Og³oszenie z dnia 2024-12-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00646218/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-11
- 2025/BZP 00086759/01 - Wynik z dnia 2025-02-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug opiekuñczych dla osób zamieszkuj±cych
na terenie miasta K³odzka w okresie 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r. ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska K³odzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: plac Boles³awa Chrobrego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 865 46 82
1.5.8.) Numer faksu: 74 867 40 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.bip.klodzko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ug opiekuñczych dla osób zamieszkuj±cych
na terenie miasta K³odzka w okresie 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r. ”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f66830ea-4140-4d08-982a-ae2941f01d6b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00630974
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00051883/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.11 ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych dla osób zamieszkuj±cych na terenie miasta K³odzka od 1.01.2025-31.12.2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f66830ea-4140-4d08-982a-ae2941f01d6b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3. Przedmiotowe postêpowanie jest prowadzone przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) oraz przy u¿yciu poczty elektronicznej.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Punkt XIII i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w K³odzku reprezentowany przez Dyrektora. Dane do korespondencji: O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w K³odzku z siedzib± ul. Wyspiañskiego 2d, 57-300 K³odzko, pod adresem e-mail: ops@ops.klodzko.pl, lub tel. 74 865 43 00.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w sprawach zwi±zanych z danymi osobowymi mo¿liwy jest pisemnie na adres siedziby Administratora lub pod adresem e-mail: iod@ops.klodzko.pl
3. Jako Administrator bêdziemy przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, zawartych umów i udzielonej zgody:
a) w celu wype³niania obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze w zwi±zku z realizowaniem zadañ przez O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w K³odzku na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
b) wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO, c) w celu realizacji umów z kontrahentami - podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
d) w pozosta³ych przypadkach wy³±cznie na podstawie udzielonej zgody w zakresie i celu okre¶lonym w tre¶ci zgody, na podstawie art. 6 ust.1 lit a RODO; w przypadku tym istnieje mo¿liwo¶æ wycofania zgody w dowolnym momencie, bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem.
4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Pana/Pani dane osobowe przechowywane bêd± w czasie okre¶lonym przepisami prawa, tj. rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. (Dz.U. 2011 r. nr 14 poz. 67 ze zm.) w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
6. Zgodnie z RODO przys³uguje Pani/Panu:
a) w ka¿dej chwili przys³uguje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; Administrator danych osobowych przestanie przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe w celach wskazanych w pkt 3, chyba, ¿e w stosunku do tych danych istniej± prawnie uzasadnione podstawy, które s± nadrzêdne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolno¶ci lub dane bêd± niezbêdne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ,
b) prawo dostêpu do swoich danych, otrzymania ich kopii, do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c) prawo do usuniêcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, je¶li nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania, w tym przetwarzania po wycofaniu udzielonej zgody,
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, e) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (Warszawa, ul. Stawki 2).
7. Podanie danych jest obowi±zkowe w sytuacji, gdy przes³ankê przetwarzania stanowi przepis prawa. Podanie danych ma charakter dobrowolny, je¶li jest niezbêdne do zawarcia umowy lub przetwarzania na podstawie udzielonej zgody. Nie podanie danych osobowych skutkuje brakiem mo¿liwo¶ci realizacji umowy lub celu wskazanego w tre¶ci zgody.
8. W procesie przetwarzania danych osobowych Administrator danych osobowych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, z uwzglêdnieniem profilowania, w oparciu o dane przekazane do przetwarzania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak wy¿ej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2024.MG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± us³ugi opiekuñcze dla osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagaj± pomocy innych osób, a s± jej pozbawione. Us³ugi opiekuñcze polegaæ bêd± na pomocy w zaspakajaniu codziennych potrzeb ¿yciowych, opiece higienicznej oraz, w miarê mo¿liwo¶ci zapewnieniu kontaktów z otoczeniem. Nadzór nad realizacj± us³ug bêdzie pe³ni³ O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w K³odzku.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. us³ug opiekuñczych okre¶lonych w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 o pomocy spo³ecznej
(tekst jednolity Dz. U. z 2023, poz. 901 ze zm.) tj. u osób, które ze wzglêdu na wiek, chorobê lub z innych przyczyn wymagaj± czê¶ciowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbêdnych potrzeb ¿yciowych ze strony innych osób, a s± tej¿e pomocy pozbawieni lub pomoc ta jest niewystarczaj±ca.
