Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00549308/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy art. spożywczych różnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO RABKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491971074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Orkana 49
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uzdrowisko-rabka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-rabka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-944aaf42-0d19-4947-a8ed-e5ab52559bd71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy art. spożywczych różnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-944aaf42-0d19-4947-a8ed-e5ab52559bd7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029524/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawy art spożywczych różnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549308
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.24.TP.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1:dżem wiśniowy wysokosłodzony: 270 kg,dżem brzoskwiniowy wysokosłodzony:220 kg,dżem truskawkowy wysokosłodzony: 350 kg, frużelina wiśniowa :194 kg, marmolada twarda- różana 80 kg, marmolada twarda wieloowoc.: 20 kg.....
Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.1. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
4.5.5.) Wartość części: 16914,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2: cukier: 13000 kg ,cukier kostka:15 kg, cukier puder: 450 kg, kasza manna: 650 kg, kasza gryczana: 1550 kg, kasza jaglana: 200 kg, kasza jęczmienna: 2000 kg,..…Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.2. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
4.5.5.) Wartość części: 103191,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 3: aromaty 9 ml:130 szt, bazylia: 10 kg, budyń: 170 kg,cukier waniliowy: 120 kg, cynamon:19 kg, galaretka owocowa: 1060 kg, gałka muszkatołowa: 5 kg, herbata "Saga" expresowa a'90: 4900 op….Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.3. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15863000-5 - Herbata
4.5.5.) Wartość części: 126499,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 4: baton Lion 42g) : 1180 szt, baton Milk Way 21,5g): 2500 szt, biszkopty okrągłe w polewie czekoladowej z galaretką (pomarańcz/wiśnia): 167 kg, biszkopty op.max.1 kg) – 95 kg, chałwa (różne smaki): 51 kg, czekolada Alpen gold 100g): 900 szt, czekoladki Kasztanki/Malaga: 25kg, ...Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.4. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15842220-0 - Batony czekoladowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
4.5.5.) Wartość części: 63416,09 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 5 : ananas konserwowy: 350 kg,brzoskwinie w syropie: 720 kg, chrzan tarty:420 kg, fasola konserwowa biała: 265 kg, fasola konserwowa czerwona: 265 kg , fasola konserwowa szparagowa: 25 kg, groszek konserwowy "Pudliszki": 750 kg, ketchup łagodny: 700 kg, konc. pomidorowy "Złoty Bażant" : 950 kg, konc. Pomidorowy " Pudliszki ”:kg 10,00, kukurydza konserwowa "Bonduelle" – 560 kg,...Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.5. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332100-5 - Przetworzone owoce
4.5.5.) Wartość części: 101691,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18503,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21890,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18503,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Przetworów Owocowo Warzywnych ROAND A Pieniążek R Pieniążek Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340014737
7.3.3) Ulica: ul.Bronisława Czecha 12a
7.3.4) Miejscowość: 33-300 Nowy Sącz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18503,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2025-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98812,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98812,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Przetworów Owocowo Warzywnych ROAND A Pieniążek R Pieniążek Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340014737
7.3.4) Miejscowość: ul.Bronisława Czecha 12a, 33-300 Nowy Sącz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98812,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2025-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84664,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102349,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84664,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84 664,37
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340014737
7.3.4) Miejscowość: ul.Bronisława Czecha 12a, 33-300 Nowy Sącz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84664,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2025-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68266,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84801,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68266,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. IN-PLUS Paweł Kiełbasa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343107020
7.3.4) Miejscowość: ul.Dojazdowa 3, 33-300 Nowy Sacz.
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68266,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2025-10-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95999,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102413,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95999,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Przetworów Owocowo Warzywnych ROAND A Pieniążek R Pieniążek Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340014737
7.3.4) Miejscowość: ul.Bronisława Czecha 12a, 33-300 Nowy Sącz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95999,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Modernizacja systemu wentylacji-klimatyzacji w Klinice Alergologii i Pneumonologii
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych w ramach zadania Termomodernizacji budynków Szpitala Kardiologicznego oraz Uzdrowiskowego Szpitala "Olszówka" w Rabce Zdrój.
- Dostawy warzyw i owoców mrożonych
- Budowa parkingu z drogą dojazdową i rampą przy Szpitalu Miejskim w m. Rabka Zdrój
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użycia.
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz ciastek suchych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Ożarowie Mazowieckim
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa artykułów zbożowych, przetworów, przypraw, słodyczy.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie.
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im ks. Jana Twardowskiego w Turośli w roku szkolny 2025/2026"
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja Dębe)
więcej: Warzywa przetworzone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.