Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00509821/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00522293/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-30
- 2024/BZP 00529477/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00531683/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa, demontaż, montaż regałów o napędzie elektrycznym”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016365090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Janusza Kurtyki 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-676
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@ipn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ipn.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa, demontaż, montaż regałów o napędzie elektrycznym”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe22bfc5-6a43-4779-b8fc-c9bb003d90c9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00208450/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa, demontaż, montaż regałów w magazynie 026 bud C w siedzibie Archiwum IPN przy ul. Kłobuckiej 21
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509821
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAG-55/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, demontaż, montaż regałów w magazynie 026 bud C w siedzibie Archiwum IPN przy ul. Kłobuckiej 21.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 10 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.
Celem ww. wizji lokalnej jest umożliwienie Wykonawcom zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia, ze względu na ich specyfikę (w szczególności dokonanie pomiarów, sprawdzenie instalacji, weryfikacja:
• stanu posadzki w magazynie w celu montażu nowych regałów,
• sposobu jej naprawy po demontażu i wyniesieniu do sąsiedniego budynku starych istniejących regałów oraz szyn,
• sposobu wykonania niezbędnych napraw w celu dostosowania posadzki do montażu nowych regałów i zapewnienie powierzchni posadzki jednolitego wyglądu po wykonaniu stosownych napraw czy uzupełnieniu ubytków poprzez jej odmalowanie lub wykonanie nowej wylewki,
• ciągów komunikacyjnych, którymi będą poruszać się pracownicy Wykonawcy np. w celu wyniesienia starych regałów).
Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się telefonicznie z Panem Mariuszem Jonczykiem, nr tel. 532 455 101 lub Panem Pawłem Oskrobą, nr tel. 664 924 640 w celu ustalenia warunków odbycia wizji lokalnej w tym: konkretnego terminu przeprowadzenia wizji lokalnej w obecności Zamawiającego.
Potwierdzeniem obecności Wykonawcy na wizji lokalnej będzie wpisanie się na LISTĘ OBECNOŚCI – WIZJA LOKALNA przygotowaną przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzynarodowe Centrum Budownictwa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261039989
7.3.3) Ulica: ul. Grójecka 128 paw. 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-383
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYNARODOWE CENTRUM BUDOWNICTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYNARODOWE CENTRUM BUDOWNICTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa systemu bezpieczeństwa sieciowego i systemu ochrony aplikacji webowych wraz z gwarancją i usługą wsparcia technicznego oraz zapewnienie gwarancji i usług wsparcia technicznego
- DOSTAWA KONSOLETY OŚWIETLENIOWEJ DLA TEATRU SYRENA.
- Analiza wydzielonych pasów autobusowych na terenie Metropolii Warszawskiej - Etap I
- Wykonanie materiałów promocyjnych na wydarzenia ze szkołami
- Zakup mebli biurowych i kuchennych
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie dostępności toalet w Wawerskim Centrum Kultury"
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Krzęcinie
- Przebudowa pomieszczeń w Pensjonacie dla Osób Starszych i z Niepełnosprawnościami przy ul. Kamieńskiego 190 we Wrocławiu - 16 lokali mieszkalnych
- Poprawa dostępności budynku Urzędu Miasta i Gminy Kańczudze dla osób niepełnosprawnych
- Remont dwóch sal sportowych wraz z zapleczem szatniowo- sanitarnym w Szkole Podstawowej w Jabłonnie Lackiej
- Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 2 w Kłobucku wraz z jego rozbudową i przebudową.
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.