eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiechniceZakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego przez Gminę Siechnice



Ogłoszenie z dnia 2024-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
wraz z usługą wdrożenia w ramach realizacji projektu
„Cyberbezpieczny Samorząd” realizowanego przez Gminę Siechnice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Siechnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/proceeding/invitations/1002442

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
wraz z usługą wdrożenia w ramach realizacji projektu
„Cyberbezpieczny Samorząd” realizowanego przez Gminę Siechnice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58ad112d-dd37-4708-aecd-41739fcc2e9f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227577/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Serwer wraz z aktualnymi systemami operacyjnymi z wydłużonym wsparciem bezpieczeństwa, serwer backup (Program Cyberbezpieczny Samorząd)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Cyberbezpieczny samorząd w Gminy Siechnice

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555883

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.53.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 861421 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niniejsze zamówienia ma na celu podniesienie standardów bezpieczeństwa informacji w Gminie Siechnice poprzez szereg inwestycji w infrastrukturę serwerową, narzędzia informatyczne oraz środki organizacyjne aby zapewnić cyberodporność infrastruktury. Zachowując ciągłość realizowania zadań publicznych, wzmacnianie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty w systemach teleinformatycznych.


L.p. Grupa Przedmiot zamówienia Ilość / jednostka miary
1. Zadanie 1 Serwer 1 kpl.
2. Zadanie 1 Serwer do wykonywania kopii bezpieczeństwa 2 kpl.
3. Zadanie 1 Oprogramowanie do wykonywania kopii
bezpieczeństwa 1 szt.
4. Zadanie 2 UTM wraz z serwisem 1 kpl.
5. Zadanie 2 UTM wraz z serwisem 3 kpl.
6. Zadanie 2 Klient VPN (Zero Trust Network Access) 50 szt.
7. Zadanie 2 Analizer Logów 1 szt.
8. Zadanie 2 System EDR, XDR zintegrowany z systemem antywirusowy 200 szt.
9. Zadanie 2 System DLP 200 szt.
10. Zadanie 2 System do zarzadzania czynnościami użytkowników i sprzętu 200 szt.
11. Zadanie 2 Rozwiązanie do backupu maili sprzęt 1 kpl.
12. Zadanie 2 Rozwiązanie do backupu maili 1 kpl.
13. Zadanie 3 Opracowanie i wdrożenie dokumentacji SZBI oraz KRI
Procedur zgodnej z normą 27001 w tym aktualizacja
Polityk bezpieczeństwa:
Utworzenie procedury obsługi incydentów, ciągłości
Działania. 1 kpl.
14. Zadanie 4 Szkolenia dla pracowników IT
3 kpl.
15. Zadanie 4 Szkolenia pracowników w zakresie cyberbezpieczeństwa 160 kpl.
16. Zadanie 4 Wdrożenia przy asyście inżynierów, opieka inżynieryjna na czas trwania projektu 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 999475,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999475,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 999475,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: CBI24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312681102

7.3.3) Ulica: Plebańska3/8

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 999475,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.