eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraUsługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TERMY CIEPLICKIE SPÓŁKA Z O. O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021897376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PARK ZDROJOWY 5

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-560

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: termy.no@termycieplickie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: termycieplickie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d701b63a-ab8a-42a7-b02c-07e1eb0c3157

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d701b63a-ab8a-42a7-b02c-07e1eb0c3157

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TC.271.ZP.03.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 419275,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia są usługi ochrony osób i mienia na potrzeby Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązany jest prowadzić w sposób i zakresie określonym w SWZ cz. II – Wzór Umowy oraz SWZ cz. III – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Przedmiot Zamówienia obejmuje:
1) bezpośrednią stałą ochronę fizyczną realizowaną przez jednego pracownika ochrony na każdy obiekt wyszczególniony w ww. dokumentach;
2) całodobowy monitoring sygnałów lokalnych systemów alarmowych SSWiN (podłączonych do stacji monitorowania USI Wykonawcy) rozmieszczonych w obiektach i urządzeniach technicznych podlegających ochronie zgodnie z Umową i OPZ, a w przypadku alarmu uruchomienie Grupy Patrolowej;
3) pełnienie monitoringu CCTV (podłączonego do stacji monitorowania USI Wykonawcy), a w przypadku stwierdzenia zagrożenia – uruchomienie Grupy Patrolowej;
4) konwojowanie środków pieniężnych;
5) podejmowanie niezbędnych działań prewencyjno-interwencyjnych w zależności od skali zagrożenia i potrzeb przez Grupę Patrolową we wszystkich obiektach Zamawiającego objętych Przedmiotem Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu otwarcia ofert, tj. 20.11.2024 r., miała miejsce awaria działania Platformy e-Zamówienia, na której to było prowadzone niniejsze postępowanie przez Zamawiającego. Na skutek ww. awarii nie wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w niniejszym postępowaniu mogli złożyć oferty, a także nie było możliwości otwarcia ofert złożonych przez Wykonawców w postępowaniu. Komunikat odnośnie problemów technicznych z działaniem niektórych funkcjonalności pojawił się w dniu 20.11.2024 r. na stronie Urzędu Zamówień Publicznych. Dodatkowo Zamawiający otrzymał drogą mailową informację z Urzędu Zamówień Publicznych potwierdzającą zaistniałą sytuację.
Uniemożliwienie Wykonawcy złożenia oferty wynikające z powszechnie znanych problemów technicznych platformy e-Zamówienia, narusza zasadę równego traktowania Wykonawców i zachowania uczciwej konkurencji. Stanowi również wadę niemożliwą do usunięcia. W tych okolicznościach Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia całego postępowania na podstawie przesłanki z art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Pogląd na analogiczną sytuację i jej rozstrzygnięcie przez KIO znajduje się między innymi w Wyroku KIO 268/2019 z dnia 04.03.2019 r. Mając powyższe na względzie, unieważnienie niniejszego postępowania, spełnia przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 255 pkt 6) Ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.