Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00609113/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
- 2024/BZP 00618471/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-27
- 2025/BZP 00180693/01 - Wynik z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przeprowadzenie w latach 2024-2026 audytów akredytowanych mazowieckich Instytucji Otoczenia Biznesu (IOB) oraz świadczenie usług eksperckich w ramach procedury akredytacji mazowieckich IOB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazovia.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632476
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00609113
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje minimum 2 zespołami eksperckimi. Zespół ekspercki musi składać się z co najmniej 2 osób, z których jedna osoba posiada doświadczenie w obszarze kontroli zgodnej z ustawą o finansach publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 tj.) (dalej: „ustawa o finansach publicznych”), a druga specjalizuje się w działaniach prowadzonych przez IOB, w tym w szczególności w doradztwie dla MŚP lub wspieraniu innowacji. Dopuszcza się możliwość pełnienia przez jedną osobę dwóch funkcji eksperckich, pod warunkiem wykazania doświadczenia dla każdej z nich.
Wymagane doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat - przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – zrealizowali w tym okresie:
a) audytor (w rozumieniu art. 286 ustawy o finansach publicznych) lub specjalista ds. kontroli – mający doświadczenie w ocenie systemów finansowych, powinien wykazać się przeprowadzeniem co najmniej 3 audytów lub kontroli zgodności zgodnie z formalnymi wymaganiami, w tymi minimum 2 audyty w instytucjach, które współpracują z sektorem MŚP,
b) ekspert ds. doradztwa – powinien posiadać doświadczenie w obszarach związanych z doradztwem dla MŚP lub wspieraniem innowacji lub rozwijaniem projektów biznesowych. Wymagane jest udokumentowane przeprowadzenie co najmniej 4 weryfikacji lub konsultacji w instytucjach wspierających rozwój przedsiębiorczości lub świadczących usługi doradcze dla przedsiębiorstw.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje minimum 2 zespołami eksperckimi. Zespół ekspercki musi składać się z co najmniej 2 osób, z których jedna osoba posiada doświadczenie w obszarze kontroli zgodnej z ustawą o finansach publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 tj.) (dalej: „ustawa o finansach publicznych”), a druga specjalizuje się w działaniach prowadzonych przez IOB, w tym w szczególności w doradztwie dla MŚP lub wspieraniu innowacji. W każdym z zespołów funkcję audytora/specjalisty ds. kontroli powinna pełnić inna osoba. Dopuszcza się możliwość pełnienia przez jedną osobę dwóch funkcji eksperckich, pod warunkiem wykazania doświadczenia dla każdej z nich.
Wymagane doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat - przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – zrealizowali w tym okresie:
a) audytor (w rozumieniu art. 286 ustawy o finansach publicznych) lub specjalista ds. kontroli – mający doświadczenie w ocenie systemów finansowych, powinien wykazać się przeprowadzeniem co najmniej 3 audytów lub kontroli zgodności zgodnie z formalnymi wymaganiami, w tymi minimum 2 audyty w instytucjach, które współpracują z sektorem MŚP,
b) ekspert ds. doradztwa – powinien posiadać doświadczenie w obszarach związanych z doradztwem dla MŚP lub wspieraniem innowacji lub rozwijaniem projektów biznesowych. Wymagane jest udokumentowane przeprowadzenie co najmniej 4 weryfikacji lub konsultacji w instytucjach wspierających rozwój przedsiębiorczości lub świadczących usługi doradcze dla przedsiębiorstw.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca zamierza skierować do realizacji zamówienia więcej niż 2 zespoły, to każdy z zespołów, powinien spełniać wyżej wymienione wymagania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Wykonawca w celu otrzymania punktów w kryterium oceny ofert oraz potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania lub kryteria, zobowiązany jest złożyć:
1) wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do Formularza oferty, zawierający: imiona i nazwiska minimum 2 audytorów lub specjalistów ds. kontroli (po 1 osobie przypisanej do każdego z 2 zespołów), zakres wykonywanych czynności oraz posiadane doświadczenie: nazwę audytu, datę jego zrealizowania, nazwę podmiotu w którym przeprowadzony był audyt, zakres przedmiotowy audytu. Do wykazu Wykonawca załączy dowody potwierdzające wykonanie wymienionych w wykazie audytów, przy czym dowodami o których mowa są np. faktury, protokoły odbioru lub raporty. W celu otrzymania punktów w kryterium, Wykonawca wykaże, że dysponuje 2 zespołami eksperckimi. Za każdy dodatkowy audyt powyżej wymagania określonego w §10 ust. 1 SWZ, dla każdego z audytorów lub specjalistów ds. kontroli przypisanych do każdego z 2 zespołów, Wykonawca otrzyma punkty według kryteriów oceny ofert, określonych w § 23 ust. 4 SWZ. Liczba ocenianych audytorów/specjalistów ds. kontroli wynosi minimum 2, po jednym do każdego z zespołów. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże do oceny mniej niż 2 różnych audytorów/specjalistów ds. kontroli, uniemożliwi to relatywną ocenę wg kryteriów opisanych w § 23 ust. 4 SWZ - w takim przypadku Zamawiający przyzna odpowiednio 0 punktów w tym kryterium. Każdy przedstawiony audytor/specjalista ds. kontroli musi spełniać niezbędne minimum, określone w §10 ust. 1 SWZ.
