Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00528355/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych i części administracyjnej budynku, w podziale na trzy części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250523916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dobrzecka 18
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 5985500
1.5.8.) Numer faksu: 62 5985501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzbm.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzbm-kalisz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych i części administracyjnej budynku, w podziale na trzy części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-480e4904-6b97-4548-be9f-780cc46d8a09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004443/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Wymiana instalacji elektrycznych, montaż instalacji domofonowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528355
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.16.2024.PST
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 25055,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 15 w budynku przy ul. Czaszkowskiej 12B.2. Zakres prac obejmuje między innymi:
a) wymianę linii zasilających;
b) wymianę gniazd bezpiecznikowych;
c) wykonanie połączeń przewodów pojedynczych lub wtykowych;
d) wymianę puszek podtynkowych;
e) wymianę gniazd instalacyjnych wtykowych,
f) wymianę przewodów podtynkowych;
g) zaprawianie bruzd przewodów;
h) wymianę tablic licznikowych;
i) wymianę bezpieczników nadprądowych i przeciwporażeniowych,
j) wykonaniu pomiaru rezystencji izolacji elektrycznych,
k) wypełnieniu oświadczenia o gotowości instalacji przyłączeniowych,
l) Oznaczeniu obwodów w rozdzielni, opisu zabezpieczeń itp.,
m) wywóz odpadów związanych z wykonaniem wymiany instalacji i ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 6170,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 12A w budynku przy ul. Długosza 6.2. Zakres prac obejmuje między innymi:
a) wymianę linii zasilających;
b) wymianę gniazd bezpiecznikowych;
c) wykonanie połączeń przewodów pojedynczych lub wtykowych;
d) wymianę puszek podtynkowych;
e) wymianę gniazd instalacyjnych wtykowych,
f) wymianę przewodów podtynkowych;
g) zaprawianie bruzd przewodów;
h) wymianę tablic licznikowych;
i) wymianę bezpieczników nadprądowych i przeciwporażeniowych,
j) wykonaniu pomiaru rezystencji izolacji elektrycznych,
k) wypełnieniu oświadczenia o gotowości instalacji przyłączeniowych,
l) Oznaczeniu obwodów w rozdzielni, opisu zabezpieczeń itp.,
m) wywóz odpadów związanych z wykonaniem wymiany instalacji i ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 3495,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany instalacji elektrycznej oświetlenia administracyjnego w pomieszczeniach piwnicznych klatki II i III budynku przy ul. Grodzkiej 12-14.2. Zakres prac obejmuje między innymi:
a) wymianę linii zasilających;
b) wymianę gniazd bezpiecznikowych;
c) wykonanie połączeń przewodów pojedynczych;
d) wymianę puszek podtynkowych;
e) wymianę przewodów podtynkowych;
f) zaprawianie bruzd przewodów;
g) montaż oświetlenia,
h) wykonaniu pomiaru rezystencji izolacji elektrycznych,
i) oznaczeniu obwodów w rozdzielni, opisu zabezpieczeń itp.,
j) wywóz odpadów związanych z wykonaniem wymiany instalacji i ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 5669,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9457,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9457,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9457,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ELEKTRO-BUD Przemysław Wysota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369599092
7.3.3) Ulica: Czartoryskich 25
7.3.4) Miejscowość: Gołuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. Elektro -Bud Przemysław Wysota
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. Elektro -Bud Przemysław Wysota
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9457,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5267,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5267,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5267,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ELEKTRO-BUD Przemysław Wysota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369599092
7.3.3) Ulica: Czartoryskich 25
7.3.4) Miejscowość: Gołuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. Elektro -Bud Przemysław Wysota
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. Elektro -Bud Przemysław Wysota
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5267,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29332,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29332,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29332,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ELEKTRO-BUD Przemysław Wysota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369599092
7.3.3) Ulica: Czartoryskich 25
7.3.4) Miejscowość: Gołuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. Elektro -Bud Przemysław Wysota
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. Elektro -Bud Przemysław Wysota
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29332,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Usługa sukcesywnych wymian ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do ZKG "Czyste Miasto, Czysta Gmina" wraz z dostawą ogumienia z podziałem na części
- Wykonanie remontu boiska do gry w piłkę ręczną w Szkole Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15.
- "Zakup oleju napędowego (ON) oraz benzyny bezołowiowej (Pb 95)"
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Ostrzeszów przy ul. Polnej i Wierzbowej, gm. Ostrzeszów
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznaniu na terenie osiedla Krzyżowniki-Smochowice
- Odnowienie 5 pustostanów w budynkach administr.przez ZGN Praga-Południe m. st. W-wy na terenie AN-6: ul. Modrzewiowa 7 m 10, Jarocińska 13 m 5, Zagójska 6/8 m 96, Czapelska 30 m 8, Rozłucka 16 m 35.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.