592
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087886/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Transport uczniów/uczestników niepełnosprawnych do ZPE-T w Bobrowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64688d87-7d64-460c-9aaf-0a85a6e7be3e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-64688d87-7d64-460c-9aaf-0a85a6e7be3e
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.
W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZPE-T w Bobrowie z siedzibą w Bobrowie 7, 78-520 Złocieniec, tel. 94 36 714 63,
e-mail:sekretariat@zpetbobrowo.dlaedu.pl.
Z inspektorem ochrony danych w ZPE-T w Bobrowie skontaktować się można poprzez e-mail: iod@powiatdrawski.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPET.11.2024.JS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest świadczenie usług transportu w zakresie przewóz osób dzieci/uczniów/uczestników do i z Zespołu Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31.08.2025 r. - z wyłączeniem przerwy w miesiącu lipiec, ferii i innych dni wolnych od nauki (dotyczy szkoły). Natomiast zgodnie z organizacją roku szkolnego w przedszkolu jako placówki nieferyjnej – lipiec okres przerwy urlopowej- pozostałe dni są realizowane z wyłączeniem świąt o charakterze państwowym i kościelnym które są dniami ustawowymi wolnymi od pracy- ustalonych na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2017 r. poz. 1603).
2. Adres zamieszkania osoby niepełnosprawnej wraz z adresem docelowej placówki oświatowej (dokładne adresy, nr domów i mieszkań) będą podane przy podpisywaniu umowy.
3. Zakres usługi będzie obejmował:
Trasa 1:
Złocieniec (internat) – Bobrowo - Czaplinek
Trasa 2:
Złocieniec – Drawsko Pomorskie
Trasa 3:
Bolegorzyn – Nowy Toporzyk- Złocieniec - Czaplinek
Trasa 4:
Złocieniec (internat) – Bobrowo - Drawsko Pomorskie
Trasa 5:
Bobrowo – Drawsko Pomorskie – Stargard (odwóz)
Trasa 6:
Płocie – Kolno - Złocieniec – Drawsko Pomorskie – Gudowo – Złocieniec - Bobrowo
4. Planowana liczba dowożonych osób:
Trasa 1: 9 osób, w tym 2 foteliki,
Trasa 2: 7 osób, w tym 7 fotelików,
Trasa 3: 5 osób,
Trasa 4: 21 osób,
Trasa 5: 7 osób,
Trasa 6: 11 osób,
5. Szacowana dzienna ilość km:
Trasa 1: 40 km
Trasa 2: 45 km
Trasa 3: 124 km
Trasa 4: 50 km
Trasa 5: 100 km
Trasa 6: 150 km
Szacowana ilość tras w trakcie trwania umowy:
Trasa 1: 106
Trasa 2: 106
Trasa 3: 106
Trasa 4: 106
Trasa 5: 22
Trasa 6: 125
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty, spośród ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału oraz nie podlegają wykluczeniu postępowaniu zastosuje kryteria:
A. Cena [C] - 60 pkt
B. Czas podstawienia pojazdu zastępczego [T] - 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli dysponuje aktualnym zezwoleniem do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego lub posiada aktualną licencję wykonywania transportu drogowego, stosowanie do treści ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 728 z późn.zm.)
sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 złotych.
zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 5 pojazdami zapewniającymi sprawny
i bezpieczny transport wszystkich dzieci/uczestników, posiadające aktualne badania techniczne dopuszczające do przewozu określonej liczby osób.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - aktualnego zezwolenia do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego lub aktualnej licencji wykonywania transportu drogowego, stosowanie do treści ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 728 z późn.zm.);
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - potwierdzenia posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000 złotych;
3) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający wymaga złożenia wykazu dysponowania pojazdami zapewniającymi sprawny i bezpieczny transport wszystkich osób, posiadające aktualne badania techniczne dopuszczające do przewozu osób – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Oświadczenie ma być złożone wraz z ofertą (jeżeli dotyczy). Oświadczenie ma być podpisane przez każdego w Wykonawców występujących wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony ustalają zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług – stosownie do tych zmian,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – stosownie do kalkulacji wpływu zmiany wysokości tej stawki na koszty realizacji usługi,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – stosownie do kalkulacji wpływu zmiany wysokości tych stawek na koszty realizacji usługi, i jeżeli zmiany powyższe będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,
4) zmiana ceny oleju napędowego o co najmniej 15 % w skali roku,
5) zmiany prawa powszechnie obowiązującego, a także wejście w życie przepisów powszechnie obowiązujących, które na dzień podpisania niniejszej umowy znajdowały się w okresie vacatio legis, skutkującej bezwzględną koniecznością poniesienia przez Wykonawcę nakładów inwestycyjnych lub innych kosztów niezbędnych do wykonania usługi, których zakres będzie każdorazowo przedkładany do akceptacji Zamawiającego; w przypadku zaistnienia wymienionej okoliczności, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zakres rzeczowo-finansowy planowanej inwestycji lub innych kosztów w terminie co najmniej 2 miesięcy przed przystąpieniem do jej realizacji lub przed ponoszeniem dodatkowych kosztów.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie po udokumentowaniu przez Wykonawcę jednej
z powyższych przyczyn mających wpływ na zmianę ceny, po upływie 30 dni od zakończenia każdego okresu rozliczeniowego.
3. W przypadku, gdy jedna ze stron umowy przedłoży uzasadniony ekonomicznie wniosek
o zmianę ceny, a druga strona nie zaakceptuje tego wniosku, każdej ze stron służy prawo do wypowiedzenia umowy z zachowaniem 1 – miesięcznego okresu wypowiedzenia. W tym przypadku nie mają zastosowania zapisy § 8 dotyczące kar umownych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI BOBROWO
więcej: przetargi BOBROWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Gminie Dębe Wielkie
- Dowóz uczniów i wychowanków z terenu gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno - wychowawczych wraz z odwo
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Cmolas do szkół wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz i odwóz uczniów oraz wychowanków przedszkoli do szkół i przedszkoli na terenie gminy Szczucin
- Dowóz uczniów do przedszkola i szkół na terenie Gminy Dobroszyce w roku szkolnym 2025/2026.
- Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania, na terenie gminy Zator, w roku szkolnym 2025/2026
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.