eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynDostawa monitorów, robotów do programowania oraz tabletów w ramach Projektu pn.: "Każdy uczeń jest inny - edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn



Ogłoszenie z dnia 2024-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa monitorów, robotów do programowania oraz tabletów w ramach Projektu pn.: „Każdy uczeń jest inny - edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kwidzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 19

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kwidzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_kwidzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa monitorów, robotów do programowania oraz tabletów w ramach Projektu pn.: „Każdy uczeń jest inny - edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-235b4898-6589-4c45-b46f-4ba8b9baad77

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001165/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa monitorów, robotów edukacyjnych oraz tabletów w ramach projektu pn. "Każdy uczeń jest inny- edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Każdy uczeń jest inny - edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn”. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+), Działania 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP-2021-2027).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552469

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 260163,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - Dostawa monitorów multimedialnych
1. Monitor interaktywny wraz z uchwytem – 19 szt.
Podstawowe parametry:
• Rozmiar ekranu (przekątna) 75”.
• Wyświetlacz LCD z podświetleniem LED.
• Format monitora 16:9.
• Rozdzielczość matrycy 4K UHD.
• Jasność 400 cd/m2.
• Czas reakcji matrycy maksimum 8 ms.
• Kąt widzenia min. 175 stopni.
• Waga maksymalnie 55 kg.
• Wbudowane głośniki 2 x 20 W, wbudowany w obudowę monitora układ mikrofonów z eliminacją echa akustycznego, zintegrowany czujnik NFC z obsługą CCID.
• Wbudowany w monitor komputer z funkcjonującym systemem operacyjnym, zapewniającym dostęp do sklepu z aplikacjami mobilnymi, pamięć operacyjna 8 GB DDR, pamięć na dane i programy 64 GB (z możliwością rozbudowy do 500 GB za pomocą karty microSD).
• Certyfikat GOOGLE EDLA – potwierdzone na stronie producenta monitora.
• Technologia – dotykowa, IR.
• Komunikacja monitora z komputerem za pomocą przewodu USB.
• System mocowania VESA.
• Gniazda połączeniowe: microSD, HDMI x3, USB-C 3.2 Gen 1 x2, USB-A 2.0 x1, USB-A 3.2 x4, USB-B 3.2 Gen 1 x3, stereo audio miniJack wyjście x1, RS232 x1, slot na komputer OPS (wolny), RJ45 wejście x1, RJ45 wyjście x1.
• Możliwość ładowania urządzeń zewnętrznych za pomocą złącza USB-C – minimum 65W.
• Współpraca z HDCP 2.3.
• Komunikacja: Bluetooth 5.2 (tryb podwójny), sieć przewodowa 1000baseT, sieć bezprzewodowa IEEE 802.11ax (Wi-Fi 6).
• Obsługa monitora za pomocą załączonych pisaków i za pomocą palca.
Funkcje monitora bez podłączania do komputera:
• Przeglądarka internetowa,
• Tryb białej tablicy wraz z współdzieleniem notatek w trybie rzeczywistym (edycja notatek również przez podłączonych uczestników poprzez np. smartfony lub komputery, możliwość identyfikacji autorów poszczególnych notatek) oraz z zestawem gotowych teł i ćwiczeń interaktywnych do różnych przedmiotów.
• Interaktywne widżety typu zegar, stoper, kostki do gry, przyrządy kreślarskie.
• Bezprzewodowe wyświetlanie ekranu urządzenia przenośnego lub komputera:
 bez instalacji aplikacji dla urządzeń mobilnych z natywną obsługą AirPlay, Google Cast / Chromecast i Miracast,
 za pomocą aplikacji zainstalowanej na urządzeniu przenośnym lub komputerze,
 poprzez wybrane przeglądarki internetowe (minimum 2 popularne przeglądarki).
• Odtwarzanie treści interaktywnych (możliwość pobierania wykonanych w programie komputerowym interaktywnych lekcji na monitor poprzez sieć).
• W trybie białej tablicy realizacja funkcji myszy oraz gestów wielodotyku przy użyciu palca (palców), pisanie za pomocą pisaków dołączonych do monitora, ścieranie zapisków dłonią. Wszystkie te funkcje dostępne bez konieczności przełączania trybów.
• Rozpoznawanie gestów wielodotyku: dotknięcie obiektu w dwóch punktach i obracanie punktów dotyku wokół środka – obracanie obiektu, dotknięcie obiektu w dwóch punktach i oddalanie lub przybliżanie punktów dotyku – zwiększanie i zmniejszanie obiektu.
• Możliwość instalacji aplikacji firm trzecich na monitorze.
• Magazyn z wyselekcjonowanymi aplikacjami do pobrania, instalacji i pracy z nimi na monitorze, zawierający minimum: Microsoft Whiteboard, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft OneNote, Cisco Webex Meetings, Zoom Cloud Meetings, Microsoft Teams.
W zastawie z monitorem min. dwa pisaki.
W zestawie półka mocowana do obudowy monitora lub przygotowane przez producenta monitora miejsca do odłożenia pisaków.
Obsługa dotknięć (wielodotyk) mudi umożliwiać pracę kilku użytkowników jednocześnie z materiałem interaktywnym na tablicy wykorzystując dołączone pisaki, inne przedmioty lub swoje palce do pisania.
Obsługa wielodotyku w systemie operacyjnym środowiska Windows – minimum 40 punktów.
Obsługa wielodotyku w systemie operacyjnym środowiska Android – minimum 30 punktów.