2. Przewidywana liczba godzin us³ug opiekuñczych w okresie zamówienia wynosi ok. 16 000 godzin. Przez godzinê ¶wiadczenia us³ug Zamawiaj±cy rozumie godzinê zegarow± (60 minut) liczon± jako faktycznie przepracowany czas w domu klienta, bez czasu dojazdu lub doj¶cia do miejsca zamieszkania klienta.
3. Wyszczególniona w SWZ ilo¶æ godzin us³ug opiekuñczych jest ilo¶ci± szacunkow± i mo¿e ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu i ze wzglêdu na specyfikê zamówienia, któr± cechuje zmienno¶æ potrzeb z uwagi na zmieniaj±cy siê stan zdrowia i sytuacjê ¿yciow± osób wymagaj±cych pomocy nie mo¿na jej okre¶liæ dok³adnie.
4. Zmiany ilo¶ciowe godzin nie wymagaj± aneksu do umowy.
5. Zamawiaj±cy zap³aci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny us³ug.
6. Wykonawca sk³adaj±c ofertê o¶wiadcza, ¿e przyjmuje do wiadomo¶ci, i¿ z tytu³u zmniejszenia liczby ¶rodowisk oraz liczby godzin, nie bêd± mu przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia, w tym pieniê¿ne wobec Zamawiaj±cego.
7. Us³ugi opiekuñcze winny byæ dostosowane do szczególnych potrzeb wynikaj±cych z rodzaju schorzenia lub niepe³nosprawno¶ci, w szczególno¶ci winny obejmowaæ:
- dba³o¶æ o higienê i wygl±d osoby wymagaj±cej pomocy oraz jej miejsca zamieszkania,
- pomoc w codziennych czynno¶ciach samoobs³ugowych,
- dokonywanie niezbêdnych zakupów,
- przygotowywanie lub dostarczanie posi³ków,
- utrzymywanie kontaktów z otoczeniem,
- pomoc w organizowaniu i spêdzaniu czasu wolnego,
- pomoc w za³atwianiu spraw urzêdowych,
- pielêgnacja, jako wspieranie procesu leczenia, w tym w szczególno¶ci: pomoc w dostêpie do ¶wiadczeñ zdrowotnych, pilnowanie terminów wizyt lekarskich i badañ diagnostycznych, pomoc w zaopatrzeniu w leki, pomoc w zaopatrzeniu w ¶rodki pomocnicze i przedmioty ortopedyczne,
Zakres us³ug bêdzie dostosowywany do indywidualnych potrzeb podopiecznego.
8. Us³ugi opiekuñcze wykonywane bêd± w miejscu zamieszkania podopiecznych, w dni powszednie, a w szczególnych przypadkach w soboty, niedziele i ¶wiêta.
9. Realizacjê us³ug na rzecz konkretnego podopiecznego Wykonawca bêdzie wykonywa³ zgodnie z ni¿ej okre¶lonymi procedurami:
- informacja o przyznaniu us³ug, terminie rozpoczêcia i wymiarze bêdzie przekazywana telefonicznie lub za pomoc± poczty elektronicznej przez pracownika OPS K³odzko. Informacja ta zostanie potwierdzona Kart± Zlecenia ¦wiadczenia Us³ug Opiekuñczych w formie pisemnej bez zbêdnej zw³oki,
- Wykonawca zobowi±zany bêdzie do odbioru Karty Zlecenia ¦wiadczenia Us³ug Opiekuñczych od Zamawiaj±cego przed terminem ¶wiadczenia us³ug,
- w sytuacji, gdy zakoñczenie ¶wiadczenia us³ug nast±pi w terminie wcze¶niejszym ni¿ wskazany w Karcie Zlecenia ¦wiadczenia Us³ug Opiekuñczych, Zamawiaj±cy poinformuje o tym Wykonawcê telefonicznie lub za pomoc± poczty elektronicznej, a nastêpnie potwierdzi Kart± Zlecenia ¦wiadczenia Us³ug Opiekuñczych.
