Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00577109/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zgorzelec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821368
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 70
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 214 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.zgorzelec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina.zgorzelec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10046931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f00ce49-3f46-4203-92cc-d09498ce7069
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033282/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577109
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 209375 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych, dalej w skrócie ZUD (tereny gminy wiejskiej) w sezonie zimowym 2024/2025, mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu.
2. Na usługi zimowego utrzymania dróg (ZUD) składają się, w szczególności:
1) usuwanie śniegu (odśnieżanie) zalegającego na jezdniach, poboczach, oraz obiektach towarzyszących, np. zatokach autobusowych i parkingach,
2) likwidacja śliskości na powierzchni dróg gminnych na odcinkach decydujących o możliwości jazdy
W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest również do:
3) bieżącego, stałego monitorowania stanu zapełnienia 15 skrzyni o pojemności 250 litrów z piaskiem/solą i ich systematyczne uzupełnianie. Wykonawca zapewni piasek/sól we własnym zakresie.
Lokalizacja skrzyni, o których mowa powyżej zostanie przekazana Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy.
4) uporządkowaniu terenu z zalegającego piasku, błota itp., po zakończonym sezonie zimowym w terminie maksymalnie 15 dni od jego zakończenia
3. Przez sezon zimowy rozumie się okres od dnia rozpoczęcia sezonu zimowego - nie później niż 15.12.2024r. do dnia zakończenia sezonu zimowego w dniu 31.03.2025r., z zastrzeżeniem zmian terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowanej okolicznościami opisanymi w § 10 projektowanych postanowień umowy.
O terminie rozpoczęcia sezonu Zamawiający powiadomi Wykonawcę w drodze korespondencji e-mail na adres: wskazany przez Wykonawcę.
Po zakończonym sezonie zimowym Wykonawca zobowiązany jest w terminie 15 dni od dnia jego zakończenia do przeprowadzenia wszelkich prac porządkowych.
4. Kolejność odśnieżania i likwidacji śliskości jest następująca:
- w pierwszej kolejności odśnieżane będą drogi pełniące istotne funkcje komunikacyjne w gminie (oznaczone literą A na wykazie dróg gminnych), w tym drogi dowozowe dzieci i młodzież do szkół.
Drogi gminne publiczne oraz wewnętrzne utrzymywane będą w IV standardzie utrzymania dróg, zgodnie z wytycznymi zawartymi w zarządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych. Czas występowania odstępstw od ustalenia standardu liczony jest w godzinach od momentu ustania opadów śniegu lub pojawienia się śliskości i jest zróżnicowany dla różnych standardów.
5. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku do niniejszej SWZ pn. Plan Zimowego Utrzymania Dróg Gminnych Publicznych na terenie Gminy Zgorzelec w okresie Zimowym 2024/2025 (załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy PPU)
6. Mapy z drogami objętymi zimowym utrzymaniem dróg są dostępne na stronie Urzędu Gminy Zgorzelec, pod linkiem: https://gminazgorzelec.lp-portal.pl
7. Zamawiający i Wykonawca obowiązani są współdziałać przy wykonaniu niniejszej umowy, w celu należytej jej realizacji.
8. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeśli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku opisanych w treści SWZ oraz załącznikach. Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ oraz załącznikach. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PPUH PAULINKA LEOKADIA DROSZCZ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FPUH ROBERTO ROBERT DROSZCZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151463439
7.3.3) Ulica: GARNCARSKA 5
7.3.4) Miejscowość: GRYFÓW ŚLĄSKI
7.3.5) Kod pocztowy: 59-600
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LEOKADIA DROSZCZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LEOKADIA DROSZCZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- "BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO W JĘDRZYCHOWICACH I TYLICACH" W RAMACH PRIORYTETU NR 6 "FUNDUSZE EUROPEJSKIE BLIŻEJ MIESZKAŃCÓW DOLNEGO ŚLĄSKA"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Modernizacja piwnicy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Zgorzelcu
- Świadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych Powiatu Zgorzeleckiego (Budynek ALC w ZSZiL)
- Wykonanie etapu I robót budowlanych w ramach zadania pn.: Termomodernizacja stolarki okiennej poddasza użytkowego Liceum Ogólnokształcącego w Zgorzelcu.
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2025/2026
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych, wraz z chodnikami, na terenie Gminy Linia w sezonie 2025/2026
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY RABA WYŻNA W SEZONIE ZIMOWYM 2025/2026 DO 30 KWIETNIA 2026 R.
- "Usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu wągrowieckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - Zadanie nr 1 - Teren Gminy Damasławek i Wapno"
- PROWADZENIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINNYCH
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Susz i gminy Kisielice - powiat iławski, w sezonie zimowym 2025/2026
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.