eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskNaprawa sprzętu i zabudowy lotniskowej



Ogłoszenie z dnia 2024-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa sprzętu i zabudowy lotniskowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014578

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Skarb Państwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa sprzętu i zabudowy lotniskowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7018aeec-d87b-401c-a853-92790c65a5f4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207750/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Naprawa odkurzacza lotniskowego AS 900

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590059

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 62/TP2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 332348,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie napraw zabudowy pojazdów specjalnych wojskowej straży pożarnej i kompanii obsługi lotniska będących w dyspozycji 32. BLT z podziałem na części:
Część 1 – naprawa zabudowy odkurzacza lotniskowego AS 900
2. Zakres naprawy zabudowy pojazdów obejmuje w części 1 - wymianę spalonej instalacji elektrycznej zabudowy odkurzacza lotniskowego AS 900 zgodnie z protokołem przeprowadzonej diagnostyki;
3. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia dla części 1 – Opis niezbędnych napraw dotyczący zabudowy odkurzacza lotniskowego - załącznik nr 5 do SWZ i Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ;
4. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami technicznymi przy zachowaniu obowiązujących przepisów bhp oraz standardami i zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami SWZ (i załącznikami do niej).
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
6. Zasady dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru i innych elementów zadania zawiera także wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 203143,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie napraw zabudowy pojazdów specjalnych wojskowej straży pożarnej i kompanii obsługi lotniska będących w dyspozycji 32. BLT z podziałem na części:
Część 2 – naprawa zabudowy odkurzacza lotniskowego STKF 3000
2. Zakres naprawy zabudowy pojazdów obejmuje w części 2 - wymianę silnika hydraulicznego A10V0200LA1DH2/63R1 wraz z wałem napędowym i sprzęgłem na zabudowie odkurzacza lotniskowego STKF 3000;
3. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia dla części 2 – Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami technicznymi przy zachowaniu obowiązujących przepisów bhp oraz standardami i zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami SWZ (i załącznikami do niej).
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
6. Zasady dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru i innych elementów zadania zawiera także wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 96753,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie napraw zabudowy pojazdów specjalnych wojskowej straży pożarnej i kompanii obsługi lotniska będących w dyspozycji 32. BLT z podziałem na części:
Część 3 – naprawa zabudowy pojazdów wojskowej straży pożarnej.
2. Zakres naprawy zabudowy pojazdów obejmuje w części 3 :
-naprawę zabudowy pojazdów wojskowej straży pożarnej;
-naprawę wyciągarki elektrycznej DRAGON WINC nr RO2286 na samochodzie pożarniczym IVECO;
-naprawę panelu sterowania działkami z wyświetlaczem ciekłokrystalicznym pozycjonowania działek na samochodzie MAN;
3. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia dla części 3 – Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami technicznymi przy zachowaniu obowiązujących przepisów bhp oraz standardami i zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami SWZ (i załącznikami do niej).
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
6. Zasady dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru i innych elementów zadania zawiera także wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 32452,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konik Truck Service Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222377212

7.3.3) Ulica: Terespolska 82 gm. Halinów

7.3.4) Miejscowość: Nowy Konik

7.3.5) Kod pocztowy: 05-074

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konik Truck Service Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222377212

7.3.3) Ulica: Terespolska 82

7.3.4) Miejscowość: Nowy Konik

7.3.5) Kod pocztowy: 05-074

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39979,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194622,9 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39979,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konik Truck Service Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222377212

7.3.3) Ulica: Terespolska 82

7.3.4) Miejscowość: Nowy Konik

7.3.5) Kod pocztowy: 05-074

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39979,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Umowa dla części 1,2,3 nr 358/FIN/2024;
2. Wartość brutto umowy wynosi: 408 629,98 zł brutto;
3. Termin realizacji to 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy przy czym umowa nie może trwać dłużej niż do 24.12.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.