Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA KONTENERÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA KONTENERÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f46dd14-760a-4261-b886-d47b42698eb0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00268956/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.57 Dostawa kontenerów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.)
Okoliczności udzielenia zamówienia / uzasadnienie:
W przeprowadzonym uprzednio postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji nr sprawy 24/DZZ/2024 wszystkie złożone oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP (niezgodność z SWZ), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Potrzeba udzielenia zamówienia jest pilna, ze względu na konieczność zapewnienia:
zad. 1 miejsca do utworzenia stanowisk roboczych dla pracowników WML,
zad. 2 miejsca do utworzenia stanowisk roboczych dla pracowników SSW,
zad. 3 pomieszczeń do magazynowania dla Jednostek Organizacyjnych.
W unieważnionej procedurze podstawowej ofertę złożyła jedna firma: GLOBAL OPERATION PROSTA S.A.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 70/DZZ/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kontenerów typu modułowego na potrzeby WML.4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 619920,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kontenerów typu modułowego na potrzeby SSW4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 306451,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kontenerów magazynowych4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 272617,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBAL OPERATION PROSTA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272994595
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 521520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBAL OPERATION PROSTA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272994595
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403649,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBAL OPERATION PROSTA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272994595
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332860,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 2/4 m 7, część nr 2: Piwna 45/47 m 4
- ODNOWIENIE WSPARCIA PRODUCENTA DLA SYSTEMU FLOWMON NA OKRES 3 LAT DLA WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Dostawa wyrobów medycznych.
- Kompleksowa usługa wsparcia w zakresie przygotowania dokumentów do archiwizacji oraz zniszczenia
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem zaplecza kontenerowego na czas remontu budynku biurowego w lokalizacji ul. Powązkowska 93 w Warszawie
- "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości - Budowa Centrum Aktywności Lokalnej w dzielnicy Rybnicka Kuźnia" - realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa wraz z modernizacją świetlicy wiejskiej w Miszewku - Stefany
- DOSTAWA KONTENERA SOCJALNO-BIUROWEGO NA POTRZEBY NADLEŚNICTWA GOŁĄBKI
- Zakup wraz z dostawą 4 drewnianych domków ekspozycyjnych oraz infokiosku w ramach projektu "Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki".
- Modernizacja kompleksu sportowo " Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Parkowej w Krzyżanowicach
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.