Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00540875/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rewitalizacja obszaru zabytkowego w Bogutach-Piankach poprzez przeprowadzenie na nim prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOGUTY-PIANKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Papieża Jana Pawła II 45
1.5.2.) Miejscowość: Boguty-Pianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-325
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 86 2775003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@boguty-pianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://boguty-pianki.bipgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85be098f-ad43-4987-a286-1e4504c8a32b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja obszaru zabytkowego w Bogutach-Piankach poprzez przeprowadzenie na nim prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85be098f-ad43-4987-a286-1e4504c8a32b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060301/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rewitalizacja obszaru zabytkowego w Bogutach-Piankach poprzez przeprowadzenie na nim prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540875
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPM.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach inwestycji wykonane zostaną prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane na obszarze wpisanym do rejestru zabytków pod nr 643/87 w dniu 07.09.1987 oraz obiektów, w tym tych odrębnie wpisanych do rejestru zabytków, zlokalizowanych na tym obszarze jak pomnik Walentyny Czajewskiej czy Augustyna Wawrowskiego. Całe założenie i układ przestrzenny został stworzony w połowie XIX i obejmuje aktualnie powierzchnię ok. 3 129 m2. Ze względu na unikatową pierwotną formę tego obszaru jako cmentarza nasypowego powstałego sztucznie poprzez uformowanie kopca ziemnego niezbędne będzie odtworzenie i przywrócenie narysów ziemnych. Zakres prac będzie zmierzać do wyeksponowania istniejących oryginalnych elementów zabytkowego układu i przywrócenia w możliwie największym stopniu stanu pierwotnego obiektu. Wszystkie prace wykonane będą w oparciu o przygotowany wcześniej program konserwatorski po uzyskaniu wszelkich wymaganych prawem pozwoleń, uzgodnień i decyzji administracyjnych. Wszystkie podejmowane działanie służyć będą zabezpieczeniu, zachowaniu i utrwaleniu substancji zabytku. Obecnie układ przestrzenny zabytku jest trudno czytelny i od kilkudziesięciu lat nie były prowadzone w jego obrębie prace konserwatorskie w związku z czym wymaga on pilnej interwencji pozwalającej na zachowanie zabytkowej materii. Szczególnie destrukcyjny wpływ na ten obszar mają rośliny inwazyjne i chwasty. Dlatego w pierwszej kolejności dla zachowania tej materii niezbędne są działania obejmujące istniejącą zieleń zapewniający dostęp do zabytkowych mogił, nagrobków i pozostałych elementów małej architektury zabezpieczających teren, jak kamiennych mur. Niezbędne będzie wykonanie szeregu prac przygotowawczych, rozbiórkowych oraz ziemnych i kamieniarskich w tym odtworzenie ciągów komunikacyjnych na całym obszarze. Kluczowym elementem będą prace konserwatorskie i odtworzeniowe elementów małej architektury takich jak ogrodzenia, brama wejściowa czy konserwacja nagrobków, rzeźb i płyt pamiątkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112714-3 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy
45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998542,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 998542,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 998542,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „AG-COMPLEX” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010662762
7.3.3) Ulica: Płytowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nazwa podwykonawcy: KONTRASTOWNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Sp. z o.o.
Opis powierzonej części zamówienia:
1.2. Sporządzenie dokumentacji konserwatorskiej przeprowadzonych działań konserwatorskich i restauratorskich uwzględniającej dokumentację rysunkową, fotograficzną i opisową.
5. PRACE KONSERWATORSKIE BRAMY
6. PRACE KONSERWATORSKIE NAGROBKÓW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 998542,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski, nadzór konserwatorski przy robotach budowlanych i pracach konserwatorskich w budynku Centrum Kultury Dwór Artusa
- Remont dachu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 13 w Krakowie przy ul. Kazimierza Odnowiciela 2
- Adaptacja i przebudowa budynku na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2025 rok
- Roboty ręczne nr inw. B-137 i B-144 usyt. na odc. BIb daw. KL Auschwitz II-Birkenau na terenie PMAB w Oświęcimiu. (Zad nr 1 i Zad 2)
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu wentylacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Łodzi
- Adaptacja pomieszczeń oraz stajni w Zespole Szkół Rzemiosła w Łodzi
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.