Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00504102/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi doradztwa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku dochodowego od osób prawnych, podatku akcyzowego (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32/238-55-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a099ba12-ad8c-4e07-8d71-e453f03df2071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi doradztwa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku dochodowego od osób prawnych, podatku akcyzowego (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a099ba12-ad8c-4e07-8d71-e453f03df207
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024813/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 Usługi doradztwa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku dochodowego od osób prawnych, podatku akcyzowego (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504102
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 530381,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest świadczenia usług doradztwa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatku akcyzowego oraz
w zakresie schematów podatkowych i kwalifikowalności podatku VAT w projektach dofinansowywanych ze źródeł zewnętrznych.
1. Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi:
1) opracowywania opinii wraz ze wskazaniem rekomendacji dotyczących zagadnień związanych ze stosowaniem prawa podatkowego w zakresie:
a) podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatku akcyzowego,
b) schematów podatkowych,
c) kwalifikowalności podatku VAT w projektach dofinansowywanych ze źródeł zewnętrznych.
2) udzielania porad i konsultacji (telefonicznie, online) lub osobiście podczas spotkań
3) opiniowania umów pod względem rozliczeń podatkowych,
4) dokonywania oceny poprawności działań związanych z prowadzoną działalnością pod względem podatkowym,
5) sporządzania wniosków o wydanie interpretacji podatkowych i wiążących informacji stawkowych oraz sporządzania środków odwoławczych do organów oraz sądów administracyjnych w przypadku odmowy ich
wydania oraz otrzymania niekorzystnych interpretacji podatkowych lub wiążących informacji stawkowych, a następnie prowadzenia spraw sądowych w tym zakresie; prowadzenia spraw sądowych w zakresie toczących się postępowań,
6) reprezentowania Zamawiającego w postępowaniach podatkowych przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi oraz innymi sądami, trybunałami i organami w zakresie, jaki okaże się niezbędny do realizacji przedmiotu umowy oraz przygotowywania wszelkich niezbędnych pism, wniosków, środków odwoławczych w tym zakresie, prowadzenia spraw w zakresie toczących się postępowań,
7) reprezentowania Zamawiającego przed organami podatkowymi w postępowaniach kontrolnych, podatkowych,
8) monitorowania zmian prawnych w zakresie podatku od towarów
i usług, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku dochodowego od osób prawnych, podatku akcyzowego, ordynacji podatkowej i przekazywania informacji o zmianach, które mają wpływ na działalność Zamawiającego jako podatnika lub płatnika,
9) opiniowanie zmian do obowiązujących regulacji organizacyjnych lub nowo wprowadzanych regulacji organizacyjnych pod względem podatkowym.
10) usługi będą świadczone odpowiednio na rzecz Miasta Gliwice, jednostek organizacyjnych Miasta Gliwice, Prezydenta Miasta Gliwice oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych – stosownie do ich zakresu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79221000-9 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 644200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CABAJ KOTALA DORADZTWO PODATKOWE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010451653
7.3.3) Ulica: Emilii Plater 28
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-688
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CABAJ KOTALA DORADZTWO PODATKOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CABAJ KOTALA DORADZTWO PODATKOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-14 do 2027-12-13INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.57.2025 Dostawa sprzętu RTV w podziale na 2 części
- Usługa przygotowania i dostawy posiłków dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny w Gliwicach
- Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Prokuratury Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostek
- Budowa oświetlenia alei spacerowej przy ul. Pszczyńskiej/Pocztowej w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj(1)
- Roboty budowlane w podziale na 3 części: 1. Naprawa inst. san i centralnego ogrzewania w Gliwicach. 2. Naprawa ins. elekt. w budynku nr 11 w Gliwicach. 3. Remont pom. w bud. nr 1 w K-Raciborskiej
- Modernizacja strefy wejścia oraz pomieszczeń na poziomie parteru - Wydział Architektury. Znak sprawy: DZPZ.284.46.2025.AL
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.