eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąBudowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.4.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.4.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.4.7.) Numer telefonu: 523867901

1.4.8.) Numer faksu: 523867902

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622758

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00579864

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
2.1. Przedmiotem zadania jest budowa ścieżki rowerowej na pięciu odcinkach o łącznej długości 4,765 km, zgodnie z dokumentacją projektową i uzyskanym pozwoleniem na budowę tj.:

 Odcinek A – B od km 0+000 do km 1+800;
 Odcinek C – D od km 0+000 do km 1+693;
 Odcinek E – F od km 0+000 do km 0+332;
 Odcinek G – H od km 0+000 do km 0+400;
 Odcinek I.I – J od km 0+435 do km 0+975;
o łącznej długości 4765 m.

2.2 Zakres zadania obejmuje m.in.:

 budowę nawierzchni ścieżki rowerowej z kostki betonowej bezfazowej o szerokości 2,50 m oraz konstrukcji KR1;
 budowę opaski tłuczniowej o szerokości 0,50 m i 1,00 m;
 budowę i przebudowę przepustów;
 powierzchniowe odwodnienie drogi z odprowadzeniem wody do istniejących rowów przydrożnych oraz na teren pasa drogowego;
 budowę oświetlenia na odcinku A -B od km 0,000 do km 0+435;
 wycinka drzew kolidujących z przebiegiem drogi;
 oczyszczenie rowów przydrożnych;
 usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu.

Budowane ścieżki przebiegają przez teren niezabudowany, wykorzystywany rolniczo oraz rekreacyjnie znajdujący się w Nakle nad Notecią, od ul. Noteckiej wzdłuż cieku Paramelka do ścieżki rowerowej prowadzącej wzdłuż drogi powiatowej w Występie. Inwestycja nie zmieni aktualnego natężenia ani struktury ruchu. Inwestycja nie jest zlokalizowana na terenach objętych ochroną przyrody.

2.3 Podstawowe parametry techniczne ścieżki rowerowej:

 kategoria drogi: droga wewnętrzna;
 kategoria ruchu: KR-1;
 prędkość projektowa: 30 km/h;
 szerokość jezdni: 2,50 m;
 szerokość opaski tłuczniowej –0,50 m i 1,00 m.

Projektowana konstrukcja nawierzchni ścieżki rowerowej z możliwością dojazdu do nieruchomości:

 kostka brukowa betonowa bezfazowa gr. 8 cm;
 podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm;
 podbudowa z pianobetonu PB 1000 gr. 20 cm;
 podłoże gruntowe.

Projektowana konstrukcja nawierzchni ścieżki rowerowej przeznaczonej do ruchu rowerowego oraz pieszego:

 kostka brukowa betonowa bezfazowa gr. 8 cm;
 podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm;
 podbudowa z pianobetonu PB 1000 gr. 15 cm;
 podłoże gruntowe.

Projektowana konstrukcja opaski tłuczniowej:

 warstwa tłucznia kamiennego gr. 20 cm;
 podbudowa z pianobetonu PB 1000 20 cm;
 podłoże gruntowe.

