Ogłoszenie z dnia 2024-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00570383/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pielęgnacyjnych na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BIELAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005837240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Żeromskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Bielawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsbielawa@dpsbielawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsbielawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de79491a-aa96-4cea-a2c0-bfabf7b8d0af1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pielęgnacyjnych na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de79491a-aa96-4cea-a2c0-bfabf7b8d0af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063202/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 usługi pielęgniarskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570383
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AGO.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 444838,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pielęgnacyjnych na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie (dalej zwanym: „DPS”) zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe organizowanie i udzielanie niezbędnych usług pielęgnacyjnych w zakresie opieki wykraczającej poza uprawnienia wynikające z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146) oraz ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 814) rozumianej jako świadczenia pielęgnacyjne i opiekuńcze wykonywane codziennie w warunkach stacjonarnych (w tym w dni świąteczne/ustawowo wolne od pracy) przez 12 godzin, przez min. 2 osoby (po 1 na budynek) zapewnione przez Wykonawcę tj.:
1) w budynku w Bielawie przy ul. S. Żeromskiego 2 - od godziny 06:00 do godz. 18:00,
2) w budynku w Niemczy, ul. Kolejowa 14/16, od godz. 07:00 do godz. 19:00.
3. Zamawiający informuje, że usługi będą realizowane dla 125 mieszkańców DPS (w obu budynkach łącznie; w budynku w Niemczy jest to 76 osób oraz w budynku w Bielawie 49 osób). Liczba osób w ww. budynkach może ulegać zmianie, jednakże łącznie nie powinna przekroczyć 130 osób.
4. Osoby uprawnione do kontaktu zostaną wskazane przez Zamawiającego i Wykonawcę w umowie.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia aktualnego wykazu osób realizujących zamówienie na rzecz Zamawiającego na każde jego żądanie w trakcie trwania umowy.
6. Zamawiający zastrzega, że wartość kosztów przyjętych do ustalenia ceny oferty, nie może być niższa od wartości ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 z późn. zm.) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. (Dz. U. poz. 1893).
7. Osoby wykonujące usługi pielęgnacyjne, wykonują te usługi według swojej najlepszej wiedzy, z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8. Do obowiązków pielęgniarki należy w szczególności:
1) uczestniczenie w przyjmowaniu nowych mieszkańców do DPS, zgodnie z procedurami obowiązującymi u Zamawiającego – w tym: sprawdzenie stanu czystości osobistej mieszkańca, dokonywanie pomiaru parametrów życiowych (np. temperatura, ciśnienie tętnicze), zakładanie dokumentacji historii chorób, indywidualnych kart zleceń lekarskich, kart obserwacji,
2) udzielanie niezwłocznie pierwszej pomocy przedlekarskiej i sprawowanie bezpośrednio opieki nad mieszkańcami (w tym powiadamianie lekarza lub służby pogotowia ratunkowego, a następnie powiadamianie kierownika zespołu terapeutyczno-opiekuńczego o konieczności udzielenia pomocy przedlekarskiej i np. przekazaniu mieszkańca na oddział szpitalny),
3) stałe kontrolowanie stanu zdrowia mieszkańców – w tym podopiecznych chorych przewlekle,
4) zabezpieczanie przed powstawaniem odleżyn, odparzeń (w tym poprzez zmiany pozycji mieszkańców leżących),
5) pomaganie przy dopajaniu i karmieniu mieszkańców leżących,
6) pomaganie przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych (w tym zmiana pieluchomajtek),
7) podejmowanie decyzji co do zastosowania przymusu bezpośredniego w sytuacjach dozwolonych przez przepisy prawa oraz nadzorowanie wykonania tego przymusu i informowanie lekarza i właściwe dokumentowanie,
8) kontrola stanu zdrowia oraz czystości skóry i głowy mieszkańcom powracającym z przepustki.
9) wykonywanie zaleceń lekarskich i ich odnotowywanie w księgach zabiegów pielęgniarskich,
a) uczestniczenie w wizytach lekarskich,
b) rozkładanie na tace i podawanie mieszkańcom leków doustnych oraz nadzorowanie ich przyjęcia,
c) wykonywanie iniekcji, wlewów i innych zleconych zabiegów (środki dezynfekcji, sprzęt wykonawcy),
d) wykonywanie pomiarów temperatury, tętna, ciśnienia tętniczego krwi, poziomu cukru we krwi (glukometrem), pobieranie próbek do badań laboratoryjnych wg zleceń lekarskich i potrzeb (sprzęt własny wykonawcy),
e) zmienianie opatrunków (materiały wykonawcy),
10) przygotowywanie mieszkańców do badań diagnostycznych oraz na konsultacje specjalistyczne, w tym przygotowywanie pełnej dokumentacji dotyczącej zdrowia mieszkańca w zakresie niezbędnym do wizyty u lekarza specjalisty,
11) powiadamianie lekarza, bądź służby pogotowia ratunkowego i opiekuna w przypadku pogorszeniu się stanu zdrowia mieszkańca,
12) niezwłoczne powiadamianie kierownika zespołu terapeutyczno-opiekuńczego i lekarza o podejrzeniu wystąpienia choroby zakaźnej,
13) dokumentowanie podejmowanych działań w książce raportów pielęgniarskich, przyjmowanie i zdawanie raportów z przebiegu opieki pielęgniarskiej,
14) uczestniczenie w szkoleniach organizowanych przez DPS.
15) udzielanie pierwszej pomocy wszystkim pracownikom DPS przebywającym na terenie obiektu pracodawcy w czasie wykonywanych czynności służbowych.
9. W trakcie dyżurów i świadczenia usług, pielęgniarka odpowiada za:
1) przestrzeganie tajemnicy zawodowej,
2) właściwe gospodarowanie lekami, regularne zgłaszanie zapotrzebowania zgodnie ze zleceniem lekarskim i zużyciem, odpowiednie przechowywanie leków, wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i ich zabezpieczanie przed nieuprawnionym dostępem,
3) utrzymywanie porządku w dyżurce pielęgniarskiej,
4) dbanie o powierzony sprzęt i mienie DPS,
5) przestrzeganie przepisów wewnętrznie obowiązujących w DPS,
6) zapewnienie pełnej gospodarki odpadami medycznymi – przechowywanie, odbiór, utylizacja i właściwe dokumentowanie,
7) przestrzeganie przepisów bhp i p.poż., stosowanie imiennego identyfikatora, odzieży ochronnej i obuwia profilaktycznego zapewnionego przez Wykonawcę,
8) współdziałanie z całym personelem Zamawiającego i jego współpracownikami oraz dbałość o tworzenie przyjaznej atmosfery wśród mieszkańców i współpracowników.
10. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane comiesięcznie – na podstawie przedłożonej Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 588000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 588000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Life-Med s.c. Łukasz Radziejewski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Life-Med s.c. Kamila Szałankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831852833
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ LIFE-MED S.C.
jakie przetargi wygrała firma
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ LIFE-MED S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 588000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług społecznych w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce" zadanie od nr 1 do nr 6
- Świadczenie usług asystenckich w ramach projektu "Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami" dla 1 os. niepełnosprawnej w wieku od 18 lat.
- Świadczenie usług opiekuńczych dla mieszkańców Józefowa w ramach Projektu pn. "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RWS)"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
- Świadczenie usług społecznych w formie specjalistycznych usług opiekuńczych mieszkańcom miasta Ostrołęki w wieku 60+ w miejscu ich zamieszkania
- Dostawa i montaż czujek bezpieczeństwa wraz z systemem teleopieki i monitoringu dla osób starszych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.