2) propozycję rozwiązań w zakresie oceny kompleksowości i adekwatności procesu świadczenia usług (opis wraz z uzasadnieniem użycia i przewidywanym efektem) –propozycja powinna zawierać takie aspekty jak:
a) opis proponowanych sposobów weryfikujących adekwatność metod realizacji usług świadczonych przez IOB (wraz z opisem metod umożliwiających ocenę adekwatności doboru metod działań IOB, uwzględniając specyfikę ich funkcjonowania oraz różnorodność świadczonych usług z uzasadnieniem wyboru),
b) sposoby weryfikacji kompleksowości i adekwatności procesu świadczenia usługi w przypadku ograniczonego dostępu do danych np. z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa, propozycje powinny zawierać konkretne rozwiązania, umożliwiające weryfikację działań IOB, nawet przy ograniczonym dostępie do informacji z uwagi na przepisy dotyczące ochrony danych wraz z uzasadnieniem,
c) odniesienie proponowanych metod do okresowych raportów monitoringowych, które mają odnosić się do istniejących raportów monitoringowych, zawierać konkretne sugestie dotyczące ich usprawnienia lub modyfikacji wraz z uzasadnieniem.
Po zmianie:
1. Wykonawca w celu otrzymania punktów w kryterium oceny ofert oraz potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania lub kryteria, zobowiązany jest złożyć:
1) wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do Formularza oferty, zawierający: imiona i nazwiska 2 audytorów lub specjalistów ds. kontroli (po 1 osobie przypisanej do każdego z 2 zespołów), zakres wykonywanych czynności oraz posiadane doświadczenie: nazwę audytu, datę jego zrealizowania, nazwę podmiotu w którym przeprowadzony był audyt, zakres przedmiotowy audytu. Do wykazu Wykonawca załączy dowody potwierdzające wykonanie wymienionych w wykazie audytów, przy czym dowodami o których mowa są np. faktury, protokoły odbioru lub raporty. W celu otrzymania punktów w kryterium, Wykonawca wykaże, że dysponuje 2 zespołami eksperckimi. Za każdy dodatkowy audyt powyżej wymagania określonego w §10 ust. 1 SWZ, dla każdego z audytorów lub specjalistów ds. kontroli przypisanych do każdego z 2 zespołów, Wykonawca otrzyma punkty według kryteriów oceny ofert, określonych w § 23 ust. 4 SWZ. Liczba ocenianych audytorów/specjalistów ds. kontroli wynosi 2, po jednym do każdego z zespołów. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże do oceny mniej niż 2 różnych audytorów/specjalistów ds. kontroli, uniemożliwi to relatywną ocenę wg kryteriów opisanych w § 23 ust. 4 SWZ - w takim przypadku Zamawiający przyzna odpowiednio 0 punktów w tym kryterium. Każdy przedstawiony audytor/specjalista ds. kontroli musi spełniać niezbędne minimum, określone w §10 ust. 1 SWZ.
2) propozycję rozwiązań w zakresie oceny kompleksowości i adekwatności procesu świadczenia usług (opis wraz z uzasadnieniem użycia i przewidywanym efektem) –propozycja powinna zawierać takie aspekty jak:
a) opis proponowanych sposobów weryfikujących adekwatność metod realizacji usług świadczonych przez IOB (wraz z opisem metod umożliwiających ocenę adekwatności doboru metod działań IOB, uwzględniając specyfikę ich funkcjonowania oraz różnorodność świadczonych usług z uzasadnieniem wyboru),
b) sposoby weryfikacji kompleksowości i adekwatności procesu świadczenia usługi w przypadku ograniczonego dostępu do danych np. z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa, propozycje powinny zawierać konkretne rozwiązania, umożliwiające weryfikację działań IOB, nawet przy ograniczonym dostępie do informacji z uwagi na przepisy dotyczące ochrony danych wraz z uzasadnieniem,
c) odniesienie proponowanych metod do okresowych raportów monitoringowych, które mają odnosić się do istniejących raportów monitoringowych, zawierać konkretne sugestie dotyczące ich usprawnienia lub modyfikacji wraz z uzasadnieniem.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-06 10:00
Po zmianie:
2024-12-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-06 10:10
Po zmianie:
2024-12-10 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-04
Po zmianie:
2025-01-08
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych instytucji kultury, dla których Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego jest podmiotem tworzącym.
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli przedsięwzięć MŚP w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji A2.2.1
więcej: Usługi księgowe i audytorskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





