Og³oszenie z dnia 2024-11-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00501983/01 - Og³oszenie z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00520805/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-27
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy budynku po³o¿onego w Bia³ymstoku przy ul. Bia³ej 13/33.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK POMOCY RODZINIE W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-440
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: (85) 879 79 50
1.5.8.) Numer faksu: (85) 879 79 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bipmopr.um.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy budynku po³o¿onego w Bia³ymstoku przy ul. Bia³ej 13/33.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a0fd9dd9-1632-41aa-8b68-eb6634a28a52
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00625216
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00045629/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Roboty budowlane w zakresie przebudowy budynku po³o¿onego w Bia³ymstoku przy ul. Bia³ej 13/33 oraz remont pomieszczeñ biurowych w budynku MOPR w Bia³ymstoku, przy ul. Malmeda I. 8 i pomieszczeñ ZPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00501983
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.14.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 7674093,62 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 3875394,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy budynku po³o¿onego na dzia³ce o nr ewid 1419/3 w Bia³ymstoku przy ul. Bia³ej 13/33 – w zakresie pomieszczeñ piwnicy, piêtra budynku i dachu.
2. Przedmiot zamówienia stanowi pierwsz± czê¶æ kompleksowego zadania obejmuj±cego modernizacjê i przebudowê budynku, które w kolejnych etapach dotyczyæ bêdzie robót instalacyjnych w piwnicy oraz robót elewacyjnych.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji, okre¶la Program Funkcjonalno-U¿ytkowy (PFU), stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ, Projekt budowlany zatwierdzony decyzj± o pozwoleniu na budowê – za³±cznik nr 2, oraz wzór umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 11 do SWZ.
4. Pomimo opisu przedmiotu zamówienia zawartego w ww. dokumentacji, Zamawiaj±cy informuje o mo¿liwo¶ci dokonania przed z³o¿eniem oferty wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane bêd± roboty budowlane, w celu oszacowania przez Wykonawcê, na jego w³asn± odpowiedzialno¶æ, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych jakie mog± okazaæ siê niezbêdne do prawid³owego przygotowania oferty na wykonanie robót bêd±cych przedmiotem niniejszego zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji
lokalnej odbywa siê na koszt w³asny Wykonawcy.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia nast±pi w nastêpuj±cych etapach:
a) etap I – obejmuj±cy wykonanie przez Wykonawcê kompletnej pe³nobran¿owej dokumentacji projektowej, obejmuj±cej:
- projekt architektoniczno-budowlany - w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na no¶niku elektronicznym (dysku CD lub DVD), w formacie .dwg i .pdf, pliki tekstowe z rozszerzeniem .doc i .pdf,
- projekt techniczny/wykonawczy - w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na no¶niku elektronicznym (dysku CD lub DVD), w formacie .dwg i .pdf, pliki tekstowe z rozszerzeniem .doc i .pdf, oraz za³±czniki do dokumentacji, takie jak pisma i inne niezbêdne uzgodnienia w postaci plików z rozszerzeniem .pdf,
- zestawienie kosztów prac projektowych, robót oraz urz±dzeñ/materia³ów (na warto¶æ umowy – do celów ewidencyjnych Zamawiaj±cego) - w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na no¶niku elektronicznym, w postaci pliku tekstowego z rozszerzeniem .doc i .pdf,
- instrukcjê bezpieczeñstwa po¿arowego dla ca³o¶ci budynku - w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na no¶niku elektronicznym (dysku CD lub DVD),
b) etap II – obejmuj±cy wykonanie przez Wykonawcê robót budowlanych i instalacyjnych w przestrzeni piêtra oraz dachu budynku, oraz wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na wykonaniu zakoñczeñ i króæców instalacyjnych
umo¿liwiaj±cych kontynuacje prac w odrêbnych etapach - w pomieszczeniu piwnicy- wraz z przebudow± tras rozprowadzeñ instalacji wewnêtrznych budynku (bez ingerencji w uk³ad funkcjonalny i wykoñczenia parteru), wraz z dokumentacj± powykonawcz±, na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcê oraz dokumentacji projektowej
posiadanej przez Zamawiaj±cego, a tak¿e pe³nienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót (w oparciu o odebran± w etapie I dokumentacjê i PFU). W tym etapie projektanci ze strony Wykonawcy (autorzy dokumentacji projektowej z etapu I) bêd± pe³niæ nadzór autorski przy realizacji robót.
6. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacj± projektow±, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami bhp i ppo¿., wytycznymi SWZ oraz obowi±zuj±cymi przepisami i normami.
7. Wymagania dotycz±ce dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepe³no-sprawnych zosta³y okre¶lone w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
8. Warunki rêkojmi i gwarancji:
a) Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu minimum 24 miesiêcznej gwarancji za wady fizyczne i prawne opracowanej dokumentacji projektowej, liczonej od dnia dokonania odbioru koñcowego prac projektowych z etapu I,
b) Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu minimum 36- miesiêcznej gwarancji jako¶ci i 60-miesiêcznej rêkojmi na wykonane roboty budowlane, licz±c od dnia dokonania odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego pisemnym protoko³em podpisanym bez za-strze¿eñ przez strony umowy, a w przypadku usuwania wad ujawnionych podczas odbioru, po podpisaniu protoko³u ich usuniêcia.
