eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KotlinZakup 9 osobowego samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym min. 1 na wózku inwalidzkim)



Ogłoszenie z dnia 2024-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup 9 osobowego samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym min. 1 na wózku inwalidzkim)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Marii Kaczyńskiej w Kotlinie

1.3.) Oddział zamawiającego: DPS

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294562

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa

1.5.2.) Miejscowość: Kotlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-220

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpskotlin@powiat-jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskotlin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/1012182/0/0/0/1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup 9 osobowego samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym min. 1 na wózku inwalidzkim)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfc44cfc-2440-4ad4-87bd-48d6b73a4d8a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00562656/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 ZAKUP SAMOCHODU 9 OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580936

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG-261.1.2024.DK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 201293,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2024 r. samochodu typu minibus, z liczbą pasażerów 8 + kierowca do przewozu osób niepełnosprawnych ( w tym min. 1 osoby na wózku inwalidzkim).
Parametry techniczne busa i wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 2 Pzp – określa poniższy opis przedmiotu zamówienia:
Bus 9 osobowy,
Rozstaw osi: min. 3400 mm i długości min. 5100 mm
Silnik: min 1900 cm3 wysokoprężny, turbodoładowany, mocy min. 140 KM
Norma spalin: EURU6E
Lakier: metalizowany,
Homologacja auta bazowego – 9 osobowe,
Fabrycznie nowy - 2024 r.,
Z wyposażeniem obowiązkowym:
1. Immobiliser,
2. radioodtwarzacz fabryczny FM/RDS/MP3 wraz zestawem głośnomówiącym,
3. centralny zamek z pilotem,
4. tempomat,
5. wspomaganie układu kierowniczego,
6. układ hamulcowy z ABS,
7. hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu,
8. układ ASR lub równoważny,
9. układ ESP lub równoważny,
10. napęd na koła przednie,
11. lusterka boczne sterowane, ogrzewane i składane elektrycznie,
12. skrzynia biegów 7- biegowa (6+wsteczny) automatyczna,
13. klimatyzacja z przodu oraz części pasażerskiej wraz z jej regulacją,
14. poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, pasy bezpieczeństwa z napinaczami,
15. zagłówki z regulacją wysokości,
16. gumowe dywaniki dedykowane do danego modelu pojazdu,
17. regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach,
18. całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne,
19. elektrycznie sterowane boczne przednie szyby,
20. mechaniczne przesuwne prawe i lewe drzwi boczne,
21. czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa kierowcy,
22. tylne drzwi dzielone z szybą ogrzewaną wycieraczką i spryskiwaczem,
23. uchwyty wejściowe ułatwiające wsiadanie i wysiadanie z pojazdu,
24. fotel kierowcy z regulacją wysokości, podparcia i z podłokietnikiem,
25. wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe,
26. światła w technologii led do jazdy dziennej włączane automatycznie,
27. reflektory przeciwmgielne z przodu zintegrowane ze zderzakiem,
28. czujnik parkowania z przodu oraz tyłu,
29. kamera cofania,
30. trzecie światło stop,
31. gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, pełnowymiarowe koło zapasowe.

Ponadto:
1. Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu: pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych oznaczony tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej.
2. Zamontowanie windy do przewozu osób niepełnosprawnych wraz zUDT,
3. Wymiana kanapy trzeciego rzędu na 3 fotele indywidualne z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa, z regulacją oparcia, fotele w trzecim rzędzie z możliwością demontażu poprzez szyny aluminiowe i szybko złączki
4. informacje dotyczące serwisu autoryzowanego w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym,
5. stopień przy drzwiach bocznych wysuwany elektrycznie
6. wykonanie oznakowania samochodu (naklejek) – oznaczenia przewozu osób niepełnosprawnych oraz dofinansowania zakupu ze środków PFRON
Parametry techniczne busa i wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 2 Pzp – określa poniższy opis przedmiotu zamówienia:
Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawnych dla Unii Europejskiej. Dostarczony samochód musi posiadać świadectwo homologacji i wymagane dokumenty (kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną, zaświadczenie o przeprowadzeniu badań technicznych) umożliwiające rejestrację pojazdu.
Pojazd musi mieć wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy, co musi być potwierdzone w książce gwarancyjnej pojazdu,
Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego postępowania oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób należyty oraz z godny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności; koszt dostawy do Zamawiającego, podatek VAT.
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i załączniku do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to zamawiający dopuszcza, w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne , które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne , jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu.
Wykonawca wyposaży Zamawiającego w dokumentację techniczno-eksploatacyjną: instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną, aktualne świadectwo dopuszczenia, 2 komplety kluczy, wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji w Wydziale Komunikacji, ponadto dołączy wykaz autoryzowanych stacji obsługi.
Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia marki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241080 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241080 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241080 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Centrum Lis Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302504570

7.3.3) Ulica: Łódzka

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych
Gruau Polska Daszyna 29 A 99-107 Daszyna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241080 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.