eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-ZdrójDostawy art. spożywczych różnych



Ogłoszenie z dnia 2024-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy art. spożywczych różnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO RABKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491971074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Orkana 49

1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uzdrowisko-rabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-rabka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-944aaf42-0d19-4947-a8ed-e5ab52559bd7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy art. spożywczych różnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-944aaf42-0d19-4947-a8ed-e5ab52559bd7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029524/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawy art spożywczych różnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549308

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.24.TP.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 1:dżem wiśniowy wysokosłodzony: 270 kg,dżem brzoskwiniowy wysokosłodzony:220 kg,
dżem truskawkowy wysokosłodzony: 350 kg, frużelina wiśniowa :194 kg, marmolada twarda- różana 80 kg, marmolada twarda wieloowoc.: 20 kg.....
Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.1. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

4.5.5.) Wartość części: 16914,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2: cukier: 13000 kg ,cukier kostka:15 kg, cukier puder: 450 kg, kasza manna: 650 kg, kasza gryczana: 1550 kg, kasza jaglana: 200 kg, kasza jęczmienna: 2000 kg,..…
Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.2. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

4.5.5.) Wartość części: 103191,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 3: aromaty 9 ml:130 szt, bazylia: 10 kg, budyń: 170 kg,cukier waniliowy: 120 kg, cynamon:19 kg, galaretka owocowa: 1060 kg, gałka muszkatołowa: 5 kg, herbata "Saga" expresowa a'90: 4900 op….
Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.3. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15863000-5 - Herbata

4.5.5.) Wartość części: 126499,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 4: baton Lion 42g) : 1180 szt, baton Milk Way 21,5g): 2500 szt, biszkopty okrągłe w polewie czekoladowej z galaretką (pomarańcz/wiśnia): 167 kg, biszkopty op.max.1 kg) – 95 kg, chałwa (różne smaki): 51 kg, czekolada Alpen gold 100g): 900 szt, czekoladki Kasztanki/Malaga: 25kg, ...
Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.4. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15842220-0 - Batony czekoladowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze

4.5.5.) Wartość części: 63416,09 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 5 : ananas konserwowy: 350 kg,brzoskwinie w syropie: 720 kg, chrzan tarty:420 kg, fasola konserwowa biała: 265 kg, fasola konserwowa czerwona: 265 kg , fasola konserwowa szparagowa: 25 kg, groszek konserwowy "Pudliszki": 750 kg, ketchup łagodny: 700 kg, konc. pomidorowy "Złoty Bażant" : 950 kg, konc. Pomidorowy " Pudliszki ”:kg 10,00, kukurydza konserwowa "Bonduelle" – 560 kg,...
Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.5. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15332100-5 - Przetworzone owoce

4.5.5.) Wartość części: 101691,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18503,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21890,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18503,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Przetworów Owocowo Warzywnych ROAND A Pieniążek R Pieniążek Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340014737

7.3.3) Ulica: ul.Bronisława Czecha 12a

7.3.4) Miejscowość: 33-300 Nowy Sącz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18503,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-01 do 2025-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98812,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98812,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Przetworów Owocowo Warzywnych ROAND A Pieniążek R Pieniążek Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340014737

7.3.4) Miejscowość: ul.Bronisława Czecha 12a, 33-300 Nowy Sącz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98812,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-01 do 2025-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84664,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102349,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84664,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84 664,37

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340014737

7.3.4) Miejscowość: ul.Bronisława Czecha 12a, 33-300 Nowy Sącz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84664,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-01 do 2025-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68266,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84801,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68266,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. IN-PLUS Paweł Kiełbasa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343107020

7.3.4) Miejscowość: ul.Dojazdowa 3, 33-300 Nowy Sacz.

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68266,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-01 do 2025-10-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95999,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102413,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95999,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Przetworów Owocowo Warzywnych ROAND A Pieniążek R Pieniążek Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340014737

7.3.4) Miejscowość: ul.Bronisława Czecha 12a, 33-300 Nowy Sącz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95999,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-01 do 2025-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.