eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyrzyskSukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, środków opatrunkowych oraz pozostałych artykułów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, środków opatrunkowych oraz pozostałych artykułów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY W WYRZYSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301457850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 22 Stycznia 41

1.5.2.) Miejscowość: Wyrzysk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalwyrzysk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwyrzysk.com

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, środków opatrunkowych oraz pozostałych artykułów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed172e9c-574c-4407-abba-75a2fc1e750f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223140/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, środków opatrunkowych oraz pozostałych artykułów medycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, dokumentów oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pomocą Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2. W korespondencji związanej z postępowaniem Wykonawcy posługują się numerem postępowania (ID postępowania, tj. ZP/382-09/2024).
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 6 niniejszego Rozdziału;
3.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
5. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
5.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
5.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.1. Administrator danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o. (Szpital) z siedzibą: ul. 22 Stycznia 41, 89-300 Wyrzysk.
1.2. W Szpitalu wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e- mail: iodo@szpitalwyrzysk.pl , lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w pkt 1.
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o zawarte umowy, w celach związanych z realizacją obowiązków Szpitala jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie, a także w celu realizacji obowiązku powadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji, co stanowi o zgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych w oparciu o przesłanki legalizujące przetwarzanie danych osobowych wymienione w art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
1.4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych Szpitala w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących Szpitala i w stosunku do niego.
1.5. Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
1.6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w o ustawę Pzp.
1.7. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. kancelarie radców prawnych, firmy zapewniające Spółce obsługę informatyczną, firmy świadczące usługi z zakresu archiwizacji dokumentów, podmiot zapewniający Spółce obsługę w zakresie zamówień publicznych, podmiot wykonujący zadania Inspektora Ochrony Danych, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
1.8. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z RODO nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO. Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane przetwarzamy przysługuje prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
2. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ww. Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. Ustawy Pzp.
3. W oparciu o Pani/Pana dane osobowe Szpital nie będzie podejmowała wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
4. Szpital nie przewiduje przekazywania Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię) ani do organizacji międzynarodowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/382-09/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 26

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Plaster na białej tkaninie, 5m x 1,25 cm o ząbkowanych brzegach na szpulce pakowany pojedynczo w opakowaniu kartonowym
Plaster na białej tkaninie, 5m x 2,5 cm o ząbkowanych brzegach na szpulce pakowany pojedynczo w opakowaniu kartonowym
Plaster na białej tkaninie, 5m x 5 cm o ząbkowanych brzegach na szpulce pakowany pojedynczo w opakowaniu kartonowym
Plaster włókninowy 5m x 1,25cm na szpulce/ na rolce pakowany pojedynczo w opakowaniu kartonowym
Plaster włókninowy 5m x 2,5 cm na szpulce/ na rolce pakowany pojedynczo w opakowaniu kartonowym
Plaster włókninowy 5m x 5cm na szpulce pakowany pojedynczo w opakowaniu kartonowym
Plaster z opatrunkiem na tkaninie szer. 6cm x5m pakowany pojedynczo w opakowaniu kartonowym
Samoprzylepny,sterylny opatrunek do zaopatrzenia ran pooperacyjnych a 1szt., 15x8cm o kierunku odklejania warstwy zabezpieczającej od krótszego/ dłuższego boku.
Samoprzylepny,sterylny opatrunek do zaopatrzenia ran pooperacyjnych a 1szt., 25x10cm o kierunku odklejania warstwy zabezpieczającej od krótszego/ dłuższego boku.
Samoprzylepny,sterylny opatrunek do zaopatrzenia ran pooperacyjnych a 1szt., 35x10cm o kierunku odklejania warstwy zabezpieczającej od krótszego/ dłuższego boku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opaska dziana 10cm x 4m
Opaska dziana 15 cm x 4
Opaska dziana 5cm x 4m
Opaska elastyczna 10cm x 5m
Opaska elastyczna 15cm x 5
Opaska elastyczna tkana z 1 lub 2 zapinką, rozciągliwość min.95%-300%, 12cm x 5m pakowana w kartonik/ w folie/ papier

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gaza wyjałowiona 13 nitkowa 0,5 m2, sterylizowane parą wodną/ tlenkiem etylenu
Gaza wyjałowiona 13 nitkowa 1,0 m2, sterylizowane parą wodną/ tlenkiem etylenu
Kompresy jałowe 17-nitkowe 8 warstwowe 7,5x7,5 cm, sterylizowane parą wodną klasa IIa reg. 7, pak. po 10 szt.
Kompresy niewyjałowione 5x5 cm x 100, 13 nitkowa, z podwijanymi brzegami klasa IIa reg.7
Kompresy niewyjałowione 7,5x7,5 cm x 100 , 13 nitkowa, z podwijanymi brzegami klasa IIa reg.7
Kompresy z gazy 100% 17 nitkowe, 8warstwowe z podwijanymi brzegami 10 x 10 cm, jałowe , pak. po 10 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lignina płaty bielona 5 kg – wyrób medyczny