10. Karta Zlecenia ¦wiadczenia Us³ug Opiekuñczych bêdzie zawiera³a informacje niezbêdne do ¶wiadczenia us³ug takie jak:
- imiê i nazwisko oraz adres zamieszkania osoby objêtej us³ugami,
- liczbê zleconych godzin,
- zakres wykonywanych us³ug,
- dni ¶wiadczenia us³ug,
Wymiar godzinowy okre¶lony w Karcie Zlecenia ¦wiadczenia Us³ug Opiekuñczych, oznacza czas faktycznej realizacji zleconego zakresu us³ug.
11. Czêstotliwo¶æ ¶wiadczonych us³ug oraz ich zakres musz± byæ zgodne z tre¶ci± Karty Zlecenia ¦wiadczenia Us³ug Opiekuñczych. W sytuacji, kiedy osoba ¶wiadcz±ca us³ugi na rzecz konkretnego podopiecznego nie mo¿e ich wykonaæ w okre¶lonych terminach, np. z powodu choroby, Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ ka¿dorazowo zastêpstwo.
12. Wykonawca zobowi±zuje siê podj±æ czynno¶ci zwi±zane ze ¶wiadczeniem us³ug w terminie wskazanym w Karcie Zlecenia ¦wiadczenia Us³ug Opiekuñczych, z wyj±tkiem przypadków nag³ych, w których czynno¶ci zwi±zane ze ¶wiadczeniem us³ug Wykonawca zobowi±zuje siê rozpocz±æ nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 24 godzin od chwili zawiadomienia o potrzebie ich realizacji, a w sytuacjach tego wymagaj±cych niezw³ocznie.
13. Wykonawca powinien wyznaczyæ osobê do kontaktu z numer telefonu i posiadaj±cej adres e-mail, która bêdzie dyspozycji w godzinach pracy Zamawiaj±cego.
14. Wykonawca zobowi±zuje siê realizowaæ przedmiot zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
15. Us³ugi opiekuñcze winny byæ wykonywane ze szczególn± staranno¶ci±, sumienno¶ci±, uczciwo¶ci± i zgodnie z zasadami poszanowania praw cz³owieka, jego godno¶ci, uczuæ i wiary.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób starszych
85311200-4 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób niepe³nosprawnych
85312000-9 - Us³ugi opieki spo³ecznej nieobejmuj±ce miejsc noclegowych
85312100-0 - Us³ugi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert zgodnie z punktem XVII SWZ na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykazaæ w sposób szczególny.
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykazaæ w sposób szczególny.
3. Sytuacji ekonomicznej i zawodowej.
Wykonawca zobowi±zuje siê do posiadania aktualnej polisy odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci z zwi±zanej z przedmiotem zamówienia z sum± ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³ przez ca³y okres wykonywania zamówienia. W przypadku up³ywu terminu obowi±zywania polisy w trakcie realizacji umowy Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu now± polisê najpó¼niej w dniu koñca obowi±zywania dotychczasowej polisy.
4. Zdolno¶ci technicznej i zawodowej.
1) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada wiedzê i do¶wiadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia tj., ¿e wykona³ w ci±gu ostatnich 3 lat, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie:
a) us³ugi okre¶lone w przedmiocie zamówienia na rzecz co najmniej 20 osób miesiêcznie ³±cznie u jednego lub ró¿nych zamawiaj±cych,
b) co najmniej jedno zamówienie ¶wiadczone by³o nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesiêcy u jednego zamawiaj±cego.
Spe³nienie warunku nale¿y traktowaæ ³±cznie.
Ocena tego warunku nast±pi na podstawie wykazu us³ug wg Za³±cznika nr 3 do SWZ.
Do wykazanych us³ug nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, w przypadku je¶li zamówienie by³o realizowane u innego Zamawiaj±cego.
2) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 5 osobami posiadaj±cymi kwalifikacje niezbêdne do wykonania zamówienia tj. wykszta³cenie lub kursy lub szkolenia zwi±zane z przedmiotem zamówienia tj. opieki nad osobami zale¿nymi, lub posiadaj±cymi co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie w wykonywaniu us³ug opiekuñczych.
Ocena tego warunku bêdzie dokonana na podstawie wykazu osób wg Za³±cznika nr 4 do SWZ.