Autoryzowany przez producenta monitora serwis w Polsce, certyfikowany zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 (lub analogiczną normą systemu zapewnienia jakości) w zakresie urządzeń audiowizualnych.

Oprogramowanie interaktywne do monitora
Oprogramowanie do monitora interaktywnego, które pozwala na przygotowanie treści lekcji, jej wyświetlenie w czasie zajęć i archiwizację po ich zakończeniu. Wszystkie wyspecyfikowane funkcje musi posiadać jedno oferowane oprogramowanie. Wszystkie opisane poniżej funkcje muszą być realizowane bez konieczności wychodzenia lub minimalizowania programu. Wszystkie opisane funkcje oprogramowania muszą być w pełni dostępne przez okres co najmniej trwania gwarancji na urządzenie. Możliwość instalacji opisanego oprogramowania co najmniej na 10 komputerach bez dodatkowych opłat.
Multi-touch (wielodotyk)
• Program musi obsługiwać co najmniej dwadzieścia równoczesnych dotknięć.
• Aplikacja musi obsługiwać mult-ituch (wielodotyk).
• Oprogramowanie musi obsługiwać gesty multi-touch.
Tworzenie materiałów lekcyjnych:
• Program do interaktywnych wyświetlaczy musi pozwalać na przygotowanie i prezentację treści lekcji lokalnie z dysku komputera. Niedopuszczalne są rozwiązania zdalne, chmurowe dostępne poprzez sieć Internet.
• Aplikacja musi pozwalać na import plików typu *.ppt, *.pptx, *.pdf, *.flp, *.xps oraz *.iwb. Po zaimportowaniu tych plików użytkownik może modyfikować zawartość i przekształcać ją w zawartość interaktywną lekcji.
• Stworzoną zawartość lekcji można eksportować jako stronę WWW, pliki obrazu, PowerPoint, PDF oraz Interactive Whiteboard / Common File Format (IWB / CFF).
• Oprogramowanie do interaktywnych wyświetlaczy musi pozwalać na wstawienie przez użytkowników tabel bezpośrednio do treści lekcji. Program pozwala przekształcić odręcznie naszkicowaną tabelę na wstępnie sformatowaną.
• Program musi zawierać kartę właściwości, która pozwala z jednego miejsca modyfikować style tekstu, animacje obiektów, efekty wypełnienia kształtów i style linii.
• Program musi zawierać pełny edytor równań matematycznych obsługiwany przy pomocy klawiatury oraz rozpoznający pismo odręczne konwertując je na wyrażenia matematyczne.
• Program musi zawierać wyszukiwarkę zdjęć i grafik w zasobach sieci Internet, która pozwala na bezpośrednie wstawianie ich do treści lekcji. Każdy wstawiony obraz automatycznie posiada link do strony internetowej, z której został skopiowany.
• Program musi zawierać wyszukiwarkę materiałów wideo w sieci Internet, która pozwala na wstawienie filmu w postaci linku do treści lekcji i odtworzenie go bezpośrednio w programie.
• Aplikacja musi automatycznie sprawdzać pisownię tekstu w przynajmniej następujących językach: polskim, ukraińskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim i rosyjskim. W przypadku błędnie napisanych słów system sprawdzania „podpowiada” użytkownikowi do wyboru poprawne formy wyrazu.
• Program musi zawierać galerię z gotowymi materiałami typu: organizery graficzne do pisania, tablice manipulacyjne, materiały do sprawdzenia co uczniowie już wiedzą i do ewaluacji lekcji, widgety typu zegar, stoper, kości do gry, tarcza do losowania wpisanych przez nauczyciela elementów (tekst, liczba, symbol).
