Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00452613/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH ORAZ ZABUDÓW KUCHENNYCH DO PRZYCHODNI 109 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W SZCZECINIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810200960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotra Skargi 9-11
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-965
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@109szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/109szpital1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH ORAZ ZABUDÓW KUCHENNYCH DO PRZYCHODNI 109 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W SZCZECINIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26d83272-3de9-4cbc-a5bc-361ae353c1e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040212/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.12 Dostawa mebli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452613
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPoZP 22/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble medyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
4.5.5.) Wartość części: 91700 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zabudowy kuchenne4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 49600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113938,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255669,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113938,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MED-NES Katarzyna Krasoń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527516276
7.3.3) Ulica: Ułanów 29/20
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-554
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113938,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51377,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194780,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51377,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW BOGMAR Bogdan Pajdowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810537612
7.3.3) Ulica: Narzędziowa 35
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-807
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51377,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-25INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Termomodernizacja budynku Centrum Mistrzostwa Sportowego przy ul. Mazurskiej 40 w Szczecinie w procedurze "zaprojektuj i wybuduj"
- ZGN.26-25/9 - Wynajem, montaż i demontaż hali namiotowej na potrzeby organizacji Lodowiska
- Rewitalizacja skweru przy ul. Zegadłowicza/ul. Jaworowej w Szczecinie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZATORNI - drugie postępowanie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania robót budowlanych remontowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części.
- Dostawa analizatora termicznego TG-DSC/DTA dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach zadania inwest. pn. "Modernizacja laboratoriów naukowo-dydaktycznych Politechniki Morskiej w Szczecinie"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli, krzeseł i foteli na potrzeby 8 Wydziału ds. Wojskowych Prokuratury Okręgowej w Lublinie
- Remont pomieszczeń w budynku Filii DODN w Jeleniej Górze w ramach zadania pn.: "Karkonoskie Centrum Informatyczne"
- Zakup i dostawa mebli medycznych dla Centralnego Bloku Operacyjnego oraz chłodziarki laboratoryjnej
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia przedszkola w Wiśle Wielkiej przy ul. Cieszyńskiej 23.
- Dostawa wszechstronnego USG oraz fotela ginekologicznego w ramach projektu "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- "Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego" z podziałem na dwa zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.