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cewnik do odsys.gór.dróg oddech. Ch 06 / 40cm powierzchnia zmrożona, jeden otwór centralny i dwa otwory boczne naprzeciwległe, półprzeźroczysty/ nieprzeźroczysty konektor. Dren wolny od ftalanów. Pakowane folia-papier
Zatyczka do cewnika
Cewnik do odsys.gór.dróg oddech. Ch 08 / 40cm powierzchnia zmrożona, jeden otwór centralny i dwa otwory boczne naprzeciwległe, półprzeźroczysty/ nieprzeźroczysty konektor. Dren wolny od ftalanów. Pakowane folia-papier
Cewnik do odsys.gór.dróg oddech. Ch 10 / 40cm powierzchnia zmrożona, jeden otwór centralny i dwa otwory boczne naprzeciwległe, półprzeźroczysty/ nieprzeźroczysty konektor. Dren wolny od ftalanów. Pakowane folia-papier
Cewnik do odsys.gór.dróg oddech. Ch 12 / 40-60cm powierzchnia zmrożona, jeden otwór centralny i dwa otwory boczne naprzeciwległe, półprzeźroczysty/ nieprzeźroczysty konektor. Dren wolny od ftalanów. Pakowane folia-papier
Cewnik do odsys.gór.dróg oddech. Ch 14 / 40-60cm powierzchnia zmrożona, jeden otwór centralny i dwa otwory boczne naprzeciwległe, półprzeźroczysty/ nieprzeźroczysty konektor. Dren wolny od ftalanów. Pakowane folia-papier
Cewnik do odsys.gór.dróg oddech. Ch 16 / 40-60cm powierzchnia zmrożona, jeden otwór centralny i dwa otwory boczne naprzeciwległe, półprzeźroczysty/ nieprzeźroczysty konektor. Dren wolny od ftalanów. Pakowane folia-papier
Cewnik do odsys.gór.dróg oddech. Ch 18 / 40-60cm powierzchnia zmrożona, jeden otwór centralny i dwa otwory boczne naprzeciwległe, półprzeźroczysty/ nieprzeźroczysty konektor. Dren wolny od ftalanów. Pakowane folia-papier
Cewnik do podawania tlenu przez nos (wąsy tlenowe) dla dorosłych, sterylne lub biologicznie czyste j.u., dopuszczalna dł. max. 150-200 cm, opak. rękaw foliowo-papierowy/ foliowy
Cewnik Folej – 14 silikonowany, posiadający barwny kod., opakowanie podwójne folia-folia, sterylizowany radiacyjnie
Cewnik Folej – 16 silikonowany, posiadający barwny kod., opakowanie podwójne folia-folia, sterylizowany radiacyjnie
Cewnik Folej – 18 silikonowany, posiadający barwny kod., opakowanie podwójne folia-folia, sterylizowany radiacyjnie
Cewnik Folej – 20 silikonowany, posiadający barwny kod., opakowanie podwójne folia-folia, sterylizowany radiacyjnie
Cewnik Folej – 22 silikonowany, posiadający barwny kod., opakowanie podwójne folia-folia, sterylizowany radiacyjnie
Cewnik NELATON CH 10. Wykonany z PVC o jakości medycznej, powierzchnia zmrożona, jałowy sterylizowany tlenkiem etylenu, kolorowe półprzezroczyste konektory oznaczające rozmiar cewnika, opakowanie folia-papier
Cewnik NELATON CH 14. Wykonany z PVC o jakości medycznej, powierzchnia zmrożona, jałowy sterylizowany tlenkiem etylenu, kolorowe półprzezroczyste konektory oznaczające rozmiar cewnika, opakowanie folia-papier
Cewnik NELATON CH 16. Wykonany z PVC o jakości medycznej, powierzchnia zmrożona, jałowy sterylizowany tlenkiem etylenu, kolorowe półprzezroczyste konektory oznaczające rozmiar cewnika, opakowanie folia-papier
Cewnik NELATON CH 8. Wykonany z PVC o jakości medycznej, powierzchnia zmrożona, jałowy sterylizowany tlenkiem etylenu, kolorowe półprzezroczyste konektory oznaczające rozmiar cewnika, opakowanie folia-papier

