Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00627881/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
- 2024/BZP 00641576/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-09
- 2025/BZP 00004536/01 - Wynik z dnia 2025-01-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przedłużenie licencji Microsoft EES na oprogramowanie Office 365 A3 i EMS A5, przedłużenie licencji na systemy operacyjne Windows Server Datacenter; Windows Server Standard i wsparcie techniczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM.BRONISŁAWA CZECHA W KRAKOWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327847
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 78
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@awf.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.krakow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632072
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00627881
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zmiany postanowień zawartej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2) zaistnienia siły wyższej, o której mowa § 10 - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, z uwzględnieniem postanowień pkt 3) lit. a),
3) zmiany dotyczącej terminu wykonania umowy określonego w § 2:
a) poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia, w wyniku zaistnienia siły wyższej, o której mowa w § 10,
b) poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia, w wyniku wystąpienia przyczyny organizacyjnej leżącej po stronie Zamawiającego, w szczególności polegającej na braku możliwości odbioru licencji przez przedstawiciela Zamawiającego, w szczególności z powodu absencji pracowniczej tj. usprawiedliwionej lub nieusprawiedliwionej nieobecności w pracy,
c) poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia, w wyniku wystąpienia przyczyn technicznych niezawinionych przez Wykonawcę, związanych w szczególności z okresowym brakiem dostępności licencji u producenta - poparte oświadczeniem producenta oprogramowania objętego licencją lub innym dokumentem (w przypadku braku możliwości uzyskania oświadczenia producenta),
4) zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z podwykonawcy lub zmiany części zamówienia powierzonego podwykonawcy wskazanych w § 12 ust. 2 lub wprowadzenie podwykonawcy, w sytuacji, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie - w tych sytuacjach Wykonawca zobowiązany jest wskazać przyczynę, firmę podwykonawcy i część zamówienia powierzonego podwykonawcy,
2. Zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w ust. 1, wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony. Wniosek o wprowadzenie zmian musi być złożony na piśmie i uzasadniony przez Stronę występującą o zmianę postanowień umowy.
Po zmianie:
1. Zmiany postanowień zawartej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2) zaistnienia siły wyższej, o której mowa § 10 – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, z uwzględnieniem postanowień pkt 3) lit. a),
3) zmiany dotyczącej terminu wykonania umowy określonego w § 2:
a) poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia, w wyniku zaistnienia siły wyższej, o której mowa w § 10,
b) poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia, w wyniku wystąpienia przyczyny organizacyjnej leżącej po stronie Zamawiającego, w szczególności polegającej na braku możliwości odbioru licencji przez przedstawiciela Zamawiającego, w szczególności z powodu absencji pracowniczej tj. usprawiedliwionej lub nieusprawiedliwionej nieobecności w pracy,
c) poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia, w wyniku wystąpienia przyczyn technicznych niezawinionych przez Wykonawcę, związanych w szczególności z okresowym brakiem dostępności licencji u producenta - poparte oświadczeniem producenta oprogramowania objętego licencją lub innym dokumentem (w przypadku braku możliwości uzyskania oświadczenia producenta),
4) zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z podwykonawcy lub zmiany części zamówienia powierzonego podwykonawcy wskazanych w § 12 ust. 2 lub wprowadzenie podwykonawcy, w sytuacji, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie – w tych sytuacjach Wykonawca zobowiązany jest wskazać przyczynę, firmę podwykonawcy i część zamówienia powierzonego podwykonawcy,
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, na następujących zasadach:
1) Waloryzacja będzie dokonywana w oparciu o kwartalny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem (…).
2) Minimalna zmiana wskaźnika, o którym mowa w pkt.1 uprawniająca każdą ze Stron do złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia wynosi 3
3) Zasady obliczania zmiany wynagrodzenia:
a) na wniosek Zamawiającego (…).
b) na wniosek Wykonawcy: (…).
4) (…)
6) Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający, to łącznie 5 % pierwotnej wartości umowy ( w stosunku do wartości całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy.
3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę.
4. W przypadku zatrudniania przez Wykonawcę podwykonawców, Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 1-3, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy.
5. W przypadku zmiany wynikającej z okoliczności opisanych w ust. 2 pkt 1), możliwym jest ograniczenie zakresu świadczonych usług, zwiększenie ich lub zmiana częstotliwości (zwiększenie oraz zmniejszenie). W takim przypadku Wykonawca może wezwać Zamawiającego do przedstawienia kalkulacji i strony uzgodnią zmianę wynagrodzenia, jeżeli zakres zmian wpływa na jego wartość.
6. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian wraz z uzasadnieniem.
7. Zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w ust. 1 oraz 2, wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony. Wniosek o wprowadzenie zmian musi być złożony na piśmie i uzasadniony przez Stronę występującą o zmianę postanowień umowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-10 10:00
Po zmianie:
2024-12-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-10 10:30
Po zmianie:
2024-12-12 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-08
Po zmianie:
2025-01-10
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 116/2025 Wymiana stolarki okiennej, drzwi bądź witryn w lokalach użytkowych, w podziale na 6 części
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z ich pielęgnacją w ramach zadania budżetu obywatelskiego pn.: Czyste powietrze na Podgórzu - czas na mchofiltry!, dla ZZM
- DFP.271.166.2025.LS - Dostawa, instalacja i uruchomienie 44 zestawów do odsysania i monitorowania ciśnienia w balonie - zakup sprzętu i aparatury w ramach Narodowego Programu Transplantacyjnego.
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w IV kwartale 2025 r.
- Dostawa i montaż zestawu AV do budynku D-3 na potrzeby WIMiR - KC-DE-zp.272-488/25
- "Remont łazienek w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym w Muszynie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup bezzałogowego statku powietrznego o konstrukcji wielowirnikowca wraz z akcesoriami, oprogramowaniem oraz wdrożeniem
- "Wzmocnienie odporności na cyberzagrożenia w Gminie Masłowice" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach zadania "Cyberbezpieczny samorząd" - Gmina Lubochnia
- Dostosowanie, wdrożenie, utrzymanie oraz serwis systemu informatycznego do planowania, monitorowania, kontroli odbioru odpadów przez Gdańskie Usługi Komunalne
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Rozwój Cyfrowy
- Wyposażenie klasopracowni w ramach projektu pn. "Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu", realizowanego przez III Liceum Ogólnokształcące w Dębicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.