Obramowanie ścieżki stanowi wtopiony krawężnik betonowy o wymiarach 30x15 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem ograniczającym od strony zewnętrznej ścieżkę rowerową. Odwodnienie ścieżki powierzchniowe z odprowadzeniem wody deszczowej za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do przyległych rowów przydrożnych oraz na przyległy teren w granicach pasa drogowego. Roboty odwodnieniowe należy wykonać zgodnie z projektem architektoniczno – budowlanym oraz projektem technicznym branży drogowej. Na terenie planowanej inwestycji występuje zadrzewienie kolidujące z inwestycją. W zakresie zadania jest usunięcie kolidujących drzew, które odbędzie się na podstawie uzyskanej przez Zamawiającego decyzji na wycinkę drzew. Konieczne jest również wykonanie nasadzeń zastępczych drzew wraz z ich pielęgnacją w okresie gwarancyjnym. Zakres zadania obejmuje również wycinkę kolidujących zakrzaczeń na odcinkach I – I do J na powierzchni około 3 000,00 m2 oraz na odcinkach C -H – 1800,00m2, J – B - 1 250,00 m2.
Ponadto Wykonawca w ramach wykonania nasadzeń zastępczych zobowiązany jest do wypełnienia nw. obowiązków:
a. Rośliny muszą posiadać paszport roślin. Paszporty w formie papierowej lub elektronicznej powinny być dostarczone do inspektora Wydziału Inwestycji.
b. Zakup materiału roślinnego, 3-4 krotnie szkółkowanego z jednym przewodnikiem i równomiernie umieszczonych gałęziach bocznych, zdrowe, bez uszkodzeń na korzeni pędach, wszystkie części drzew muszą być pozbawione ran i śladów po świeżych cięciach o średnicy większej niż 1,5cm, wolne od szkodników i patogenów o obwodach pni i parametrach według wyszczególnienia dla odmiany jak powyżej.
c. Usunięcie karpin w miejscu wyznaczonym pod nasadzenie, wykopanie dołów pod każde drzewo o wymiarach odpowiadających wielkości 1 m3 w kształcie określonym przez zamawiającego; wymagane niezwłoczne usunięcie gruntu z wykopu, niedopuszczalne jest przechowywanie urobku na chodnikach, doły należy oznaczyć i zabezpieczyć.
d. Wypełnienie wykopanych dołów ziemią właściwą dla gatunku drzew (pod względem ph i struktury) wolnej od chwastów trwałych (perz, topinambur, itp.), wymagane warstwowe zagęszczanie gruntu w celu wykluczenia jego nadmiernego osiadania po wykonaniu nasadzeń,
e. Doniesienie roślin i wody, posadzenie (z uzupełnieniem podłoża) i dwukrotne podlanie, ok. 50 l pod każde drzewo podczas jednego podlewania,
f. Opalikowanie czterema palikami drewnianymi impregnowanymi środkami przedłużającymi trwałość drewna, ale nie szkodzącymi drzewom i nie przedostającymi się do gruntu (średnica 6 cm), umocowanie palików listwami poprzecznymi w kształcie półwałków (średnica 5 cm) co najmniej na dwóch wysokościach (dolna listwa potrójna– dłuższa, górna pojedyncza – krótsza), wykonanie wiązań,
g. Wykonanie miski o średnicy minimum 0,5 m z zagłębieniem 5 cm poniżej istniejącego terenu,
h. Wykonanie cięć korygujących z posmarowaniem ran środkiem grzybobójczym,
i. Zagospodarowanie i wywóz odpadów
j. W okresie od wykonania nasadzeń do zakończenia okresu gwarancji jakości Wykonawca obowiązany jest do pielęgnacji wykonanych nasadzeń
k. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu gwarancję jakości na przedmiot umowy zgodnie z niniejszą umową, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy
l. W okresie od wykonania nasadzeń do zakończenia okresu gwarancji Zamawiający może żądać w szczególności wymiany nasadzonego materiału roślinnego na nowy (w terminie 14 dni od zgłoszenia takiej konieczności) oraz wykonania prac pielęgnacyjnych (w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia takiej konieczności),
m. W przypadku wymiany nasadzonego materiału roślinnego gwarancja liczy się od nowa.

Termin udzielenia gwarancji / pielęgnacji na wykonane nasadzenia wynosi 12 miesięcy liczony od chwili odbioru końcowego zadania inwestycyjnego.

2.7 Wymagania ogólne Zamawiającego:

1) Wykonawca, składając ofertę, musi uwzględnić w kosztach: opłaty za media (woda, energia, śmieci, ochrona, wywóz i utylizacje odpadów).
2) Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
3) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy).
4) Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami.
5) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz
z wykonaniem mapy powykonawczej (wersja papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg)
i włączenia jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej jednostki.
6) Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu, do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac budynków użyteczności publicznej jak i placówek prowadzących działalność gospodarczą oraz budynków mieszkalnych.
7) Wykonawca ma obowiązek zaktualizować wydane przez gestorów sieci warunki wykonania robót. Koszt aktualizacji warunków od gestorów należy uwzględnić w cenie oferty.
8) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej zadania. Ustawa Prawo Geodezyjne obliguje jednostki uczestniczące w zadaniu do ochrony wszystkich znaków geodezyjnych i osnów szczegółowych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do inwentaryzacji geodezyjnej obiektu, oświadczenie geodety biorącego udział w realizacji zadania, iż wszystkie istniejące znaki geodezyjne i osnowy szczegółowe, znajdujące się w miejscu prowadzenia robót na przedmiotowym zadaniu nie zostały uszkodzone.

2.8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej w skład której wchodzi:
a) projekt architektoniczno - budowlany,
b) projekt techniczny,
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiary robót,
e) Pozwolenie na budowę Starosty na wykonywanie robót.

UWAGA! Załączone do niniejszego postępowania przedmiary mają charakter tylko i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Przedmiary nie zwalniają potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, mogą stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.

