Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00552753/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
- 2024/BZP 00570604/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie dywanika asfaltowego na wybranych drogach betonowych w miejscowościach: Zaleskie, Wodnica, Duninowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5bb01147-ef49-44d4-a713-7dd245584f851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dywanika asfaltowego na wybranych drogach betonowych w miejscowościach: Zaleskie, Wodnica, Duninowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bb01147-ef49-44d4-a713-7dd245584f85
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie dywanika asfaltowego na wybranych drogach betonowych w msc. Zaleskie, Wodnica, Duninowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552753
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.44.2024.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235908,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie dywanika asfaltowego na wybranych drogach betonowych w miejscowościach
Zaleskie, Wodnica, Duninowo
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Ul. Świerkowa i Na Wzgórzu w Duninowie
Zakres robót:
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie
równinnym – 0,425 km
2. Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z betonu lub kostki - 1 275 m2
3. Skropienie nawierzchni asfaltem - 1 275 m2
4. Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC8S - warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 3cm - 1 275 m2
5. Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC8S - warstwa ścieralna - za każdy dalszy 1cm ponad 3cm grubości po
zagęszczeniu (do 5 cm) 1 275 m2
6. Uzupełnienie obustronnych poboczy o szerokości 2 x 0,75m z kruszywa łamanego - warstwa o grubości po zagęszczeniu
8cm 637,5 m2
7. Regulacja zaworów wodociągowych - 3 szt razem szt 3
8. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 10 szt.
Ul. Brzozowa w Wodnicy
Zakres robót:
Nr Podstawa Opis robót Jm Ilość
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym – 0,375 km
2. Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z betonu lub kostki - 1 125 m2
3. Skropienie nawierzchni asfaltem - 1 125 m2
4 Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC8S - warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 3cm - 1 125 m2
5. Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC8S - warstwa ścieralna - za każdy dalszy 1cm ponad 3cm grubości po
zagęszczeniu (do 5 cm) 1 125 m2
6. Uzupełnienie obustronnych poboczy o szerokości 2 x 0,75m z kruszywa łamanego - warstwa o grubości po zagęszczeniu
8cm – 562,5 m2
7. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 11 szt.
8. Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej - regulacja zjazdów na posesje -
(30,0+30,0+40,0+25,0+35,0+40,0+25,0+20,0)*0,5 - 122,5 m2
Droga przy posesji Zaleskie 5
Nr Podstawa Opis robót Jm Ilość
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,190 km
2. Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z betonu lub kostki – 570 m2
3. Skropienie nawierzchni asfaltem – 570 m2
4. Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC8S - warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 3cm – 570 m2
5. Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC8S - warstwa ścieralna - za każdy dalszy 1cm ponad 3cm grubości po
zagęszczeniu – 570 m2
6. Uzupełnienie obustronnych poboczy o szerokości 2 x 0,75m z kruszywa łamanego - warstwa o grubości po zagęszczeniu
8cm – 285 m2
7. Regulacja zaworów wodociągowych - 1 szt.
8. Regulacja pionowa włazów kanałowych - szt 3
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej specyfikacja warunków zamówienia, plan
sytuacyjny i przekrój konstrukcyjny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo
przedmiar robót, które jako załącznik nr 10, 11, 12 stanowią integralną część umowy.
Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do przygotowania Oferty.
4. Roboty muszą być wykonane zgodnie dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na
ustalonych umową warunkach.
5. Wykonawca przyjmuje obowiązki określone w umowie oraz związane z wykonaniem usług i robót budowlanych.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszelkich obowiązków wynikających z umowy na realizację zamówienia w
dobrej wierze oraz przy dochowaniu zawodowej staranności. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać
przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot
umowy oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich
wykonanie.
6. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót .
7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia
wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego
stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z
Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. -
Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).
8. Wszędzie tam, gdzie przedmiot niniejszej umowy jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub
pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub poprzez odniesienie do norm europejskich, ocen technicznych,
specyfikacji technicznej i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę
rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego pod warunkiem, że będą one posiadały co
najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżają standardów określonych w dokumentacji
projektowej. Zaoferowane rozwiązanie równoważne nie może powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji
projektowej.
9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązania równoważnego i na podstawie art. 99 ust. 6 ustawy PZP określa
następujące kryterium dla oceny równoważności, które to kryterium ma zastosowanie do wszystkich materiałów (produktów)
i urządzeń określonych w całej dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach opisu przedmiotu zamówienia, a
mianowicie warunkiem zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego jest spełnienia łącznie następujących
wymagań:
1) materiał (zamiennie produkt) lub urządzenie równoważne musi zapewnić osiągniecie tego samego poziomu
technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) materiał lub urządzenie równoważne musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w
dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ,
3) równoważne materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu
i stosowania zgodnie z obowiązującym przepisami,
4) Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, jest
zobowiązany uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia
w terminie wynikającym z SWZ;
5) Wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń.
10. Na wykonany cały przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej rękojmi według przepisów art.
556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego. Rękojmia obejmie wykonanie robót budowlanych, a także w
całości, także zamontowany osprzęt i inne urządzenia. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego
przedmiotu umowy.
Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony
zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu
umowy.
11. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 oraz w
zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w
zakresie: wykonywania nawierzchni asfaltowej oraz operatorów sprzętów budowlanych.
Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik
zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu
i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę
ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 8 do SWZ – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377025,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489920,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377025,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "FURGES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771478492
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 33
7.3.4) Miejscowość: Kończewo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377025,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z USTKI
- "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej wraz ze zmianą sposobu użytkowania części obiektu zajmującą remizę OSP na pomieszczenia Klubu Seniora w miejscowości Duninowo, Gmina Ustka"
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej m. Grabno, gmina Ustka
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa trzech rowów melioracyjnych na terenie Gminy Strzelin
- "Budowa ul. Daliowej w Kosakowie"
- Budowa miniboisk dla dzieci przy ul. Pomarańczowej na os. Polkowice Dolne
- Rewitalizacja terenów zielonych w miejscowości Dziemiany i Raduń
- Budowa Biblioteki, Izby Pamięci i świetlicy wiejskiej z salami przedszkolnymi w Zezulinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.