Wyd³u¿enie okresu gwarancji skutkowaæ bêdzie przyznaniem Wykonawcy dodatkowych punktów w kryterium „Okres gwarancji”, opisanym w pkt 19 SWZ,
c) je¿eli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materia³ów i urz±dzeñ przewiduj± d³u¿szy okres gwarancji ni¿ gwarancja udzielona przez Wykonawcê – obowi±zywaæ bêdzie gwarancja w wymiarze równym okresowi gwarancji
producenta. Jednocze¶nie Wykonawca zobowi±zany bêdzie do poinformowania Zamawiaj±cego o tym, czy i na jakie materia³y i urz±dzenia obowi±zywaæ bêdzie gwarancja producenta i na jaki czas zosta³a ona udzielona, ze szczególnym
obowi±zkiem Wykonawcy przekazania kart gwarancyjnych,
d) Wykonawca dostarczy, przed koñcowym odbiorem przedmiotu zamówienia, odpowiednie karty gwarancyjne producentów, jak i podpisan± Kartê Gwarancyjn±, której wzór stanowi za-³±cznik do wzoru umowy, bêd±cego za³±cznikiem nr 11 do SWZ,
e) okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców powinny odpowiadaæ co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcê i liczone bêd± od daty odbioru bez zastrze¿eñ ca³o¶ci za-mówienia.
9. Dodatkowe warunki dotycz±ce przedmiotu zamówienia:
a) termin p³atno¶ci: do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiaj±cego prawid³owo wystawionej faktury, przelewem na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy,
b) nie przewiduje siê wyp³acania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
10. Zasady ogólne dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za jako¶æ zastosowanych materia³ów i urz±dzeñ oraz wykonywanych robót i us³ug,
2) Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest zakupiæ, dostarczyæ i zamontowaæ urz±dzenia i materia³y nowe, dobre jako¶ciowo, o parametrach technicznych i jako¶ciowych odpowiadaj±cych w³a¶ciwo¶ciom materia³ów przyjêtych w dokumentacji projektowej, odpowiadaj±cych wymogom ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021r. poz. 1213) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy, posiadaj±cych dopuszczenie do obrotu oraz dokumenty potwierdzaj±ce, w stosunku do u¿ytych materia³ów i urz±dzeñ, dopuszczenie do stosowania w budownictwie takie jak: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, ¶wiadectwa jako¶ci,
3) Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzysz±ce, tymczasowe, porz±dkowe i zabezpieczaj±ce, które s± niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia, a tak¿e zorganizuje i utworzy zaplecze wykonywanych robót. Roboty te Wykonawca ujmie w kosztach ogólnych budowy.
4) Z uwagi na to, ¿e prace budowlane bêd± prowadzone na terenie czynnego obiektu Zamawiaj±cego, Wykonawca przez ca³y okres realizacji robót, i w ka¿dym obszarze prowadzonych robót zobowi±zany jest tak je organizowaæ i prowadziæ, aby ograniczyæ do minimum uci±¿liwo¶ci i zagro¿enia z tym zwi±zane,
5) Wykonawca powinien przewidzieæ i uwzglêdniæ w kalkulacji ceny wynagrodzenia ofertowego, wykonanie pe³nego zakresu us³ug i robót, który w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wynikaæ bêdzie z dokumentacji projektowej, rozwi±zañ technicznych i materia³owych.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 4837005,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 6485000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5499330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzglêdnia okre¶lone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANATEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 200406262
7.3.3) Ulica: ul. Handlowa 6G
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
- czê¶æ robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych - podwykonawca nie znany
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5499330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- BZP.272.30.2025.£C Ubezpieczenie mienia i OC Sieci Szerokopasmowej Polski Wschodniej Województwa Podlaskiego
- Wykonywanie obowi±zków inwestora zastêpczego dla zadania pn. Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Hajnówce
- Wy³onienie wykonawców do przeprowadzenia zajêæ dydaktycznych dla s³uchaczy drugiej edycji trzysemestralnych studiów podyplomowych "MBA w Ochronie Zdrowia zintegrowane z Badaniami Klinicznymi i Biobank
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleñ i warsztatów dla nauczycieli akademickich UMB - w podziale na 6 czê¶ci.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. 14KD-D oraz 21KDW w Bia³ymstoku wraz z budow± niezbêdnej infrastruktury technicznej
- Dostawy artyku³ów spo¿ywczych przeznaczonych na potrzeby O¶rodka Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie - czê¶æ nr II (II pó³rocze 2025 r.)
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Oddzia³u Urologii z Pododdzia³em Ortopedii i Pododdzia³em Chirurgii SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Modernizacja pomieszczeñ znajduj±cych siê na V (Oddzia³ Chirurgii Ogólnej) i III (Oddzia³ Ginekologiczny) piêtrze budynku g³ównego Szpitala KCZ sp. z o.o. w Starogardzie Gd. przy ul. Balewskiego 1
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbêdnych decyzji administracyjnych oraz rozbudowa, przebudowa oraz modernizacja obiektu w ramach zadania pn.: Rozwój opieki wspieraj±cej ...
- Modernizacja pomieszczeñ CZP "£ód¼-Polesie" przy ul. Sk³odowskiej-Curie 15/17 w £odzi.
- Modernizacja pomieszczeñ Budynku B na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w £odzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Doposa¿enie placu zabaw przy ¯³obku Miejskim Nr 1 w ¯ywcu przy ul. Jana 28
wiêcej: Roboty konstrukcyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.