Po zmianie:
2.1. Przedmiotem zadania jest budowa ścieżki rowerowej na pięciu odcinkach o łącznej długości 4,765 km, zgodnie z dokumentacją projektową i uzyskanym pozwoleniem na budowę tj.:

 Odcinek A – B od km 0+000 do km 1+800;
 Odcinek C – D od km 0+000 do km 1+693;
 Odcinek E – F od km 0+000 do km 0+332;
 Odcinek G – H od km 0+000 do km 0+400;
 Odcinek I.I – J od km 0+435 do km 0+975;
o łącznej długości 4765 m.

2.2 Zakres zadania obejmuje m.in.:

 budowę nawierzchni ścieżki rowerowej z kostki betonowej bezfazowej o szerokości 2,50 m oraz konstrukcji KR1;
 budowę opaski tłuczniowej o szerokości 0,50 m i 1,00 m;
 budowę i przebudowę przepustów;
 powierzchniowe odwodnienie drogi z odprowadzeniem wody do istniejących rowów przydrożnych oraz na teren pasa drogowego;
 budowę oświetlenia na odcinku A -B od km 0,000 do km 0+435;
 wycinka drzew kolidujących z przebiegiem drogi;
 oczyszczenie rowów przydrożnych;
 usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu.

Budowane ścieżki przebiegają przez teren niezabudowany, wykorzystywany rolniczo oraz rekreacyjnie znajdujący się w Nakle nad Notecią, od ul. Noteckiej wzdłuż cieku Paramelka do ścieżki rowerowej prowadzącej wzdłuż drogi powiatowej w Występie. Inwestycja nie zmieni aktualnego natężenia ani struktury ruchu. Inwestycja nie jest zlokalizowana na terenach objętych ochroną przyrody.

„2.3 Podstawowe parametry techniczne ścieżki rowerowej:

 kategoria drogi: droga wewnętrzna;
 kategoria ruchu: KR-1;
 prędkość projektowa: 30 km/h;
 szerokość jezdni: 2,50 m;
 szerokość opaski tłuczniowej –0,50 m i 1,00 m.

Projektowana konstrukcja nawierzchni ścieżki rowerowej z możliwością dojazdu do nieruchomości:

 kostka brukowa betonowa bezfazowa gr. 8 cm;
 podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm;
 podbudowa z pianobetonu PB 1000 gr. 20 cm;
 geowłoknina o gęstości min. 100 g/m2
 podłoże gruntowe.

Projektowana konstrukcja nawierzchni ścieżki rowerowej przeznaczonej do ruchu rowerowego oraz pieszego:

 kostka brukowa betonowa bezfazowa gr. 8 cm;
 podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm;
 podbudowa z pianobetonu PB 1000 gr. 15 cm;
 geowłóknina o gęstości min. 100 g/m2
 podłoże gruntowe.

Projektowana konstrukcja opaski tłuczniowej:

 warstwa tłucznia kamiennego gr. 20 cm;
 podbudowa z pianobetonu PB 1000 20 cm;
 geowłóknina o gęstości min. 100 g/m2
 podłoże gruntowe.