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgłębnik Żołądkowy J.u. 16x1500 o powierzchni satynowej "zmrożonej", pakowany pojedynczo folia-papier, zakończony oliwką – zaokrąglone zakończ., z otworami bocznymi bez otworu centralnego, przeciwodleżynowy, z linią RTG, wykonane z PCW o jakości medycznej i twardości ok. 76 ShA. Wyposażony we wkładki redukcyjne Luer oraz zatyczki.
Zgłębnik Żołądkowy J.u. 18x1500 o powierzchni satynowej "zmrożonej", pakowany pojedynczo folia-papier, zakończony oliwką – zaokrąglone zakończ., z otworami bocznymi bez otworu centralnego, przeciwodleżynowy, z linią RTG, wykonane z PCW o jakości medycznej i twardości ok. 76 ShA. Wyposażony we wkładki redukcyjne Luer oraz zatyczki.
Zgłębnik Żołądkowy J.u. 20x1500 o powierzchni satynowej "zmrożonej", pakowany pojedynczo folia-papier, zakończony oliwką – zaokrąglone zakończ., z otworami bocznymi bez otworu centralnego, przeciwodleżynowy, z linią RTG, wykonane z PCW o jakości medycznej i twardości ok. 76 ShA. Wyposażony we wkładki redukcyjne Luer oraz zatyczki.
Zgłębnik Żołądkowy J.u. 22x1500 o powierzchni satynowej "zmrożonej", pakowany pojedynczo folia-papier, zakończony oliwką – zaokrąglone zakończ.,z otworami bocznymi bez otworu centralnego, przeciwodleżynowy, z linią RTG, wykonane z PCW o jakości medycznej i twardości ok. 76 ShA. Wyposażony we wkładki redukcyjne Luer oraz zatyczki.
Zgłębnik Żołądkowy J.u. 24x1500 o powierzchni satynowej "zmrożonej", pakowany pojedynczo folia-papier, zakończony oliwką – zaokrąglone zakończ.,z otworami bocznymi bez otworu centralnego, przeciwodleżynowy, z linią RTG, wykonane z PCW o jakości medycznej i twardości ok. 76 ShA. Wyposażony we wkładki redukcyjne Luer oraz zatyczki.
Maszynka do golenia jednorazowego użytku z podwójnym ostrzem
Zestaw grawitacyjny, do worków, do żywienia dojelitowego z końcówką ENFit, służący do połączenia worków/butelek z dietą i ze zgłębnikiem, wyrób medyczny, umożliwia żywienie pacjenta metodą ciągłego wlewu metodą grawitacyjną
STRZYKAWKA enteralna 60 ml jednorazowa niecentryczna, przeznaczona do obsługi żywienia drogą przewodu pokarmowego, podaży leków, przepłukiwania zgłębnika, podaży diety przemysłowej metodą bolusa. - 0,85 zł netto

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Maska do resuscytatora, jednorazowego użytku, pakowano pojedynczo, rozmiar 1
Maska do resuscytatora, jednorazowego użytku, pakowano pojedynczo, rozmiar 2
Maska do resuscytatora, jednorazowego użytku, pakowano pojedynczo, rozmiar 3
Maska do resuscytatora, jednorazowego użytku, pakowano pojedynczo, rozmiar 4
Maska do resuscytatora, jednorazowego użytku, pakowano pojedynczo, rozmiar 5