Prowadzenie lekcji - oprogramowanie musi:
• Umożliwić użytkownikom wstawianie przeglądarek internetowych bezpośrednio do treści lekcji (wbudowana przeglądarka internetowa). Przeglądarka internetowa wyświetla „żywą”, interaktywną zawartość internetową bezpośrednio na stronie. Użytkownicy muszą móc rysować i pisać po osadzonej zawartości strony internetowej oraz przeciągać i upuszczać obrazy z wbudowanej przeglądarki internetowej na stronę.
• Umożliwić użytkownikom zresetowanie strony do ostatniego zapisanego stanu.
• Pozwalać użytkownikom na wyczyszczenie całego cyfrowego tuszu ze strony.
• Zawierać narzędzie do pisania pozostawiające ślad, który zostaje wygładzony i wyrównany dla poprawy czytelności adnotacji.
• Mieścić narzędzie do pisania, które:
 uruchamia efekt reflektora, po narysowaniu okręgu,
 włącza lupę, po narysowaniu prostokąta,
 pozwala, aby pisane nim adnotacje blakły i znikały w ciągu kilku sekund.
• Obejmować opcję automatycznego wypełnienia dowolnego rysowanego ręcznie zamkniętego kształtu kolorem.
• Zawierać narzędzie pisaka, który pozwala rysować kreską wyglądające jak ślad kredki świecowej w dowolnym kolorze.
• Mieć funkcję konwertowania ręcznie napisanego tekstu na tekst maszynowy w przynajmniej następujących językach polskim, ukraińskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim i rosyjskim.
Zawartość lekcji
• Aplikacja musi umożliwiać automatyczny i bezpośredni dostęp do lokalnego folderu sieciowego, w którym nauczyciele mogą przechowywać i modyfikować wspólną zawartość edukacyjną.
• Oprogramowanie musi zapewniać dostęp do gotowych zasobów do nauki w społecznościowej witrynie internetowej.
Monitor musi zostać zamontowany na uchwycie z elektryczną regulacją wysokości:
• Uchwyt musi pozwalać na montaż monitora i jego regulację w pionie
• Montaż uchwytu zarówno do podłogi jak i do ściany
• Maksymalne obciążenie – minimum 110 kg
• Odległość od ściany – nie więcej niż 18 cm
• Elektryczna regulacja wysokości góra - dół
• Minimalne położenie środka VESA – maks. 98 cm
• maksymalne położenie środka VESA – Min 163 cm
• Regulacja w zakresie – minimum 65 cm
W ramach dostawy należy uwzględnić dostawę do wskazanych szkół oraz montaż monitorów na uchwytach na ścianie lub podłodze, zgodnie z ustaleniami bezpośrednio w trakcie montażu.
Szkoła Podstawowa nr 2: 2 szt.
Szkoła Podstawowa nr 4: 2 szt.
Szkoła Podstawowa nr 5: 2 szt.
Szkoła Podstawowa nr 6: 11 szt.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego: 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 154472,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Dostawa robotów edukacyjnych do programowania oraz tabletów
2. Roboty edukacyjne – 50 szt.
Robot w zwartej obudowie, odporny na uszkodzenia, wyposażony w minimum dwa koła oraz silniki napędzające z regulacją prędkości oraz przyciski (pojemnościowe) – pozwalające na sterowanie wbudowanymi funkcjonalnościami urządzenia.
Gniazdo na kartę pamięci micro SD – pozwalające na:
• zapisanie na karcie micro SD danych z czujników robota,
