Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SŁUPSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szarych Szeregów 14
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: /59/ 84 18 510
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.slupsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10097801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54bc10b3-455a-4adc-96b1-9337b0ba4932
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne wskazane zostało w sekcji IX, w informacjach dodatkowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.14.2024.V
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 37700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości obejmujących sprzątanie pomieszczeń biurowych, toalet, korytarzy, klatek schodowych i piwnic w budynkach A (głównym) i B (pomocniczym) Starostwa Powiatowego w Słupsku, przy ul. Szarych Szeregów 14.
2. Kompleksowe usługi sprzątania wykonywane będą przez pracowników wykonawcy we wszystkie dni robocze, od godziny zakończenia pracy Starostwa, maksymalnie do godziny 22:00 oraz w przypadku sprzątaczki dziennej w dni robocze, w godzinach pracy Starostwa - poniedziałek 7:30 – 16:00, wtorek-czwartek 7:30 – 15:30, piątek 7:30 – 15:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOSZOP Krystian Iwanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839 290 39 64
7.3.3) Ulica: Zygmunta Augusta 75/36
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-04 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p. zamawiający uprawniony jest do udzielenia zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, w sytuacji, gdy wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Zamawiający w roku 2024 udzielił zamówienia, którego przedmiotem było świadczenie usługi sprzątania Starostwa Powiatowego w Słupsku polegającej na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, toalet, korytarzy, klatek schodowych i piwnic budynków A i B Starostwa Powiatowego w Słupsku, przy ul. Szarych Szeregów 14, od 1 czerwca 2024 r. do 31 grudnia 2025 r., zgodnie z ofertą wykonawcy złożoną w postępowaniu OR.272.3.2024.V.
Zgodnie z §10 ust. 3 pkt 1 zmawiającemu przysługiwało prawo wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku powtarzania się trzykrotnie sytuacji niewykonania lub nienależytego wykonywania usług przez wykonawcę. Zamawiający sporządził i przekazał wykonawcy 9 protokołów dotyczących nienależytego wykonania usługi, co wypełniło przesłankę do wypowiedzenia umowy zawartą w §10 ust. 3 umowy.
W związku z powyższymi okolicznościami zamawiający, 31 października 2024 r., rozwiązał umowę nr OR.272.3.2024.V. Wartość szacunkowa zamówienia na kolejny okres (od 4 listopada 2024 do 31 grudnia 2024 r. i od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.) jest większa od kwoty 130 000,00 zł, a mniejsza od aktualnych progów unijnych ogłoszonych na podstawie art. 3 ust. 3 ustawy Pzp, w związku z czym należałoby przeprowadzić postępowanie w trybie podstawowym, stosownie do art. 275 ustawy Pzp. Ze względu na konieczność zapewnienia czystości w budynkach Starostwa niemożliwe było dochowanie terminów, o których mowa w przepisach p.z.p. dotyczących trybu podstawowego.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do IHC - 125/TP/2025
- USŁUGA SPORZĄDZANIA ANALIZ W ZAKRESIE BENCHMARKINGU I OPTYMALIZACJI PRACY SZPITALA - 129/TP/2025
- Dostawy pstrąga świeżego, fileta dorsza świeżego ze skórą, śledzia matias oraz makreli wędzonej.
- Świadczenie usługi polegającej na kontroli biletów w pojazdach słupskiej komunikacji miejskiej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych
- Usługa ubezpieczenia podmiotu
- Świadczenie usługi transportowej w 2026 roku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie obiektów Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wielkopolskim.
- Utrzymanie czystości w lokalach należących do Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz lokalach użytkowanych na potrzeby realizacji Projektów pn. CUS w Szczecinie, RCK oraz CIC - ZASTRZEŻONE
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych do budynków Starostwa Powiatowego w Nowej Soli.
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych w obiektach administrowanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piasecznie
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej w 2026 roku
- Usługi utrzymania czystości wraz z drobnymi pracami konserwacyjnymi.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