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Strzykawka 50(60) ml,do pomp infuzyjnych luer-lock, polipropylenowa, dwustronna skala pomiarowa
Strzykawka 50(60) ml,do pomp infuzyjnych luer-lock, polipropylenowa, dwustronna skala pomiarowa, do leków światłoczułych
Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł 150 cm, wykonane z elastycznego materiału bez możliwości zaginania się, z zabezpieczonymi końcami, dren o średnicy wew.1,24 mm, sterylne
Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł 150 cm, wykonane z elastycznego materiału bez możliwości zaginania się, z zabezpieczonymi końcami, dren o średnicy wew.1,24 mm, sterylne, dla leków światłoczułych
Strzykawka do karmienia przez sondę 50/60 ml
Strzykawka dwuczęściowa, końcówka Luer, posiadająca tłok w kontrastującym kolorze oraz czarną podwójną rozszerzoną skalę pomiarową, musi posiadać podwójne zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka, nazwa producenta i typ strzykawki nadrukowane na cylindrze, op. 100 szt., sterylna. Kolorystyczne oznakowanie rozmiaru strzykawki na pojedynczym opakowaniu każdej sztuki oraz informacja o braku ftalanów. Skala: 2ml – skala do 3ml
Strzykawka dwuczęściowa, końcówka Luer, posiadająca tłok w kontrastującym kolorze oraz czarną podwójną rozszerzoną skalę pomiarową, musi posiadać podwójne zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka, nazwa producenta i typ strzykawki nadrukowane na cylindrze, op. 100 szt., sterylna. Kolorystyczne oznakowanie rozmiaru strzykawki na pojedynczym opakowaniu każdej sztuki oraz informacja o braku ftalanów. Skala: 10ml – skala do 12ml
Strzykawka dwuczęściowa, końcówka Luer, posiadająca tłok w kontrastującym kolorze oraz czarną podwójną rozszerzoną skalę pomiarową, musi posiadać podwójne zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka, nazwa producenta i typ strzykawki nadrukowane na cylindrze, op. 100 szt., sterylna. Kolorystyczne oznakowanie rozmiaru strzykawki na pojedynczym opakowaniu każdej sztuki oraz informacja o braku ftalanów. Skala: 20ml – skala do 24ml
Strzykawka dwuczęściowa, końcówka Luer, posiadająca tłok w kontrastującym kolorze oraz czarną podwójną rozszerzoną skalę pomiarową, musi posiadać podwójne zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka, nazwa producenta i typ strzykawki nadrukowane na cylindrze, op. 100 szt., sterylna. Kolorystyczne oznakowanie rozmiaru strzykawki na pojedynczym opakowaniu każdej sztuki oraz informacja o braku ftalanów. Skala: 5ml – skala do 6ml
TS - Przyrząd do przetaczania krwi, transfuzji, komora kroplowa wolna od PVC o długości min. 80mm w części przezroczystej, całość bez zawartości ftalanów (informacja na opakowaniu jednostkowym), zacisk rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta bezpośrednio na przyrządzie, wyposażone w opaskę lub gumkę stabilizującą dren wewnątrz opakowania, opakowanie kolorystyczne folia-papier, sterylny
IS - Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, komora kroplowa wykonana z PP o długości min 60mm ( w części przezroczystej), całość wolna od ftalanów (informacja na opakowaniu jednostkowym), igła biorcza ścięta dwupłaszczyznowo wykonana z ABS wzmocnionego włóknem szklanym, zacisk rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta bezpośrednio na przyrządzie, opakowanie kolorystyczne folia-papier, sterylny

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szybki test ureazowy do wykrywania Helicobacter pylori – mokry

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Igła do iniekcji j.u. 0,5 x 25
Igła do iniekcji j.u. 0,6 x 30
Igła do iniekcji j.u. 0,7 x 40
Igła do iniekcji j.u. 0,8 x 40
Igła do iniekcji j.u. 0,9 x 40
Igła do iniekcji j.u. 1,1 x 40
Igła do iniekcji j.u. 1,2 x 40
Igła Novofine 30x80 do penów
Kaniula dożylna 26G dł.19-20 mm wykonana z teflonu, PTFE bez dodatkowego portu iniekcyjnego, wyposażone w przyrząd ułatwiający wprowadzenie kaniuli do naczynia, który można usunąć po wekopunkcji
Kaniule dożylne wykonane z poliuretanu, posiadające badania laboratoryjne potwierdzające biokompatybilność, z minimum 4 paskami kontrastującymi w RTG ,z zaworem portu górnego, z filtrem hydrofobowym, posiadające korki z trzpieniem poniżej/ powyżej krawędzi korka. Nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli lub na opakowaniu, sterylizowane EO. Rozmiary: 16G 1,7x45-50mm przepływ 196/ 200ml/min
Kaniule dożylne wykonane z poliuretanu, posiadające badania laboratoryjne potwierdzające biokompatybilność, z minimum 4 paskami kontrastującymi w RTG ,z zaworem portu górnego, z filtrem hydrofobowym, posiadające korki z trzpieniem poniżej/ powyżej krawędzi korka. Nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli lub na opakowaniu, sterylizowane EO. Rozmiary: 17G 1,5x45mm przepływ 128/ 142ml/min
Kaniule dożylne wykonane z poliuretanu, posiadające badania laboratoryjne potwierdzające biokompatybilność, z minimum 4 paskami kontrastującymi w RTG ,z zaworem portu górnego, z filtrem hydrofobowym, posiadające korki z trzpieniem poniżej/ powyżej krawędzi korka. Nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli lub na opakowaniu, sterylizowane EO. Rozmiary: 18G 1,3x45mm przepływ 90/ 96ml/min
Kaniule dożylne wykonane z poliuretanu, posiadające badania laboratoryjne potwierdzające biokompatybilność, z minimum 4 paskami kontrastującymi w RTG ,z zaworem portu górnego, z filtrem hydrofobowym, posiadające korki z trzpieniem poniżej/ powyżej krawędzi korka. Nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli lub na opakowaniu, sterylizowane EO. Rozmiary: 20G 1,1x32-33mm przepływ 56/ 61ml/min
Kaniule dożylne wykonane z poliuretanu, posiadające badania laboratoryjne potwierdzające biokompatybilność, z minimum 4 paskami kontrastującymi w RTG ,z zaworem portu górnego, z filtrem hydrofobowym, posiadające korki z trzpieniem poniżej/ powyżej krawędzi korka. Nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli lub na opakowaniu, sterylizowane EO. Rozmiary: 22G 0,9x25mm przepływ 36ml/min
Kaniule dożylne wykonane z poliuretanu, posiadające badania laboratoryjne potwierdzające biokompatybilność, z minimum 4 paskami kontrastującymi w RTG ,z zaworem portu górnego, z filtrem hydrofobowym, posiadające korki z trzpieniem poniżej/ powyżej krawędzi korka. Nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli/ na opakowaniu, sterylizowane EO. Rozmiary: 24G 0,7x19mm przepływ 22-23ml/min
Korki do zamykania światła kaniuli sterylne, trzpień koreczka musi znajdować się poniżej krawędzi korka

