Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00554849/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyberbezpieczny samorząd – poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny – switch, UTM, access point, UPS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czastary
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 25685485000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 29
1.5.2.) Miejscowość: Czastary
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-410
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@czastary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czastary.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10020461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyberbezpieczny samorząd – poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny – switch, UTM, access point, UPS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a0cb219-4605-4a58-add1-9daca2b42739
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040347/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Cyberbezpieczny samorząd – poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny - zakup sprzętu i oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554849
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131170,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i usług mających na celu poprawę cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Czastary w ramach projektu: „Cyberbezpieczny Samorząd”.
2. Zadaniem wykonawcy będzie dostawa, montaż i wdrożenie oraz wsparcie techniczne elementów infrastruktury sieciowej które spełnią wszystkie wymagania techniczne i operacyjne wskazane w „Opisie Przedmiotu Zamówienia” stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ - zwanego dalej: „OPZ”.
3. Na potrzeby realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zainstalować i wdrożyć następujące urządzenia zgodnie z opisem rzeczowo-ilościowym oraz parametrami technicznymi, rozmiarami, wymogami użytkowymi określonymi w OPZ, zwane dalej: „Urządzeniami”:
1) Switch – 1 szt.,
2) UTM – 1 szt.,
3) Access Pointy – 4 szt.,
4) UPS – 15 szt.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia, rozładunku, wniesienia oraz uruchomienia
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych
i prawnych Urządzeń wraz z oprogramowania szczegółowo wyspecyfikowanego w OPZ.
5. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostarczenia do Zamawiającego), oryginalnie zapakowane, nieuszkodzone, muszą pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta oraz muszą reprezentować model bieżącej linii produktowej. Zamawiający nie dopuszcza Urządzeń odnawianych (refabrykowanych), demonstracyjnych ani powystawowych.
6. Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
7. Organizacja transportu i odpowiedzialność za transport przedmiotu dostaw do siedziby Zamawiającego, rozładunek zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy;
8. Wykonawca zabezpieczy przedmiot dostaw na czas transportu w następujący sposób: elementy dostawy zostaną dostarczone w oryginalnych opakowaniach, dodatkowo zabezpieczonych przed uszkodzeniem podczas załadunku, transportu i rozładunku;
9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz ze sprzętem wszystkie niezbędne instrukcje użytkowania, wymagane prawem certyfikaty zgodności oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Wraz ze sprzętem Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń;
10. Dla oprogramowania dostarczanego ze sprzętem Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na Zamawiającego niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
11. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera:
a) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 6 do SWZ.
b) Projekt umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161339,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182727,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161339,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NBIT Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312681102
7.3.3) Ulica: Plebańska
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161339,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania CAE do obliczeń metodą CALPHAD
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Miasto Rawa Mazowiecka
- Usługi wsparcia użytkowników oraz serwisu IT
- Dostawę bezterminowych licencji na zintegrowany system informatyczny ERP do zarządzania procesami wewnętrznymi Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Podniesienie świadomości pracowników z zakresu bezpieczeństwa informacji oraz wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Połajewo ..."
- ZP/CZD/167/25 Dostawa, instalacja oraz uruchomienie systemów wirtualnych awatarów AI pełniących funkcję interaktywnych punktów recepcyjnych w 5 lokalizacjach na terenie IPCZD.
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