Obramowanie ścieżki stanowi wtopiony krawężnik betonowy o wymiarach 30x15 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem ograniczającym od strony zewnętrznej ścieżkę rowerową. Odwodnienie ścieżki powierzchniowe z odprowadzeniem wody deszczowej za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do przyległych rowów przydrożnych oraz na przyległy teren w granicach pasa drogowego. Roboty odwodnieniowe należy wykonać zgodnie z projektem architektoniczno – budowlanym oraz projektem technicznym branży drogowej. Na terenie planowanej inwestycji występuje zadrzewienie kolidujące z inwestycją. W zakresie zadania jest usunięcie kolidujących drzew, które odbędzie się na podstawie uzyskanej przez Zamawiającego decyzji na wycinkę drzew. Konieczne jest również wykonanie nasadzeń zastępczych drzew wraz z ich pielęgnacją w okresie gwarancyjnym. Zakres zadania obejmuje również wycinkę kolidujących zakrzaczeń na odcinkach I – I do J na powierzchni około 3 000,00 m2 oraz na odcinkach C -H – 1800,00m2, J – B - 1 250,00 m2.
Ponadto Wykonawca w ramach wykonania nasadzeń zastępczych zobowiązany jest do wypełnienia nw. obowiązków:
a. Rośliny muszą posiadać paszport roślin. Paszporty w formie papierowej lub elektronicznej powinny być dostarczone do inspektora Wydziału Inwestycji.
b. Zakup materiału roślinnego, 3-4 krotnie szkółkowanego z jednym przewodnikiem i równomiernie umieszczonych gałęziach bocznych, zdrowe, bez uszkodzeń na korzeni pędach, wszystkie części drzew muszą być pozbawione ran i śladów po świeżych cięciach o średnicy większej niż 1,5cm, wolne od szkodników i patogenów o obwodach pni i parametrach według wyszczególnienia dla odmiany jak powyżej.
c. Usunięcie karpin w miejscu wyznaczonym pod nasadzenie, wykopanie dołów pod każde drzewo o wymiarach odpowiadających wielkości 1 m3 w kształcie określonym przez zamawiającego; wymagane niezwłoczne usunięcie gruntu z wykopu, niedopuszczalne jest przechowywanie urobku na chodnikach, doły należy oznaczyć i zabezpieczyć.
d. Wypełnienie wykopanych dołów ziemią właściwą dla gatunku drzew (pod względem ph i struktury) wolnej od chwastów trwałych (perz, topinambur, itp.), wymagane warstwowe zagęszczanie gruntu w celu wykluczenia jego nadmiernego osiadania po wykonaniu nasadzeń,
e. Doniesienie roślin i wody, posadzenie (z uzupełnieniem podłoża) i dwukrotne podlanie, ok. 50 l pod każde drzewo podczas jednego podlewania,
f. Opalikowanie czterema palikami drewnianymi impregnowanymi środkami przedłużającymi trwałość drewna, ale nie szkodzącymi drzewom i nie przedostającymi się do gruntu (średnica 6 cm), umocowanie palików listwami poprzecznymi w kształcie półwałków (średnica 5 cm) co najmniej na dwóch wysokościach (dolna listwa potrójna– dłuższa, górna pojedyncza – krótsza), wykonanie wiązań,
g. Wykonanie miski o średnicy minimum 0,5 m z zagłębieniem 5 cm poniżej istniejącego terenu,
h. Wykonanie cięć korygujących z posmarowaniem ran środkiem grzybobójczym,
i. Zagospodarowanie i wywóz odpadów
j. W okresie od wykonania nasadzeń do zakończenia okresu gwarancji jakości Wykonawca obowiązany jest do pielęgnacji wykonanych nasadzeń
k. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu gwarancję jakości na przedmiot umowy zgodnie z niniejszą umową, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy
l. W okresie od wykonania nasadzeń do zakończenia okresu gwarancji Zamawiający może żądać w szczególności wymiany nasadzonego materiału roślinnego na nowy (w terminie 14 dni od zgłoszenia takiej konieczności) oraz wykonania prac pielęgnacyjnych (w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia takiej konieczności),
m. W przypadku wymiany nasadzonego materiału roślinnego gwarancja liczy się od nowa.


Na posadzone drzewa gwarancja wynosi 36 miesięcy (okres wynika z decyzji na wycinkę drzew, którą przekazuję w załączeniu)
Drzewa powinny być zabezpieczone przed bobrami poprzez zamocowanie do 4 palików zabezpieczających drzewa plastikowej siatki o oczkach max. 3 x 3 cm.
Trawa - gwarancja 12 m-cy. Do wykonawcy należeć będzie również koszenie trawy 5 razy w okresie 12 miesięcznej gwarancji”.

2.7 Wymagania ogólne Zamawiającego:

1) Wykonawca, składając ofertę, musi uwzględnić w kosztach: opłaty za media (woda, energia, śmieci, ochrona, wywóz i utylizacje odpadów).
2) Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
3) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy).
4) Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami.
5) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz
z wykonaniem mapy powykonawczej (wersja papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg)
i włączenia jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej jednostki.
6) Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu, do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac budynków użyteczności publicznej jak i placówek prowadzących działalność gospodarczą oraz budynków mieszkalnych.
7) Wykonawca ma obowiązek zaktualizować wydane przez gestorów sieci warunki wykonania robót. Koszt aktualizacji warunków od gestorów należy uwzględnić w cenie oferty.
8) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej zadania. Ustawa Prawo Geodezyjne obliguje jednostki uczestniczące w zadaniu do ochrony wszystkich znaków geodezyjnych i osnów szczegółowych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do inwentaryzacji geodezyjnej obiektu, oświadczenie geodety biorącego udział w realizacji zadania, iż wszystkie istniejące znaki geodezyjne i osnowy szczegółowe, znajdujące się w miejscu prowadzenia robót na przedmiotowym zadaniu nie zostały uszkodzone.

2.8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej w skład której wchodzi:
a) projekt architektoniczno - budowlany,
b) projekt techniczny,
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiary robót,
e) Pozwolenie na budowę Starosty na wykonywanie robót.

UWAGA! Załączone do niniejszego postępowania przedmiary mają charakter tylko i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Przedmiary nie zwalniają potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, mogą stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-12-04 09:00

Po zmianie:
2024-12-11 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-12-04 09:15

Po zmianie:
2024-12-11 09:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-01-02

Po zmianie:
2025-01-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.