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowe koszule dla chorych z włókniny
Łącznik drenów i cewników do ssaków, jałowy
Plastikowe pojemniki na zużyte igły 10 l
Plastikowe pojemniki na zużyte igły 3,5-4 l
Sonda do płukania żołądka Ø min. 9 mm
Worki do moczu , poj 2000 ml , dla dorosłych, niepyrogeniczny, j.u.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podkład podgipsowy 100% poliester 3m x 15 cm
Opaska gipsowa 14 cm x 3 m, szybkoschnąca, wiązanie do 5-6 min
Opaska gipsowa 15 cm x 3 m, szybkoschnąca, wiązanie do 5-6 min.
Opaska gipsowa 10cmx 3 m, czas wiązania do 5-6 min.
Opaska gipsowa 12cm x3 m czas wiązania do 5-6 min.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opaski do identyfikacji dla dzieci starszych i dorosłych z tworzywa sztucznego, nietoksyczne, miękkie, przeźroczyste, jednorazowe z papierową wkładką umożliwiającą wpisanie danych,odporne na kontakt z wodą zapinane na zatrzaski, po zapięciu zatrzasku,bez możliwości przypadkowego wysunięcia papierowej wkładki
Osłonka na głowice vag. Do USG
Pojemnik do dobowej zbiórki moczu plastikowy, z nakrętką poj. Min 2000 ml
Szyna aluminiowa 260x20

