eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoREALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W 2025 R. NA TERENIE POWIATU OPOCZYŃSKIEGO W ZAKRESIE ZADAŃ WŁASNYCH



Ogłoszenie z dnia 2025-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W 2025 R. NA TERENIE POWIATU OPOCZYŃSKIEGO W ZAKRESIE ZADAŃ WŁASNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 1a

1.5.2.) Miejscowość: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447414900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opocznopowiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c9ce7c1-4c15-4f74-8869-0f25c435433d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W 2025 R. NA TERENIE POWIATU OPOCZYŃSKIEGO W ZAKRESIE ZADAŃ WŁASNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c9ce7c1-4c15-4f74-8869-0f25c435433d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00618122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059269/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W 2025 R. NA TERENIE POWIATU OPOCZYŃSKIEGO W ZAKRESIE ZADAŃ WŁASNYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00599835

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiZP.272.27.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I
Mobilny Agregat Prądotwórczy trójfazowy, wyciszony 100 kVA ± 11% (szt.1)
Agregat wyposażony w system automatyki ATS/SZR
Na przyczepie transportowej (przyczepka z homologacją drogową)
Gniazda zasilania 230 V, 400 V
Dokumentacja w języku polskim i długoterminowe wsparcie w okresie gwarancyjnym w zakresie przeglądów gwarancyjnych i eksploatacyjnych (okres gwarancji zgodny z oświadczeniem złożonym w formularzu ofertowym).
Dostawa do siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 78079,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II
Mobilna stacja uzdatniania wody (szt. 2)
Możliwość uzdatniania wody powierzchniowej i z sieci wodociągowej: wydajność min. 500 L/h - wody powierzchniowe (np. stawy, rzeki, jeziora ); min 900 L/h - sieć wodociągowa.
Technologia filtracji: Osad, mikrofiltracja, ultrafiltracja, dezynfekcja UV, chlorowanie.
Zasilanie: silnik elektryczny 230V – możliwość pracy w terenie (prąd sieciowy, agregat).
Wbudowany akumulator 12v min. 100 Ah (praca na akumulatorze min. 8h).
Wyświetlacz zewnętrzny na obudowie, odporny na warunki atmosferyczne ( IP65).
Elektrozawór odcinający dopływ wody przy awarii urządzenia lub któregoś z podzespołów
(wyświetlacz pokazujący kontrolę przepływu i konieczność wymiany filtrów).
Stacja mobilna zamontowana na przyczepce (przyczepka z homologacją drogową)
Odporność na trudne warunki, niezawodność działania.
Automatyczne czyszczenie filtrów, szybkie usuwanie osadów.
4 zestawy zapasowych filtrów.
Wytrzymała konstrukcja, możliwość użytkowania w ekstremalnych warunkach.
Zabezpieczenia przed dostępem osób nieuprawnionych (zamki).
Atest PZH oraz udokumentowane badanie w certyfikowanym ośrodku badawczym wskazujące skuteczność uzdatniania wody ze źródeł powierzchniowych.
Dostawa do siedziby Zamawiającego.
Urządzenie odporne na warunki atmosferyczne.
Okres gwarancji zgodny z oświadczeniem złożonym w formularzu ofertowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

4.5.5.) Wartość części: 211380,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 16.12.2025r. Zamawiający otrzymał informację od Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi o nieuwzględnieniu zgłoszonych przedsięwzięć w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 2025r. w sprawie wydatków budżetu państwa, które w roku 2025 nie wygasają z upływem roku budżetowego (Dz. U. 2025r., poz. 1785).
W związku z powyższym zgodnie z informacją zawartą w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 16.12.2025r. Zamawiający otrzymał informację od Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi o nieuwzględnieniu zgłoszonych przedsięwzięć w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 2025r. w sprawie wydatków budżetu państwa, które w roku 2025 nie wygasają z upływem roku budżetowego (Dz. U. 2025r., poz. 1785).
W związku z powyższym zgodnie z informacją zawartą w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.