Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00528883/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00541639/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
nabycie subskrypcji ze wsparciem technicznym na oprogramowanie do backupu danych dla Centrum Usług Informatycznych PG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
nabycie subskrypcji ze wsparciem technicznym na oprogramowanie do backupu danych dla Centrum Usług Informatycznych PG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26b18482-3057-4154-867e-ec6c14a0a6a9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620731
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528883
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/212/055/U/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165471,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest nabycie subskrypcji ze wsparciem technicznym na oprogramowanie do backupu danych dla Centrum Usług Informatycznych PG.
2.Subskrypcja obejmuje licencje firmy Veeam wymienione zainstalowane na serwerach eksploatowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej pod adresem: 80-233 Gdańsk, ul. G. Narutowicza 11/12.
3. Zamawiający uzyska subskrypcję bezpośrednio u przedstawiciela producenta rozwiązania umożliwiającą zgłaszanie wszelkich spraw związanych z gwarancją, usterkami, dostępem do bazy wiedzy itp.,
4. W trakcie subskrypcji zapewniającej wsparcie Zamawiający otrzyma prawo do uaktualnień do najnowszych pojawiających się w tym czasie wersji oprogramowania oraz prawo do instalacji wszelkich pojawiających się w tym czasie uaktualnień, poprawek (patch-y) firmware-u związanych z wymienionymi w pkt. II licencjami.
5. W trakcie trwania subskrypcji Zamawiający otrzyma wsparcie zdalne w trybie 8h x 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku). Dostęp do Centrum Pomocy Technicznej (on-line) producenta oprogramowania. W ramach tego dostępu Zamawiający otrzyma dostęp do dokumentacji, zasobów technicznych, bazy wiedzy i forów dyskusyjnych, związanych z korzystaniem z licencji wymienionych w pkt. II.
6. Zamawiający otrzyma dostęp do wsparcia telefonicznego producenta licencji lub przedstawiciela producenta licencji świadczoną w dni robocze w godzinach 7.00 – 19.00.
7. Rodzaj i warunki świadczenia usług oraz wykaz licencji znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179075,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219654,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179075,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&P Solutions Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231300116
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 76
7.3.4) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-510
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179075,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa implantów piersi
- Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- "Adaptację pomieszczeń oraz dostosowanie budynku Internatu przy ul. Kartuskiej 249 z przeznaczeniem na biura Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - II etap
- Usługa przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia dla pacjentów szpitala oraz produkcji i dostawie posiłków profilaktycznych dla pracowników szpitala - catering
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
- Zwiększenie bezpieczeństwa usług oraz infrastruktury teleinformatycznej w Urzędzie Gminy w Krasnosielcu w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem - Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa cyberbezpiecznej infrastruktury z wykorzystaniem wysokodostępnego klastra
- Zakup sprzętu IT i oprogramowania, w tym w obszarze cyberbezpieczeństwa wraz ze szkoleniami pracowników, w ramach projektu pn. "Rozwój e-usług i cyfryzacja zasobów geodezyjnych Powiatu Wągrowieckiego"
- Dostawa oprogramowania komputerowego II
więcej: Usługi dostawy oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.