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do zakładania szwów: 1 x plastikowe kleszczyki typu Kocher 14 cm, 1 x metalowa pęseta Adson 12 cm, 6 x tupfery gazowe, wielkości śliwki ze 100% bawełnianej gazy, 20 nitkowej – rozmiar po rozwinięciu około 20 x 20 cm, 1 x metalowy igłotrzymacz 12 cm, 1 x metalowe nożyczki ostre/ostre 11 cm, 1 x serweta z włókniny 50 cm x 50 cm, z przylepnym otworem 10 cm x 5 cm, o gramaturze 50 g/m², 1 x nieprzylepna serweta z włókniny 60 cm x 60 cm, o gramaturze 50 g/m², 1 x igła podskórna, zielona, 21 G 1 1/2 (0,8 x 40 mm) ( zapakowana), 1 x igła podskórna, różowa, 18 G 1 1/2 (1,2 x 40 mm) ( zapakowana), 1 x strzykawka Luer Lock 10 ml ( zapakowana)*
Zestaw do zdejmowania szwów opakowanie: 1x ostrze – skalpel 6,5 cm ze stali węglowej - zakrzywione ostrze, bez rączki - zapakowany 3 x tupfery włókninowe, wielkości śliwki (poliester / wiskoza) - 30 g/m² - rozmiar po rozwinięciu około 19 cm x 20 1 x metalowa pęseta Adson 12 cm, 1 x plastikowa pęseta zielona 12,5 cm*
Zestaw do cewnikowania pęcherza moczowego II: 1 x serweta, nieprzylepna, barierowa z włókniny PP+PE w rozmiarze 45 cm x 75 cm, o gramaturze 55g/m2 , stanowiąca owinięcie zestawu 4 x tupfery gazowe, wielkości śliwki ze 100% bawełnianej gazy, 20 nitkowej – rozmiar po rozwinięciu około 20 x 20 cm, usty - hydrofilny oraz płynny - 2,7 g - sterylizacja za pomocą promieniowania gamma, 1 x strzykawka z wodą destylowaną i gliceryną 10 ml (zapakowana ) , przeznaczona do napełnienia balonika cewnika urologicznego, 5 x kompresy gazowe 7,5 cm x 7,5 cm, 17n 8w ze 100 % bawełnianej gazy higroskopijnej, 1 x serweta nieprzylepna, barierowa z włókniny PP+PE w rozmiarze 60 cm x 60 cm z centralnym otworem nieprzylepnym o średnicy 5 cm i rozcięciem , o gramaturze 55g/m2, 1 x plastikowe kleszczyki Kocher 14 cm, 1 x plastikowa pęseta do opatrunków 12,5 cm, 1 x para nitrylowych rękawic diagnostycznych, rozmiar M – (nieopakowane), z wywiniętym mankietem*
Zestaw porodowy emergency opakowanie: 1 serweta (owinięcie pakietu) 120 x 100 cm, 1 serweta dla noworodka 87 x 90 cm, 2 ręczniki celulozowe 33 x 33 cm, 6 kompresów włókninowych 7,5 x 7,5 cm (4 ply 30g/m2) , 1 nożyczki chirurgiczne proste tępo tępe 14,5 cm, 3 zaciski do pępowiny plastikowe 53 mm, 4 rękawiczki , bezlateksowe, bezpudrowe L, 1 worek plastikowy na łożysko 30 x 40 cm, 1 gruszka gumowa 75 ml, 2 wkładki higieniczne 12 x 33 cm (dla położnicy i dla noworodka), 1 podkład chłonny 60 x 90 cm. Obłożenie musi spełniać: wymogi normy EN 13795-1-3, materiał obłożenia wykonany z włókniny 2 warstw (folia polietylenowa, włóknina polipropylenowa), obszary wzmocnione wykonane z włókniny polipropylenowej o min. gramaturze materiału podstawoweg 55 g/m²,odporności na penetracje płynów min. 150 cm H2O. Każdy zestaw musi posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci min. dwóch naklejek do umieszczenia na karcie pacjenta*

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Siatkowy rękaw opatrunkowy o dużych oczkach i dużej rozciągliwości z domieszką bawełny ( biodro, brzuch) Po rozciągnięciu 25m w stanie spoczynku 10-11 m
Siatkowy rękaw opatrunkowy o dużych oczkach i dużej rozciągliwości z domieszką bawełny ( dłoń, palec ) Po rozciągnięciu 25m w stanie spoczynku 10-11 m
Siatkowy rękaw opatrunkowy o dużych oczkach i dużej rozciągliwości z domieszką bawełny ( dłoń, stopa) Po rozciągnięciu 25m w stanie spoczynku 10-11 m
Siatkowy rękaw opatrunkowy o dużych oczkach i dużej rozciągliwości z domieszką bawełny ( udo, głowa, biodro) Po rozciągnięciu 25m w stanie spoczynku 10-11 m

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne na fotel ginekologiczny szer. 50cm x 33-38 cm x 50 mb
Jednorazowe pokrycia higieniczne, nieprzemakalne, szer. 50-80cm, 40-50mb w rolce
Majtki do kolonoskopii z otworem, jednorazowe, niesterylne, rozmiar XL/XXL lub uniwersalne
Termiczne okrycie pacjenta wykonane z włókniny polipropylenowej z poliestrowym wypełnieniem dającym komfort cieplny, niejałowe, jednorazowego użytku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Maska chirurgiczna trzywarstwowa z gumką o gramaturze  55g-75/m2. Materiał filtracyjny, wewnętrzna i zewnętrzna warstwa oraz troki zgrzewane ultradźwiękowo. Zgodna z normą 14683,typ II, BFE > /=98 %, ciśnienie różnicowe  <29,4 Pa/cm2 Kolor zielony/ niebieski
Komplet jednorazowych pościeli
Fartuch zabiegowy-wizytacyjny z włókniny o gr. nie mniej niż 20g/m2, niesterylny, rękaw wykończony dzianiną lub gumką/ mankietem ze ściągaczem, rozmiar uniwersalny

