eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowala-Stępocina"Wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Kowala w sezonie zimowym 2024/2025"-zadanie podzielone na pięć części



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Kowala w sezonie zimowym 2024/2025”-zadanie podzielone na pięć części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486101760

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Kowala w sezonie zimowym 2024/2025”-zadanie podzielone na pięć części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b21e55c9-c6ff-47ab-b717-079b6dd78c90

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039514/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568294

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 719171,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I Odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości na drogach o nawierzchni bitumicznej

Zadanie będzie polegało na odśnieżaniu, zwalczaniu, zapobieganiu i likwidacji śliskości zimowej na drogach gminnych, wewnętrznych, pętlach autobusowych oraz parkingach w czasie występowania śliskości pośniegowej i gołoledzi na terenie Gminy Kowala. Zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej zostanie wykonane z użyciem materiału uszorstniającego w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Zapewnienie odpowiedniej ilości piasku i soli leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca każdorazowo rozpocznie wykonanie usługi na bezpośrednie polecenie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. Każdy operator odśnieżania ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego i rozpoczęcia odśnieżania w czasie nie dłuższym niż 120 minut od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym). Sprzęt oraz pługi należące do Wykonawcy oraz ich nośniki powinny być sprawne technicznie oraz przystosowane do odśnieżania. Wymagane jest wyposażenie pojazdów w pomarańczową lampę błyskową. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów i pieszych szczególnie na skrzyżowaniach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych. Zaleca się, aby wykonawca zapoznał się z siecią dróg gminnych w celu właściwego przygotowania oferty. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie przy użyciu sprzętu Wykonawcy. Do obsługi sprzętu przewidzianego do świadczenia usług z zakresu zimowego utrzymania Wykonawca zabezpiecza odpowiednią ilość kierowców i operatorów maszyn wyposażonych w środki łączności np. telefony komórkowe.
Drogi i inne obiekty objęte przedmiotem zamówienia zostały przez Zamawiającego podzielone na 2 kategorie:

1. Odśnieżanie z posypywaniem (zwalczanie śliskości) w pierwszej kolejności odbywać się będzie na drogach, po których jeżdżą autobusy komunikacji zbiorowej.

2. Odśnieżanie z posypywaniem (zwalczanie śliskości) w drugiej kolejności odbywać się będzie na drogach o nawierzchni bitumicznej.
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania:
- odśnieżanie z posypywaniem (zwalczanie śliskości)
- posypywanie (zwalczanie śliskości)
- odśnieżanie
Zakres miejscowy: drogi o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Kowala.
Długość dróg: 71,5 km.
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2
Załącznik graficzny
-drogi zaznaczone kolorem zielonym
-pętle autobusowe zaznaczone zostały kolorem pomarańczowym
-parkingi zaznaczone zostały kolorem żółtym

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 534418,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II Odśnieżanie na drogach gruntowych w rejonie II

Zadanie polega na odśnieżaniu dróg.
Wykonawca każdorazowo rozpocznie wykonanie usługi na bezpośrednie polecenie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. Każdy operator odśnieżania ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego i rozpoczęcia odśnieżania w czasie nie dłuższym niż 120 minut od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym). Sprzęt należący do Wykonawcy oraz ich nośniki powinny być sprawne technicznie oraz przystosowane do odśnieżania. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie przy użyciu sprzętu Wykonawcy.
Załącznik graficzny- drogi zostały oznaczone kolorem niebieskim, a rejon cyfrą II
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania:
-odśnieżanie
Zakres miejscowy: drogi o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy Kowala.
Długość dróg: 15 km.
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2
Odśnieżanie dróg odbywać się będzie na drogach o nawierzchni gruntowej zgodnie z załącznikiem graficznym.
Drogi leżące na terenie obrębów:
-Grabina
-Bardzice
-Maliszów
-Romanów
-Parznice

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 58890 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III Odśnieżanie na drogach gruntowych w rejonie III
Zadanie polega na odśnieżaniu dróg.
Wykonawca każdorazowo rozpocznie wykonanie usługi na bezpośrednie polecenie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. Każdy operator odśnieżania ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego i rozpoczęcia odśnieżania w czasie nie dłuższym niż 120 minut od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym). Sprzęt należący do Wykonawcy oraz ich nośniki powinny być sprawne technicznie oraz przystosowane do odśnieżania. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie przy użyciu sprzętu Wykonawcy.

