Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00569019/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego przeznaczonego na Gminną Oczyszczalnię Ścieków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brąszewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sieradzka 98
1.5.2.) Miejscowość: Brąszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-277
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 48438211778
1.5.8.) Numer faksu: 48438211873
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@braszewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.braszewice.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwbraszewice.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika rolniczego przeznaczonego na Gminną Oczyszczalnię Ścieków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68997119-7f47-4c91-8f73-7601f8e16f34
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001826/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup ciągnika rolniczego przeznaczonego na Gminną Oczyszczalnię Ścieków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569019
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 220000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup ciągnika rolniczego przeznaczonego na Gminną Oczyszczalnię Ścieków.
3. Wymagania jakie musi spełnić ciągnik:
1) Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wyprodukowany w 2024 roku, gotowy do użytku,
2) Silnik wysokoprężny 4 cylindrowy turbodoładowany, o pojemności z przedziału 3800 cm3 - 4000 cm3,
3) Norma emisji spalin Stage V,
4) moc maksymalna od 100 KM do 110 KM,
5) Rodzaj paliwa: olej napędowy,
6) Zbiornik paliwa: min. 140 l,
7) Zbiornik AdBlue: min. 8 l,
8) Napęd na wszystkie 4 koła 4x4, włączany elektrohydraulicznie,
9) Blokada mechanizmu różnicowego: tył i przód, włączana elektrohydraulicznie,
10) Układ przeniesienia napędu: skrzynia biegów mechaniczna z półbiegami przełączanymi pod obciążeniem, minimum 20 biegów do przodu i 20 do tyłu, zmiana biegów bez użycia pedału sprzęgła,
11) Rewers do zmiany kierunku jazdy elektrohydrauliczny z regulacją szybkości reakcji ,
12) Wspomaganie układu kierowniczego z oddzielną, niezależną pompą hydrauliczną,
13) Prędkość jazdy maksymalna: min. 40 km/h,
14) Hamulce ciągnika tarczowe mokre min. na tył ciągnika,
15) Instalacja hamulcowa do przyczep - pneumatyczna jednoprzewodowa i dwuprzewodowa,
16) Układ hydrauliczny z pompą o wydatku minimum 55 l/min,
17) Rozdzielacze hydrauliki z tyłu - minimum 3 pary (6 sztuk) gniazd z szybkozłączami i gniazdo wolnego spływu oleju,
18) Podnośnik tylny TUZ kategorii 2 z hakami + łącznik górny z hakiem,
19) Maksymalny udźwig tylnego TUZa: minimum 4200 kg,
20) Elektrohydrauliczne sterowanie podnośnikiem tylnym TUZ,
21) Tylny wałek WOM załączany przyciskiem, minimum prędkości: 540/ 540ECO obr./min.,
22) Zewnętrzne sterowanie wałkiem WOM z błotnika tylnego,
23) Kabina wyposażona w ogrzewanie, wentylację oraz klimatyzację, fotel kierowcy z amortyzacją pneumatyczną i z pasem bezpieczeństwa, 2 drzwi zamykane na kluczyk, wycieraczki na przedniej i tylnej szybie ze spryskiwaczami, światła robocze minimum 4 szt., urządzenie sygnalizacyjne (kogut) na dachu minimum 1 sztuka, fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa i homologacją,
24) Kabina z możliwością rejestracji na minimum 2 osoby,
25) Koła: ogumienie przód - minimum 380mm szerokości, ogumienie tył - minimum 420mm szerokości;
26) Zaczepy tylne: zaczep górny automatyczny regulowany na szynach góra-dół, dolna belka transportowa
27) TUZ przedni z hakami kat. 2 o udźwigu min. 1600 kg + łącznik górny,
28) Oferowany przedmiot zamówienia musi być wyposażony w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego.
29) Do przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację techniczną wraz z instrukcja obsługi i katalogiem części zamiennych oraz wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, kartę gwarancyjną oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. Wszystkie dokumenty sporządzone muszą być w języku polskim.
30) Wykonawca musi posiadać punkt serwisowy gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości do 50 km od siedziby zamawiającego.
31) Czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię (podjęcie fizycznych działań naprawczych –maksymalnie 24 godz. w dni robocze w przypadku zgłoszenia awarii w godz. 8.00-16.00
32) Przedmiot umowy należy dostarczyć do siedziby zamawiającego.
33) Ostateczny odbiór ciągnika ze spisaniem ostatecznego protokołu technicznego przekazania ciągnika i maszyn nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy Brąszewic
34) Do czasu podpisania ostatecznego protokołu technicznego przekazania przedmiotu zamówienia wszelkie szkody powstałe w trakcie transportu usuwa na swój koszt sprzedający.
35) Zamawiający dopuszcza dostarczenie niezarejestrowanego np. na lawecie na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287574,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287574,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2877574,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST-ROL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712221882
7.3.3) Ulica: Tuszyńska 13
7.3.4) Miejscowość: Czarnocin
7.3.5) Kod pocztowy: 97-318
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR MAŚLANKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR MAŚLANKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287574,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika dla Grodkowskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
- Zakup i dostawa ciągnika komunalnego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Z.B. w Koczale
- ,,Zakup ciągnika''
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
- Dostawa ciągnika do nauki jazdy
- "Budowa i modernizacja sieci wodociągowych na terenie Gminy Gościeradów"
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.