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Samoprzylepny opatrunek do mocowania kaniul z wcięciem, z włókniny, z obwodowo rozmieszczoną warstwą przylepną 8cm x 6cm
Przylepiec do mocowania i pokrywania całej powierzchni opatrunku, do mocowania sond, cewników, posiada wydrukowaną saklę ułatwiającą cięcie, rolka 10cm x 10m
Przylepiec do mocowania i pokrywania całej powierzchni opatrunku, do mocowania sond, cewników, posiada wydrukowaną saklę ułatwiającą cięcie, rolka 20cm x 10m
Przylepiec do mocowania i pokrywania całej powierzchni opatrunku, do mocowania sond, cewników, posiada wydrukowaną saklę ułatwiającą cięcie, rolka 15cm x 10m
Przylepce zastępujące Szwy chirurgiczne 6mm x 75-76mm sterylne, opak. Blister

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opaska kohezyjna 4m x 10cm
Opaska kohezyjna 4m x 12cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Skalpel nr 11
Skalpel nr 15
Skalpel nr 20
Skalpel nr 23
Pojemnik 0,7 na odpady medyczne
Rękawice chirurgiczne rozm. 6,5
Rękawice chirurgiczne rozm. 7,0
Rękawice chirurgiczne rozm. 7,5
Rękawice chirurgiczne rozm. 8,0

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 21

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gazik wykonany z wysokogatunkowej włókniny o gramaturze 70g/m2 , nasączony 70% alkoholem izopropylowym, (nasączenie 2g na gazik), rozmiar gazika złożonego 4x4,5cm ,a rozłożonego 9 x 12cm , gazik złożony trzykrotnie, sześć warstw włókniny, pakowane pojedynczo w saszetki, 100szt saszetek w opakowaniu zbiorczym – kartoniku. Dopuszczone do stosowania u dzieci i niemowląt przez IMiD. Wyrób medyczny klasa I.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 22

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aqua Gel lub równoważny rozm. 24cm/12cm
Aqua Gel ratunkowy lub równoważny rozm. 20cm/40cm
Aqua Gel na twarz lub równoważny rozm. 25cm/25cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 23

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczoteczka do pobierania wymazów ginekologicznych, sterylna, ultrabrush

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 24

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kieliszki do leków jednorazowe
Koc ratunkowy
Kranik 3-drożny , luer-lock, j.u., nietoksyczny, pakowany pojedynczo z widocznym indykatorem pozycji otwarty/zamknięty, wszystkie wejścia i wyjścia oryginalnie zabezpieczone koreczkami
Łącznik obrotowy wielorazowy kątowy z możliwością odsysania
Myjka do mycia pacjenta 12-17cm x 20-25 cm
Nakłuwacze jednorazowe automatyczne 2,4 mm
Nakłuwacze jednorazowe automatyczne 1,8 mm
Staza automatyczna
Szkiełka podstawne do cytologii z matowym polem
Worki do zwłok, z folii, białe/ czarne, zamykane na suwak, z uchwytami, dług. 220-230 cm, nośność min 160 kg
Wziernik jednorazowy, ginekologiczny,sterylny typ Cusco „L”, typ włoski, pakowany pojedynczo w opak. Zbiorczym po 100 szt.
Wziernik jednorazowy, ginekologiczny,sterylny typ Cusco „XS”, typ włoski, pakowany pojedynczo w opak. Zbiorczym po 100 szt.
Wziernik jednorazowy, sterylny ginekologiczny typ Cusco „M”, typ włoski, pakowany pojedynczo w opak. Zbiorczym po 100 szt.
Wziernik jednorazowy, sterylny ginekologiczny typ Cusco „S”, typ włoski, pakowany pojedynczo w opak. Zbiorczym po 100 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 25

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oliwka do masażu (olej parafinowy + witaminy), poj. 500 ml
PC 30V płyn 100ml prep. złożony
Wazelina biała 1kg
Preparat do utrw. wymazów cytolog. 150Ml
Emoliencyjna baza do kąpieli 270ml, Paraffinum Liqudum, C12-13 Pareth 3, Shea Butter Ethyl Esters, Tocopheryl Acetate
Opatrunek parafinowy, nieprzywierający, nasączony chlorheksydyną. Zawartość chlorheksydyny 0,5%. Rozm. 10Cmx10cm
Opatrunek na rany, wewnątrz znajduje się włókninowa wkładka o właściwościach kohezyjnych oraz chłonnych. Włókna poliakrylanu ułożone są w sposób uporządkowany równolegle do rany. Roz. 40Cmx5cm
Opatrunek siatkowy z maścią, jałowy, jednorazowego użytku. Rozm. 10Cmx10cm
Opatrunek piankowy, posiada wodoodporną, nieprzepuszczającą dla drobnoustrojów folię poliuretanową. Posiada warstwę hydrożelu od strony rany. Rozm. 10Cmx10cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 26

