Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00584210/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TERMY CIEPLICKIE SPÓŁKA Z O. O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021897376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PARK ZDROJOWY 5
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-560
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: termy.no@termycieplickie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: termycieplickie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d701b63a-ab8a-42a7-b02c-07e1eb0c31571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d701b63a-ab8a-42a7-b02c-07e1eb0c3157
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584210
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TC.271.ZP.03.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 419275,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia są usługi ochrony osób i mienia na potrzeby Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązany jest prowadzić w sposób i zakresie określonym w SWZ cz. II – Wzór Umowy oraz SWZ cz. III – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Przedmiot Zamówienia obejmuje:
1) bezpośrednią stałą ochronę fizyczną realizowaną przez jednego pracownika ochrony na każdy obiekt wyszczególniony w ww. dokumentach;
2) całodobowy monitoring sygnałów lokalnych systemów alarmowych SSWiN (podłączonych do stacji monitorowania USI Wykonawcy) rozmieszczonych w obiektach i urządzeniach technicznych podlegających ochronie zgodnie z Umową i OPZ, a w przypadku alarmu uruchomienie Grupy Patrolowej;
3) pełnienie monitoringu CCTV (podłączonego do stacji monitorowania USI Wykonawcy), a w przypadku stwierdzenia zagrożenia – uruchomienie Grupy Patrolowej;
4) konwojowanie środków pieniężnych;
5) podejmowanie niezbędnych działań prewencyjno-interwencyjnych w zależności od skali zagrożenia i potrzeb przez Grupę Patrolową we wszystkich obiektach Zamawiającego objętych Przedmiotem Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu otwarcia ofert, tj. 20.11.2024 r., miała miejsce awaria działania Platformy e-Zamówienia, na której to było prowadzone niniejsze postępowanie przez Zamawiającego. Na skutek ww. awarii nie wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w niniejszym postępowaniu mogli złożyć oferty, a także nie było możliwości otwarcia ofert złożonych przez Wykonawców w postępowaniu. Komunikat odnośnie problemów technicznych z działaniem niektórych funkcjonalności pojawił się w dniu 20.11.2024 r. na stronie Urzędu Zamówień Publicznych. Dodatkowo Zamawiający otrzymał drogą mailową informację z Urzędu Zamówień Publicznych potwierdzającą zaistniałą sytuację.Uniemożliwienie Wykonawcy złożenia oferty wynikające z powszechnie znanych problemów technicznych platformy e-Zamówienia, narusza zasadę równego traktowania Wykonawców i zachowania uczciwej konkurencji. Stanowi również wadę niemożliwą do usunięcia. W tych okolicznościach Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia całego postępowania na podstawie przesłanki z art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Pogląd na analogiczną sytuację i jej rozstrzygnięcie przez KIO znajduje się między innymi w Wyroku KIO 268/2019 z dnia 04.03.2019 r. Mając powyższe na względzie, unieważnienie niniejszego postępowania, spełnia przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 255 pkt 6) Ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla uczestników projektu "Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!" w okresie 20.08 - 05.09.2025 r.
- Zapewnienie usługi logistycznej dwóch szkoleń pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia mnogie, uderzenia piorunów w górskim obszarze transgraniczn
- Usługa szkoleniowa realizowana przez 3 instruktorów prowadzących pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia [...] w górskim obszarze transgranicznym"
- Dostawa wraz z montażem urządzeń placów zabaw na terenie jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu pn. "Akademia przedszkolaka"
- Dostawa, montaż i uruchomienie 3 aparatów do hemodializy dla Stacji Dializ w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektu Szkoły Podstawowej nr 14 w Krakowie wraz z działaniem grup interwencyjnych
- Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Płońsku
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w Karkonoskim Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach -Kostrzycy
- "Ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Kielcach w budynkach przy ul. Warszawskiej 44 i ul. Malików 146A"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej i dozoru mienia w obiektach Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach USD w Krakowie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.