eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój"Utrzymanie zimowe terenów administrowanych przez MZN"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Utrzymanie zimowe terenów administrowanych przez MZN"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271204971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 55

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324787001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@mznjastrzebie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Utrzymanie zimowe terenów administrowanych przez MZN"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-163e2d35-3437-48d3-9657-539d03d84b51

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017569/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Utrzymanie zimowe terenów zewnętrznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559987

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DL.4221.14.2024.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 277559,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z całodobowym zimowym utrzymaniem terenów zewnętrznych (tj. parkingów, jezdni, chodników, przejść komunikacyjnych, schodów terenowych) administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju w okresie obowiązywania umowy.
1.1. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy, zasady prowadzenia utrzymania zimowego oraz zasady kontroli i oceny realizacji zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.
2. Utrzymaniu zimowemu podlegają: parkingi, jezdnie, chodniki, przejścia komunikacyjne, schody terenowe, zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ - Wykaz powierzchni przeznaczonej do odśnieżania wraz z adresami oraz mapkami terenów, w zależności od ogłoszonego stopnia zagrożenia zimowego.
3. Obowiązują 3 stopnie zagrożenia zimowego (zz):
a) „0” stopień zagrożenia zimowego: bez opadów śniegu, przygruntowe przymrozki;
b) „1” stopień zagrożenia zimowego: opady śniegu, śniegu z deszczem, marznąca mżawka, mgła;
c) „2” stopień zagrożenia zimowego: ciągłe i intensywne opady śniegu wraz z gołoledzią.
4. Do obowiązków Wykonawcy na terenach wymienionych w pkt 2 wyżej należy:
4.1. W ramach „0” stopnia zagrożenia zimowego:
1) kontrola terenu,
2) posypywanie miejsc niebezpiecznych,
3) usuwanie nieczystości powstających w trakcie wykonywania usługi (zamiatanie materiałów sypkich użytych do posypywania powierzchni terenów) wraz z ich wywiezieniem.
4.2. W ramach „1” stopnia zagrożenia zimowego:
a) codzienna kontrola terenu,
b) posypywanie miejsc niebezpiecznych piaskiem lub żużlem o granulacie do 5 mm, gdzie miejscem niebezpiecznym może być każdy odcinek terenu, który stwarza bezpośrednie zagrożenia dla ruchu pieszego bądź kołowego,
c) odśnieżanie mechaniczne bądź ręczne w miarę potrzeb w stopniu gwarantującym bezpieczeństwo ruchu pieszego i kołowego,
d) posypywanie całej powierzchni w miarę konieczności.
4.3. W ramach „2” stopnia zagrożenia zimowego:
a) ciągłe odśnieżanie mechaniczne lub ręczne,
b) posypywanie całej powierzchni po ustaniu opadów,
c) posypywanie terenu w trakcie opadów śniegu, jeżeli taka konieczność.
5. Usuwanie nadmiernej ilości śniegu odbywa się na każdorazowe polecenie Zamawiającego. Najbliższe miejsce składowania śniegu wyznacza Zamawiający.
6. Wywóz nadmiaru śniegu odbywać się będzie pojazdem o masie nie przekraczającej 3,5 t.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270173,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280364,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280364,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMTRAK Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6332236859

7.3.3) Ulica: Chlebowa 10

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 44-337

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280364,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-01 do 2027-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.