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Igła biopsyjna 18Gx200 mm - 80 sztuk,

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych wyrobów medycznych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w przypadku gdy występuje jako przedsiębiorca, jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia:
- w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym –
w przypadku wykonawców prowadzących działalność gospodarczą - dokument potwierdzający wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami i cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 07.04.2022r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zm.) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o udostępnieniu ich na każde
żądanie Zamawiającego lub oświadczenie o braku konieczności posiadania wymaganych dokumentów w oparciu o wymagania prawne.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 07.04.2022r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zm.) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego lub oświadczenie o braku konieczności posiadania wymaganych dokumentów w oparciu o wymagania prawne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Na podstawie art. 58 ust 1 ustawy Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W tym przypadku podmioty te ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Ten sam Wykonawca może być członkiem tylko jednego konsorcjum.
2. W przypadku składania oferty wspólnej w formularzu ofertowym należy wpisać nazwy (firmy) i dokładne adresy wszystkich członków konsorcjum.
3. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w przypadkach, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia
o których mowa w Rozdz. VIII pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdz. VIII, przy czym podmiotowe środki dowodowe,
o których mowa w Rozdz. VIII pkt 3.1. składa każdy z nich.
7. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu
ofertowym. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
9. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa powyżej, zostanie wybrana, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania do wglądu przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie terminu i zakresu umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj.:
1.1. zakończenia produkcji, wstrzymanie produkcji, brak dostępności towaru określonego niniejsza umową, Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia w to miejsce towaru innego jednak o parametrach identycznych lub co najmniej nie gorszych oraz cenie wyższej o nie więcej niż 10% wartości ceny pierwotnej towaru zaoferowanego w ofercie przy zachowaniu pozostałych postanowień umowy. Ewentualna zmiana może być dokonana wyłącznie za zgodą Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej – aneks do umowy zostanie sporządzony nie później, niż w terminie 14 od daty zawiadomienia przez Wykonawcę o niemożności dostarczenia towaru określonego niniejszą umową.
1.2. w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających
z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
1.3. w przypadku wystąpienia siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części lub w umówionym terminie.
2. Siła Wyższa obejmuje w szczególności niżej wymienione okoliczności:
2.1. wojna, działania wojenne, inwazja, działania wrogów zewnętrznych;
2.2. rebelia, terroryzm, rewolucja, wojna domowa, powstanie, przewrót wojskowy lub cywilny,
2.3. bunt, niepokoje, zamieszki, strajki, spowodowane przez osoby inne, niż pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy;
2.4. awarii wywołanej działaniem amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, promieniowania jonizującego lub skażenia radioaktywnego z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez Wykonawcę takiej amunicji, materiałów wybuchowych, promieniowania, radioaktywności;
2.5. klęski żywiołowe takie jak na przykład trzęsienia ziemi, huragan, powodzie;
2.6. stan zagrożenia epidemicznego i stan epidemii.
3. Strona, której dotyczą okoliczności siły wyższej podejmie niezwłocznie uzasadnione kroki w celu usunięcia zaistniałych przeszkód wywołanych siłą wyższą, tak aby wywiązać się ze swoich zobowiązań oraz zminimalizować szkodę wywołaną siłą wyższą.
4. Strony nie poniosą odpowiedzialności za odstąpienie od Umowy z powodu uchybienia, jeżeli ich opóźnienie w należytym wykonaniu zobowiązań wynikających z Umowy jest wynikiem zdarzenia siły wyższej. Zamawiający nie jest zobowiązany do płacenia odsetek od nieterminowych płatności, jeżeli jest to wynikiem zaistnienia siły wyższej.
5. Jeżeli siła wyższa uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie któregokolwiek z jej zobowiązań wynikających z niniejszej umowy, to Strona ta powiadomi drugą Stronę o wydarzeniu lub okolicznościach stanowiących siłę wyższą i wyszczególni zobowiązania, których wykonanie jest niemożliwe. Powiadomienie to będzie dokonane niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia, w którym Strona ta dowiedziała się lub powinna była dowiedzieć się, przy zachowaniu należytej staranności, o odnośnym wydarzeniu lub okoliczności stanowiącej siłę wyższą.
6. Brak powiadomienia lub zwłoka w powiadomieniu drugiej Strony o wystąpieniu siły wyższej spowoduje, iż Strona ta nie będzie mogła skutecznie powoływać się na siłę wyższą jako przyczynę zwolnienia z odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-09 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.