Ogłoszenie z dnia 2025-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00599835/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W 2025 R. NA TERENIE POWIATU OPOCZYŃSKIEGO W ZAKRESIE ZADAŃ WŁASNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 1a
1.5.2.) Miejscowość: Opoczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447414900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opocznopowiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c9ce7c1-4c15-4f74-8869-0f25c435433d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W 2025 R. NA TERENIE POWIATU OPOCZYŃSKIEGO W ZAKRESIE ZADAŃ WŁASNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c9ce7c1-4c15-4f74-8869-0f25c435433d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00618122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059269/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W 2025 R. NA TERENIE POWIATU OPOCZYŃSKIEGO W ZAKRESIE ZADAŃ WŁASNYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00599835
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiZP.272.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IMobilny Agregat Prądotwórczy trójfazowy, wyciszony 100 kVA ± 11% (szt.1)
Agregat wyposażony w system automatyki ATS/SZR
Na przyczepie transportowej (przyczepka z homologacją drogową)
Gniazda zasilania 230 V, 400 V
Dokumentacja w języku polskim i długoterminowe wsparcie w okresie gwarancyjnym w zakresie przeglądów gwarancyjnych i eksploatacyjnych (okres gwarancji zgodny z oświadczeniem złożonym w formularzu ofertowym).
Dostawa do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 78079,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IIMobilna stacja uzdatniania wody (szt. 2)
Możliwość uzdatniania wody powierzchniowej i z sieci wodociągowej: wydajność min. 500 L/h - wody powierzchniowe (np. stawy, rzeki, jeziora ); min 900 L/h - sieć wodociągowa.
Technologia filtracji: Osad, mikrofiltracja, ultrafiltracja, dezynfekcja UV, chlorowanie.
Zasilanie: silnik elektryczny 230V – możliwość pracy w terenie (prąd sieciowy, agregat).
Wbudowany akumulator 12v min. 100 Ah (praca na akumulatorze min. 8h).
Wyświetlacz zewnętrzny na obudowie, odporny na warunki atmosferyczne ( IP65).
Elektrozawór odcinający dopływ wody przy awarii urządzenia lub któregoś z podzespołów
(wyświetlacz pokazujący kontrolę przepływu i konieczność wymiany filtrów).
Stacja mobilna zamontowana na przyczepce (przyczepka z homologacją drogową)
Odporność na trudne warunki, niezawodność działania.
Automatyczne czyszczenie filtrów, szybkie usuwanie osadów.
4 zestawy zapasowych filtrów.
Wytrzymała konstrukcja, możliwość użytkowania w ekstremalnych warunkach.
Zabezpieczenia przed dostępem osób nieuprawnionych (zamki).
Atest PZH oraz udokumentowane badanie w certyfikowanym ośrodku badawczym wskazujące skuteczność uzdatniania wody ze źródeł powierzchniowych.
Dostawa do siedziby Zamawiającego.
Urządzenie odporne na warunki atmosferyczne.
Okres gwarancji zgodny z oświadczeniem złożonym w formularzu ofertowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
4.5.5.) Wartość części: 211380,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 16.12.2025r. Zamawiający otrzymał informację od Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi o nieuwzględnieniu zgłoszonych przedsięwzięć w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 2025r. w sprawie wydatków budżetu państwa, które w roku 2025 nie wygasają z upływem roku budżetowego (Dz. U. 2025r., poz. 1785).
W związku z powyższym zgodnie z informacją zawartą w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 16.12.2025r. Zamawiający otrzymał informację od Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi o nieuwzględnieniu zgłoszonych przedsięwzięć w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 2025r. w sprawie wydatków budżetu państwa, które w roku 2025 nie wygasają z upływem roku budżetowego (Dz. U. 2025r., poz. 1785).
W związku z powyższym zgodnie z informacją zawartą w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Zakup i dostawa stołów z nadbudową i imadłami, stołów spawalniczych oraz stołów monterskich z matą i opaską antystatyczną
- Dostawa preparatów do diagnostyki w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W 2025 R. NA TERENIE POWIATU OPOCZYŃSKIEGO W ZAKRESIE ZADAŃ WŁASNYCH
- Dostawa i wdrożenie Laboratoryjnego Systemu Informatycznego z serwerem dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Grodzicznie
- Wyposażenie jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Grabów nad Prosną w generatory prądu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup, dostawa, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej 500 kVA/400 kW.
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i montaż trzech agregatów prądotwórczych w Gminie Pniewy w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd".
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