Załącznik graficzny- drogi zostały oznaczone kolorem niebieskim, a rejon cyfrą III
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania:
-odśnieżanie
Zakres miejscowy: drogi o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy Kowala.
Długość dróg: 9 km.
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2
Odśnieżanie dróg odbywać się będzie na drogach o nawierzchni gruntowej zgodnie z załącznikiem graficznym.
Drogi leżące na terenie obrębów:
-Huta Mazowszańska
-Mazowszany
-Trablice
-Kotarwice
-Ludwinów

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 35334 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV Odśnieżanie na drogach gruntowych w rejonie IV
Zadanie polega na odśnieżaniu dróg.
Wykonawca każdorazowo rozpocznie wykonanie usługi na bezpośrednio polecenie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. Każdy operator odśnieżania ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego i rozpoczęcia odśnieżania w czasie nie dłuższym niż 120 minut od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym). Sprzęt należący do Wykonawcy oraz ich nośniki powinny być sprawne technicznie oraz przystosowane do odśnieżania. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie przy użyciu sprzętu Wykonawcy.

Załącznik graficzny- drogi zostały oznaczone kolorem niebieskim, a rejon cyfrą IV
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania:
-odśnieżanie
Zakres miejscowy: drogi o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy Kowala.
Długość dróg: 18 km.
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2

Odśnieżanie dróg odbywać się będzie na drogach o nawierzchni gruntowej zgodnie z załącznikiem graficznym.
Drogi leżące na terenie obrębów:
-Kolonia Kończyce
-Augustów
-Błonie
-Zabierzów
-Młodocin Mniejszy
-Rożki
-Dąbrówka Zabłotnia
-Kowala
-Kosów Mniejszy
-Kosów Większy
-Ruda Mała

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 70668 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ V Odśnieżanie chodników przy drogach na terenie gminy Kowala
Załącznik graficzny- chodniki zostały oznaczone kolorem pomarańczowym
Długość chodników: 25 km.
Szacunkowa liczba wyjazdów: 3
Odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości na chodnikach odbywać się będzie przy drogach na terenie Gminy Kowala zgodnie z załącznikiem graficznym.
Zadanie polega na odśnieżeniu oraz zwalczaniu śliskości na chodnikach przy drogach na terenie Gminy Kowala. Zadanie będzie polegało na odśnieżaniu, zwalczaniu, zapobieganiu i likwidacji śliskości zimowej na chodnikach w czasie występowania śliskości pośniegowej i gołoledzi na terenie Gminy Kowala. Zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej zostanie wykonane z użyciem materiału uszorstniającego w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Zapewnienie odpowiedniej ilości piasku i soli leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca każdorazowo rozpocznie wykonanie usługi na bezpośrednio polecenie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. Operator odśnieżania ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego i rozpoczęcia odśnieżania w czasie nie dłuższym niż 120 minut od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym). Sprzęt należący do Wykonawcy powinien być sprawny technicznie oraz przystosowany do odśnieżania. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie przy użyciu sprzętu Wykonawcy. Zamawiający nie gwarantuje ciągłości zleceń. Częstotliwość zleceń uzależniona będzie od warunków atmosferycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 19860,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273024,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355665,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273024 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe INTERBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960036064

7.3.3) Ulica: LIMANOWSKIEGO 154

7.3.4) Miejscowość: RADOM

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273024 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55080 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55080 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55080 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI ZIEMNE I WODOCIĄGOWE NOREK Kobiela Szczepan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482189005

7.3.3) Ulica: GRABINA 1D

7.3.4) Miejscowość: KOWALA

7.3.5) Kod pocztowy: 26-624

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55080 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19440 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-TRANSPORTOWE MELBART Wójcicki Sylwester

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481263107

7.3.3) Ulica: KOWALÓWKA 17B

7.3.4) Miejscowość: KOWALA

7.3.5) Kod pocztowy: 26-624

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-TRANSPORTOWE MELBART Wójcicki Sylwester

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481263107

7.3.3) Ulica: KOWALÓWKA 17B

7.3.4) Miejscowość: KOWALA

7.3.5) Kod pocztowy: 26-624

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.