Wykonawca zobowi±zany bêdzie ka¿dorazowo informowaæ o zmianach dotycz±cych zatrudnianego personelu, w stosunku do wykazu personelu przedstawionego w ofercie. Nowo zatrudniane osoby powinny spe³niaæ wymagania dotycz±ce kwalifikacji personelu. Wykonawca raz na 6 miesiêcy oraz na ka¿dorazowe ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zuje siê do przedk³adania listy osób aktualnie realizuj±cych us³ugi zawieraj±cej informacje o posiadanych kwalifikacjach i do¶wiadczeniu w wykonywaniu us³ug opiekuñczych wraz z wykazem ¶rodowisk, w których ¶wiadczone s± us³ugi.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia zostanie wezwany do przed³o¿enia w wyznaczonym nie krótszym ni¿ 5 dni terminie nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Wykonawca przedstawi:
1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie tych nale¿no¶ci.
3) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wg Za³±cznika nr 6 do SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia zostanie wezwany do przed³o¿enia w wyznaczonym nie krótszym ni¿ 5 dni terminie nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca przedstawi:
1) Wykaz us³ug: wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (Za³±cznik nr 3 do SWZ), zgodnie z VI.4.1 SWZ.
2) Wykaz osób: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonywania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Za³±cznik nr 4 SWZ), zgodnie z VI.4.2 SWZ.
3) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, zgodnie z VI.3 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych w postêpowaniu.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sk³ada siê formularzu „Formularz ofertowy” - zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) o¶wiadczenia z art. 125 ustawy Pzp, stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ,
2) zobowi±zanie innego podmiotu stanowi±ce Za³±cznik nr 7 do SWZ (je¶li dotyczy);
3) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby stanowi±ce Za³±cznik nr 7a do SWZ (je¶li dotyczy);
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie stanowi±ce Za³±cznik nr 8 do SWZ (je¶li dotyczy);
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wiêcej w SWZ punkt XIV
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - zgodnie z wzorem Za³±cznika nr 8 do SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, O¶wiadczenie na podstawie 125 ust.1 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie to wstêpnie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, na ¿±danie, Zamawiaj±cego dostarcz± umowê reguluj±c± ich wspó³pracê.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian w umowie w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci w przypadkach przewidzianych w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-12 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem modu³u sk³adania ofert Platformy e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-12 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-10
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w:1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp
2) w art. 109 ust. 1 pkt 1,4,5,7 Pzp
3) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U.2024.507)
2. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców. Powierzenie czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie zamówienia.
3. Termin wykonania zamówienia 1.01.2025-31.12.2025r.
INNE PRZETARGI Z K£ODZKA
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3228D, Trzebieszowice - Stary Waliszów, km 0+000 - 0+800 i 6+400 - 10+100 [powód¼ - wrzesieñ 2024 r.]
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko ORLIK 2012" wraz z odbudow± boiska pi³karskiego w kompleksie ORLIK w O³drzychowicach K³odzkich
- ,,Modernizacja wêz³ów sanitarnych w SP nr 1 w K³odzku" realizowana w ramach usuwania skutków powodzi z wrze¶nia 2024 r.
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3266D, km 0+300 - 6+306 [powód¼ - wrzesieñ 2024 r.]
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3269D Jod³ów - Pisary, km 18+500 - 21+500 [powód¼ - wrzesieñ 2024 r.]
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3240D Polanica-Zdrój - Szalejów Górny, km 6+620 - 10+085 [powód¼ - wrze-sieñ 2024 r.] - dokumentacja techniczna
wiêcej: przetargi w K³odzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug spo³ecznych - us³ug s±siedzkich i opieki wytchnieniowej na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim"
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Gminie Gniezno na rok 2025
- ¦wiadczenie us³ug spo³ecznych w ramach realizacji projektu pn.: "Model Us³ug Spo³ecznych w Gminie Be³¿yce" zadanie od nr 1 do nr 6
- ¦wiadczenie us³ug asystenckich w ramach projektu "Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepe³nosprawno¶ciami" dla 1 os. niepe³nosprawnej w wieku od 18 lat.
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych dla mieszkañców Józefowa w ramach Projektu pn. "Zwiêkszenie samodzielno¶ci seniorów w miejscu ich zamieszkania (RWS)"
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.