• udostępnienie dźwięku który może zostać wykorzystany przy programowaniu,
• wgranie gotowego programu który zostanie wykonany przez robota po jego uruchomieniu
Minimum 7 czujników zbliżeniowych (w tym min. 5 przednich i min. 2 tylne) oraz minimum 2 czujniki podłoża (umożliwiające śledzenie linii).
Robot wyposażony dodatkowo w:
• miejsce/uchwyt na pisak/mazak
• mocowania dla klocków LEGO (BRICK i TECHNIC)
• czujnik temperatury
• światła LED
• mikrofon
• głośnik
• wskaźnik naładowania baterii
• akcelerometr
Czujnik podczerwieni umożliwiający komunikację pomiędzy robotami w bezpośrednim kontakcie.
Programowanie bezprzewodowe – komunikacja pomiędzy komputerem a robotem drogą radiową (wraz z robotem dostarczony nadajnik radiowy USB).
Robot musi być wpierany przez minimum 4 języki programowania w tym Scratch oraz prosty język obrazkowy dla młodszych uczniów.
Minimum 5 gotowych trybów pracy między innymi robot podążający za obiektem, robot unikający przeszkód, robot podążający za linią, robot wykonujący polecenia po naciśnięciu odpowiedniego przycisku na nim.
Oprogramowanie w języku polskim.
Wbudowany symulator umożliwiający sprawdzanie napisanego kodu programu bez konieczności używania robota. Dzięki symulatorowi nauczyciel może zadawać prace domowe gdzie uczniowie mogą pisać i sprawdzać programy bez konieczności posiadania robota. Symulator musi być wyposażony w minimum 3 plansze z różnymi przeszkodami.
Urządzenie wyposażone w port micro USB służący do ładowania – możliwość naładowania urządzenia za pomocą komputera.
Możliwość dokupienia do robota pilota zdalnego sterowania.
Certyfikat CE dla urządzenia.
3. Tablety do programowania robotów – 50 szt.
Wielkość ekranu dotykowego min. 10”
Rozdzielczość min. 1920 x 1200
Procesor min. 8 rdzeniowy
Pamięć RAM min. 8 GB
Pojemność dysku min. 128 GB
WiFi min. Wi-Fi 6
Pojemność baterii min. 7000 mAh
Zainstalowany system operacyjny pozwalający wgrać i używać oprogramowanie do programowania robotów edukacyjnych
Sprzęt musi umożliwiać możliwość instalacji (aktualizacji) do najnowszej - dostępnej na dzień dostawy - wersji systemu operacyjnego.

W ramach dostawy należy uwzględnić dostawę do wskazanych szkół:
Szkoła Podstawowa nr 2: 10 szt. robotów edukacyjnych oraz 10 szt. tabletów
Szkoła Podstawowa nr 4: 10 szt. robotów edukacyjnych oraz 10 szt. tabletów
Szkoła Podstawowa nr 5: 10 szt. robotów edukacyjnych oraz 10 szt. tabletów
Szkoła Podstawowa nr 6: 10 szt. robotów edukacyjnych oraz 10 szt. tabletów
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego: 10 szt. robotów edukacyjnych oraz 10 szt. tabletów

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 105691 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187207,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187207,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923

7.3.3) Ulica: Lindleya 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187207,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108547,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Rivagis Pawel Król

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811792397

7.3.3) Ulica: Krańcowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.